Citat:
Ursprungligen postat av
Dr_Dollar
Vad kommer detta få för effekter i era kretsar?
Kommer ni nu att föra en dialog med varandra, ang övervåld?
Har ni haft dialoger med varandra förut om vad man får/inte för göra..?
För visst finns det väl även en sorts kutym hos er, att man inte slår/sparkar på en som redan ligger?
// Tack för svar
Tror inte det kommer att ge några effekter långsiktigt, men antagligen kortsiktigt. Dvs att det kommer vara lugnt en stund framöver och sedan gå tillbaka till det "normala".
Om man tittar på imorgon AIK-IFK så på förhand var det ju givet att det skulle bli något slagsmål imorgon då AIK lär vara revanschsugna sedan i höstas. Men tror som sagt att det inte kommer att eskalera så mycket.
Dialoger och dialoger, det finns "oskriva" regler. Inga vapen, inget mot liggande personer och sånt.