2014-05-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaknox
Gissar spontant på Rambergsvallen men har ingen aning kan ju vara vilken tunnel som helst
Gissar på Mölndalstrakten eftersom det är Dras. Han rör sig ju fan aldrig utanför sina egna hoods. Skulle han komma till Hisingen el Majorna hade han blivit överkörd direkt. Ser för jävla skevt ut!!
Citera
2014-05-16, 22:55
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Gissar på Mölndalstrakten eftersom det är Dras. Han rör sig ju fan aldrig utanför sina egna hoods. Skulle han komma till Hisingen el Majorna hade han blivit överkörd direkt. Ser för jävla skevt ut!!

För jävla skevt är väl att ta i, jag tycker mig ändå att det är en egen stil och det ser helt okej ut jämfört med mycket annat som man ser i gbg. Bakgrunden sänker piecen mycket enligt mig, folk måste sluta göra sådan bakgrund och komma på eget skit...
Citera
2014-05-17, 09:45
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit

sant att han rör sig mkt i mölndal, dock har man sett honom mkt i stan nu med oway, tänker på allen vid haga, ''rooftop'' och lite små tags här å där

och de picen e najs btw, dock kan han ha gjort nått roligare med bakrunden
Citera
2014-05-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
sant att han rör sig mkt i mölndal, dock har man sett honom mkt i stan nu med oway, tänker på allen vid haga, ''rooftop'' och lite små tags här å där

och de picen e najs btw, dock kan han ha gjort nått roligare med bakrunden

jag har jävligt svårt för att tro de hörru, cuns var ju tvungen att fly från staden av många olika skäl.
Citera
2014-05-17, 20:29
Medlem
ps3mafackas avatar
"dra" kör nice faktiskt! stilmässigt en bubblare i gbg.
Citera
2014-05-18, 23:00
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
jag har jävligt svårt för att tro de hörru, cuns var ju tvungen att fly från staden av många olika skäl.

har du svårt å tro det? de verkar som om du inte varit ute i centrala gbg på länge.... om du har varit det å inte sett de så måste du ju vara blind..
Citera
2014-05-19, 03:59
Medlem
Hög nivå i tråden nu.
Vad hände med vns? Försvann lika fort som dom kom fram?
Citera
2014-05-19, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theglenns
Hög nivå i tråden nu.
Vad hände med vns? Försvann lika fort som dom kom fram?
Nä, nytt med VNS vid gamlestan, under röda orm på de gråa pelarna, rollat med vit färg VNS över hela.
Citera
2014-05-19, 11:56
Medlem
horses avatar
Någon som har bild på paneln som stod på centralen igår, grön med en ren som char?
Citera
2014-05-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Någon som har bild på paneln som stod på centralen igår, grön med en ren som char?
Vilken pendel?
Citera
2014-05-19, 16:08
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och alla fick varningar!
Ge fan i att göra en jävla sandlåda av forumet!
//mod
Citera
2014-05-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minimalist
Får dom använda sig av kameror utan tillstånd då?

Dom får inte sätta kameror på perrongerna det är allmän plats, gör dom det så fil,a och fotta o gå till pressen, sen får dom det hett om öronen igen. Plus på perrongerna är det svårare att gömma sig. På uppställningsplattserna använd gsm störare.. kostar runt 1200 kr o funkar skitbra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in