Citat:
"Automatiskt insamlad information: När du använder tjänsterna samlar vi automatiskt in viss icke-personlig information som hjälper oss att förstå hur du använder våra tjänster, och vi kan automatiskt registrera information från din enhet genom att använda olika tekniska hjälpmedel, däribland så kallade webbsignaler. Denna så kallade automatiskt insamlade information kan inkludera din IP-adress eller andra adresser eller ID:n till din enhet, webbläsare och/eller enhetstyp, internetuppkoppling, webbsidor eller webbplatser som du besöker precis innan eller precis efter det att du använder tjänsterna, sidor eller annat innehåll som du besöker eller på annat sätt interagerar med i samband med att du använder tjänsterna samt de datum och tider som du besöker, loggar in på, eller använder tjänsterna. Vi kan också använda dessa tekniker för att samla in information om din användning av e-post, exempelvis om du öppnat, klickat på, eller vidarebefordrat ett meddelande. Sådan information kan samlas in från samtliga användare."
Intressant...
Intressant...
Betyder det att dem polisanmäler om man gör något dumt på nätet (laddar ner pirat osv)?
Alltså så snokar dem vad man surfat på?
Kan inte du bifoga en länk där du fick den informationen?
Stämmer det, så tänker jag fan inte använda WIFOG mer.
EDIT: Vad fan ska dem göra med informationen dem får? Jag surfar på Google, jätte intressant tydligen. Ska dem använda dem till statistik, varför vill dem veta hur vi använder tjänsterna?
Jag brukar ju ladda ner olagligt, så då kanske inte WIFOG är det bästa alternativet om informationen stämmer.