Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
...Jag tror informationen är redogjord,och felaktig dessutom eftersom ingen påstått att uppfödaren utbildat Uno... Uno är från en uppfödare som föder upp tjänstehundar däremot...
Min fetning.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vet du inte vad du själv skriver? Nu är det ju så att
det var du som påstod att uppfödaren utbildat Uno. 
Läs ditt inlägg igen, där står det, svart på vitt. Eftersom du tidigare i kväll klagade på att så lite fakta presenteras i tråden, tog jag tillfället i akt att ge dig just det - fakta.
Till skillnad från dig är jag oerhört påläst om, och intresserad av, allt som har med hundar att göra. Som
mångårig hundägare och tillika själv uppfödare med stor erfarenhet av olika slags träning och utställning,
samt ett omfattande umgänge med uppfödare och domare i både den svenska och internationella hundvärlden, vet jag vad jag talar om.
Citat:
Jag är ledsen men vare sig MB ; AN eller sonen är inblandad, så innan du börjar tala om för postarna i tråden om hundar, så tror jag du ska sortera mer angående vem som är misstänkt och dömd en gång redan. Sorry, Uno har markerat och Tingsrätten har köpt att KJ är skyldig och har kört liket i sin bil.
Varför du tar upp MB, AN eller AB? Nämnde jag dem i mitt svar? Nej, inte alls, eftersom svaret du fick inte handlade om vem jag tror mördade VB. Jag gav dig
fakta om Unos utbildning eftersom du inte vet ett iota om hur det verkligen förhåller sig. Men skramla på du. Tomma tunnor plägar göra det