2014-03-29, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Min länkar påvisar att det var 1 WTC o 2 WTC som vi diskuterade inte som du påstod 7 WTC.

vilka länkar?
Citera
2014-03-29, 15:58
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
vilka länkar?

Vi hade exakt samma diskussion för över 2 månader sedan.
Där fick du länkar till det du nu tjatar om igen.

DU påstod då som nu att NIST minsann inte redovisar dessa höga temperaturer. Och då påstod du att det är NIST som har bilderna från värmekamerorna.

Du ljög då och du ljuger nu.
Du har alltså redan i början av januari i år fått länkar som skulle leda dig till detta du ljuger om igen.
Så någon heder har du inte heller i kroppen. Tydligen enklare och försöka glömma än att ta reda på sanningen. Så vill du verkligen ta reda på detta så får du fan i mig leta på detta själv. Jag gör det inte en gång till åt dig. Ditt förslappade arsle.
Citera
2014-03-29, 23:41
Medlem
Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga detta?!?!?!

911-GÅTAN ÄR REDAN LÖST. Se filmen som finns på: http://septemberclues.info så har du svaren.

DE VIDRIGA TV-BOLAGEN I USA (bbc, nbc, abc msnbc o.s.v.) GJORDE ETT UTAV VÄRLDENS FETASTE HOAX.

Hela konspirationen är MYCKET djupare än vad gemene man tror.
De som ligger bakom det hela gör allt för att just denna informationen inte skall komma ut.
Istället sprider disinfo-agenter ny, absurd information hela tiden...
Det finns bara en sak att fokusera på, vilket ni också kommer märka när ni sett September Clues.

Om du tror på Usama BL, Bush-administrationen, 911-report (som är helt och hållet påhittad) så tänk om.

Inga flygplan blev kapade!!!! ALLA FLYGPLAN ÄR GRAFISKT INKLIPPTA! Passagerarlistorna stämmer inte, FBI-bevisningen funnen på plats är redikulös.

Se september clues och fatta att det var så det hände...
Citera
2014-03-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga detta?!?!?!

911-GÅTAN ÄR REDAN LÖST. Se filmen som finns på: http://septemberclues.info så har [...]

Inga flygplan blev kapade!!!! ALLA FLYGPLAN ÄR GRAFISKT INKLIPPTA! Passagerarlistorna stämmer inte, FBI-bevisningen funnen på plats är redikulös.

Se september clues och fatta att det var så det hände...

Men snark! Den här typen av trams är precis det som gör att annars normalbegåvade människor vänder sig bort från allt tvivel och får dem att acceptera saker som annars skulle tolkas som uppenbara, exempelvis att WTC7 demolerades.

Jag kan misstänka att samma intressen som låg bakom 911 också underblåser den här typen av idioti - för att misskreditera alla "konspirationsteoretiker".
Citera
2014-03-30, 14:00
Medlem
tydlig filmsekvens på kollapsen av WTC 7 - skickliga yrkesmän som utfört "controlled demolition"
http://gfycat.com/HospitableRemorsefulApe
Citera
2014-03-30, 14:06
Medlem
Coovex: Det är är endast en teknik för att orsaka grus för de som ifrågasätter den officiella förklaringen och vill avslöja de verkliga skurkarna. Man kan lätt misskreditera vetenskap genom att sprida diverse "hål i huvudet teorier" och de som gör det tror garanterat inte på dem. De bara jävlas i syfte att förstöra sanningen
Citera
2014-03-30, 14:50
Medlem
Citat:
tydlig filmsekvens på kollapsen av WTC 7 - skickliga yrkesmän som utfört "controlled demolition"
http://gfycat.com/HospitableRemorsefulApe
Yrkesmännen var lite för skickliga, för ingen byggnad faller så pga brand på några våningar.
Citera
2014-03-30, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Yrkesmännen var lite för skickliga, för ingen byggnad faller så pga brand på några våningar.

