2014-03-21, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
jag fattar att folk inte gillar att ocf har golat på massa crews men ni går ju tänka på att d bara e graffiti,, man ska ha kul inte vara gangster

Vad tänkte du med nu?! "D bara är graffiti" Dom gola ner folk, satte dom i skiten... Vad hade du gjort om någon gola på dig? Gått där ifrån och lite smått skrattat?! Självklart tar man hand om golare...
Citera
2014-03-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
jag fattar att folk inte gillar att ocf har golat på massa crews men ni går ju tänka på att d bara e graffiti,, man ska ha kul inte vara gangster

du menar att det är en gangster-grej att inte gola ner folk i sin omgivning?
Citera
2014-03-22, 00:32
Medlem
Skog-mans avatar
Varför skall fler folk torska? Du tjänar inget på att gola, du förlorar inget. Varför ge andra problem också?
Citera
2014-03-27, 17:36
Medlem
TheJackets avatar
HSQ är så jävla sämst, nu när dom börjat köra med OCF med ser det bara ännu värre ut!
Citera
2014-03-28, 00:48
Medlem
njekss avatar
Är jag den enda på forumet som inte tycker att man ska nämna writers som är sämst, just för att de är sämst och inte förtjänar att få uppmärksamhet på internet? Tydligen

OnT: Händer det något vettigt i gbg eller är det dags att klistra in tråden i "graffitiscenen i din stad?"?
Citera
2014-03-28, 20:10
Medlem
Jag vill se mer action från F-UPS. Länge sedan
Citera
2014-03-29, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Jag vill se mer action från F-UPS. Länge sedan

Rätta mig om jag har fel, men F-ups är väl inte aktiva längre?
Citera
2014-03-29, 23:49
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikBil1n
Rätta mig om jag har fel, men F-ups är väl inte aktiva längre?

du har fel! dom kör mest i stockholm dock http://captaininzano.tumblr.com/
Citera
2014-03-30, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
du har fel! dom kör mest i stockholm dock http://captaininzano.tumblr.com/

Går inte att jämföra Gbgs F-ups med Sthlms F-ups!! Längesen jag pratade med Zink och dom andra rävarna.
Citera
2014-03-30, 13:58
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikBil1n
Går inte att jämföra Gbgs F-ups med Sthlms F-ups!! Längesen jag pratade med Zink och dom andra rävarna.

du inser att nästan alla fups medlemmar är från gbg va? alla har bara flyttat....

däremot är ju frågan vart fan zest har tagit vägen, de senaste man såg av honom var från filmen retardz typ...... samt att många i fups har lagt av typ, så det är inte 2002 längre.
Citera
2014-03-30, 21:02
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
du inser att nästan alla fups medlemmar är från gbg va? alla har bara flyttat....

däremot är ju frågan vart fan zest har tagit vägen, de senaste man såg av honom var från filmen retardz typ...... samt att många i fups har lagt av typ, så det är inte 2002 längre.

Dom flesta bor på annan ort och vissa har lagt av som du säger. Men ibland dyker det upp lite Scuba osv., F-ups tags i göteborg fortfarande
Senast redigerad av Skid-mask 2014-03-30 kl. 21:39.
Citera
2014-03-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skid-mask
Dom flesta bor på annan ort och vissa har lagt av som du säger. Men ibland dyker det upp lite Scuba, Päck, F-ups tags i göteborg fortfarande

päck, den gamla pedofilen är väl ändå inte med i f-ups?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in