2014-03-27, 23:25
Medlem
Anderssiscos avatar
Det känns som att man tappar massvis med skott varje gång man dör, stämmer det?
Citera
2014-03-28, 00:27
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco

Massvis vet jag inte, du tappar det magasin som sitter i, men det kan ju vara upp till 200 skott i en Combat MG med extended clip, eller allra värst är väl grenade launcher, 10 granater á $500

Därför är det bättre att ha Special Carbine eller Advanced Rifle som vardagsvapen.
Citera
2014-03-28, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Massvis vet jag inte, du tappar det magasin som sitter i, men det kan ju vara upp till 200 skott i en Combat MG med extended clip, eller allra värst är väl grenade launcher, 10 granater á $500

Därför är det bättre att ha Special Carbine eller Advanced Rifle som vardagsvapen.

Är inte minigun värst? 5000 skott eller vad den har i "magget".
Citera
2014-03-28, 11:16
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre

Tror inte man förlorar hela magget där, man köper ju 200 skott i taget till den. Ska testa ikväll.

Om jag inte går på krogen förstås.
Citera
2014-03-28, 13:09
Medlem
Tjejen88s avatar
O idag hände det.. det stör mig oftast inte att folk försöker döda varandra o jag förstår att hela online går stortsätt ut på det ..o jag vet att det har varit diskussion om det här.. men ändåååå.

Ser på kartan att nån följer mig.. japp tittar bakåt o där är en jäkla tank..så jag försöker köra så fort som möjligt o han missar mig 3 ggr men sen kaboom o jag är död.. fine tänker jag .. ingen stor grej.. men sen jag kommer tillbaka till spel, har ju inte bilen så det går 9 sekunder o dadaaa han är där igen hinner typ blinka när jag är död igen o händer om o om igen.. snart står det 6-0 o jag tappat lusten. Det ser löjligt ut jag på fots han i en tank .. hans lvl 120 mot min lvl 41

Är det enda sättet att bli av med sånt fort att byta session eller? För jag hinner inte springa iväg eller att hitta nån bil o köra fort som fan liksom??
Citera
2014-03-28, 13:13
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco

Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler

Korrekt, man tappar det man har i magasinet. Grenade launcher suger verkligen att dö med, satan vad drygt att bli av med 10 jäkla granater.

Citat:
Ursprungligen postat av nilltre

Minigun var värst, men R* fixade det. Man brukade tappa alla skott, vilket blev väldigt dyrt. Man tappade alla för att i minigun så laddar man ju aldrig om, man har bara ett magasin (som håller 9999 skott).

R* fixade som sagt det, så nu tappar man 1/10 av alla skott, tror jag. Kan till och med vara så bra att man inte tappar någonting när man dör med minigun. Men det är i free roam, i uppdrag kommer minigun ammon att bli full när man dör! Japp, dör man med minigun i survival eller ett mission så får man 9999 skott igen. Kan vara en glitch som R* inte ville skulle bli, eller så gjorde dem det med vilje.

Så köp inte minigun-ammo, den kan man få gratis på uppdrag.
Citera
2014-03-28, 13:14
Medlem
Fjärrkontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88
O idag hände det.. det stör mig oftast inte att folk försöker döda varandra o jag förstår att hela online går stortsätt ut på det ..o jag vet att det har varit diskussion om det här.. men ändåååå.

Ser på kartan att nån följer mig.. japp tittar bakåt o där är en jäkla tank..så jag försöker köra så fort som möjligt o han missar mig 3 ggr men sen kaboom o jag är död.. fine tänker jag .. ingen stor grej.. men sen jag kommer tillbaka till spel, har ju inte bilen så det går 9 sekunder o dadaaa han är där igen hinner typ blinka när jag är död igen o händer om o om igen.. snart står det 6-0 o jag tappat lusten. Det ser löjligt ut jag på fots han i en tank .. hans lvl 120 mot min lvl 41

Är det enda sättet att bli av med sånt fort att byta session eller? För jag hinner inte springa iväg eller att hitta nån bil o köra fort som fan liksom??

Gå in i passive mode och klättra upp på nåt.. då kan han inte köra över dig.
Citera
2014-03-28, 22:36
Medlem
Jerkstores avatar
Fastnar i loading screen efter varje rooftop rumble. Vad fan är problemet...?
Citera
2014-03-28, 22:49
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore

har haft lite problem ikväll också, utkastad ur online till och från hela tiden. Gav upp efter en timme :P
Citera
2014-03-28, 22:54
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore

Citat:
Ursprungligen postat av piov
har haft lite problem ikväll också, utkastad ur online till och från hela tiden. Gav upp efter en timme :P

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246--Updated-3-14-14-GTA-Online-Status-Latest-Updates-
Citera
2014-03-29, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88

Men när du dör så hamnar du ju inte precis bredvid tanken. Då springer du in i en gränd där han inte kan skjuta dig. Tanken e för stor för att ta sig in där. Så då åker han nog därifrån
Citera
2014-03-29, 00:57
Medlem
Det bästa jag köpt är tanken. Den är fin att plocka fram när det är nån jävel som dödar en hela tiden eller när man har en bounty på sig om nån spelar på ps3 så skicka ett mail
Senast redigerad av ICAUlf 2014-03-29 kl. 01:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in