Kan tänka mig att de hade ett svårt dilemma att lösa, för dels gäller det att rasera byggnaderna så det såg ut som om det var ett terroristdåd men samtidigt var det nödvändigt att radera bort så mycket bevis som möjligt som kunde tyda på att det var en "false flag" operation.

Om kunskaperna om WTC byggnaderna varit lika stora och kända då vid 9/11 som de är idag tror jag aldrig de lyckats dölja en false flag operation. Efter hand som information läckt ut om hur byggnaderna var byggda, att även WTC 7 rasade vilket få kände till från första början. När dådet inträffade gissar jag att endast ett fåtal personer kände till hur WTC var byggt och därmed kunde man sprida vilka spökhistorier som helst
Citera
2014-03-31, 03:53
Medlem
Citat:
Coovex: Det är är endast en teknik för att orsaka grus för de som ifrågasätter den officiella förklaringen och vill avslöja de verkliga skurkarna. Man kan lätt misskreditera vetenskap genom att sprida diverse "hål i huvudet teorier" och de som gör det tror garanterat inte på dem. De bara jävlas i syfte att förstöra sanningen

Instämmer. Så har de alltid gjort, JFK likadant.
Viktigt var ju att få igång "war on terror" vilket de lyckades med. Oss lurar de inte dock.

Citat:
Kan tänka mig att de hade ett svårt dilemma att lösa, för dels gäller det att rasera byggnaderna så det såg ut som om det var ett terroristdåd men samtidigt var det nödvändigt att radera bort så mycket bevis som möjligt som kunde tyda på att det var en "false flag" operation.

Om kunskaperna om WTC byggnaderna varit lika stora och kända då vid 9/11 som de är idag tror jag aldrig de lyckats dölja en false flag operation. Efter hand som information läckt ut om hur byggnaderna var byggda, att även WTC 7 rasade vilket få kände till från första början. När dådet inträffade gissar jag att endast ett fåtal personer kände till hur WTC var byggt och därmed kunde man sprida vilka spökhistorier som helst
Tacka vet jag Uppmärksamma filmskapare/grafiska kompositörer som märkte att något var fel, erfarna byggnadsarbetare o.s.v. sannings-sökare och dylikt men framförallt spridningen av internet. Helt sjuukt va lost man hade vart annars...
Citera
2014-03-31, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Instämmer. Så har de alltid gjort, JFK likadant.
Viktigt var ju att få igång "war on terror" vilket de lyckades med. Oss lurar de inte dock.

Tacka vet jag Uppmärksamma filmskapare/grafiska kompositörer som märkte att något var fel, erfarna byggnadsarbetare o.s.v. sannings-sökare och dylikt men framförallt spridningen av internet. Helt sjuukt va lost man hade vart annars...

Ja - utan internet hade inget någonsin hänt. Det är väl fortfarande tveksamt om någon ny "officiell sanning" någonsin kommer att presenteras.

Men åter igen - du ifrågasätter alltså inte att flygplanen de facto kraschade in i WYC 1 och 2? I så fall missförstod jag dig.
Citera
2014-03-31, 19:53
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Inget nytt under solen men kan vara värt att posta igen

Hillary Clinton pratar om hur man sponsrade Al Qaeda
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M9qE3Z5QJnQ

EDIT:
Givetvis får man dra sina egna slutsatser kring det hon säger men samtidigt gör man samma 'misstag' igen i Syrien när man beväpnar grupper länkade till Al Qaeda. Man använder dessa mot Syriens president, precis som man använde dem mot Ryssarna. Om jag skulle utveckla detta mer blir det för mycket OT
Senast redigerad av falsk_mekaniker 2014-03-31 kl. 19:58.
Citera
2014-03-31, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azazello
Ja - utan internet hade inget någonsin hänt. Det är väl fortfarande tveksamt om någon ny "officiell sanning" någonsin kommer att presenteras.

Men åter igen - du ifrågasätter alltså inte att flygplanen de facto kraschade in i WYC 1 och 2? I så fall missförstod jag dig.
Septemberclues.
Det är min teori om "flyplanen."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in