2018-08-26, 13:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Man blir så trött på griefers.
Opressor mk2 är ju det värsta fordonet de släppt.
Den är ju gjord för att griefa.

Kommer aldrig förstå mig på de där personerna.
Men det är väl roligt att bajsa omkring antar jag.

Hatar att vara en jävla gnällspik men jag håller med fullständigt, jag hatar alla flygande fordon som inte är Helikoptrar/flygplan men MKII är den värsta leksaken de har släppt till alla idioter som bara vill förstöra för andra spelare...helt omöjlig att skjuta ner med tanke på hur snabb den är och deras målsökande missiler träffar en till 99% av gångerna, jag byter server så fort jag ser att någon åker runt med en MKII utan att göra missions
Citera
2018-08-26, 15:14
Medlem
Ni som undrar hur man tjänar pengar på import/export bilar.
Ni behöver 10-10-12 metoden.
Sno 10 low och 10 mid range bilar, inga dubbleter.
Spara dom, sälj dom inte, när du har 10-10 low, mid så kommer du bara få top range när du snor bilar.
Om du planerar att göra mycket I/E jobb köp en Cargobob, det är värt det i längden när du snor och säljer.

Night Club, AFK'a när du sover eller är på jobbet/skolan/krogen.
Kolla på security cam, du blir inte kickad för inactivity när du gör det. (köp security upgrade för security cam)
Var inte registrerad som Vip/CEO/MC så slipper du daily fees, och du kan inte bli raidad.
Detta funkar i invite session, så jag rekommenderar att ni gör det.
I public finns alltid risken att bli kickad av andra spelare.

Solo public session för att sälja är lätt.
På PS4 finns MTU tricket, jag vet inte så mkt om det eftersom jag inte använder det. (googla för mer info) Man ska visst sätta MTU nånstans mellan 650-750.

Jag session hoppar tills jag hamnar i en tom session, tar max 5-10 minuter.
Jag har haft en tom session i över 36 timmar, givetvis spelade jag inte 36 timmar, men var AFK.
Gratis pengar när man gör annat IRL.
Senast redigerad av jollythecat 2018-08-26 kl. 15:19.
Citera
2018-08-27, 09:52
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hatar att vara en jävla gnällspik men jag håller med fullständigt, jag hatar alla flygande fordon som inte är Helikoptrar/flygplan men MKII är den värsta leksaken de har släppt till alla idioter som bara vill förstöra för andra spelare...helt omöjlig att skjuta ner med tanke på hur snabb den är och deras målsökande missiler träffar en till 99% av gångerna, jag byter server så fort jag ser att någon åker runt med en MKII utan att göra missions
Ja precis. Skitsvår att få lock on på och av nån anledning omöjligt att dodga deras missiler.
Den är helt enkelt gjord för att griefa med.
Hydra kan slänga sig i väggen numera.

Blev så sne på en griefer med Opressor mk2 som sprängde en cargo delivery på 250k för mig att jag blev bannad pga "bad language" i 14 dagar.
Vilket är helt bängt för min engelska är perfekt.

Grinders och griefers är bara okompatibla. Kan inte förstå varför man bara pruttar omkring i en session på det sättet. P12 är väl förklaringen.
Byter session om jag upptäcker en K/D 3> pruttar omkring med hydra/mk2 /deluxo också.
Citera
2018-08-27, 21:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ja precis. Skitsvår att få lock on på och av nån anledning omöjligt att dodga deras missiler.
Den är helt enkelt gjord för att griefa med.
Hydra kan slänga sig i väggen numera.

Blev så sne på en griefer med Opressor mk2 som sprängde en cargo delivery på 250k för mig att jag blev bannad pga "bad language" i 14 dagar.
Vilket är helt bängt för min engelska är perfekt.

Grinders och griefers är bara okompatibla. Kan inte förstå varför man bara pruttar omkring i en session på det sättet. P12 är väl förklaringen.
Byter session om jag upptäcker en K/D 3> pruttar omkring med hydra/mk2 /deluxo också.

Wait what?
Hur kan du ens bli det med tanke på att de censurerar de flesta svordomar?
Eller menar du voice chat?
Citera
2018-08-27, 23:32
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Wait what?
Hur kan du ens bli det med tanke på att de censurerar de flesta svordomar?
Eller menar du voice chat?
Spelar på konsol ers master race. Man är övervakad.
Citera
2018-08-30, 22:44
Medlem
Dimaks avatar
börja spela RP , jag vill vara kriminell men jag vet inte hur man spara en gubbe i spelet. Samt hur fan får man en ekonomi som funkar nu i början? kan ju inte råna eller nåt.
Citera
2018-09-01, 06:58
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
börja spela RP , jag vill vara kriminell men jag vet inte hur man spara en gubbe i spelet. Samt hur fan får man en ekonomi som funkar nu i början? kan ju inte råna eller nåt.
Fy fan haha. Gta är inget rollspel.
Stjäl bilar och sälj. Köp vapen. Mörda, ta pengarna. Råna. Mm osv.
Men fan vad trist att spela gta på det sättet.
Det är inte så det är tänkt alls.
Citera
2018-09-01, 12:01
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Fy fan haha. Gta är inget rollspel.
Stjäl bilar och sälj. Köp vapen. Mörda, ta pengarna. Råna. Mm osv.
Men fan vad trist att spela gta på det sättet.
Det är inte så det är tänkt alls.
Bättre än att folk springer runt och döda en bara så där eller ta ett jet plan och bomba hela stan eller en sån där jävla flygande bil och skjuter raketer. men du kanske gillar sånt.
Citera
2018-09-07, 17:48
Medlem
Det här med att nightclub ska driva ens andra business åt en, tar de även hand om hangarmissions, vehicle warehouse och bunkern med, eller är det bara mc clubhouse de tar hand om?
Citera
2018-09-09, 03:40
Medlem
a2cs avatar
Har börjat spela GTA5 nu igen efter några års uppehåll, spelade det bara lite grann när det kom ut. Har tänkt klara campaign och sedan gå med er i Multiplayer. Är ca 30% klar, har precis snott ubåten med Trevor :-)

Ser fram emot att träffa er!

// addicted2chaos
Citera
2018-09-09, 10:29
Medlem
sigurts avatar
Satte ingång multiplayer för första gången på flera år igår.

Skulle vilja köpa nya kläder, en läcker kavaj, tyvärr går inte det för jag har fallskärmen på mig och jag fattar inte hur fan jag ska ta bort den. gick inte genom vapenhjulet.
Citera
2018-09-09, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Satte ingång multiplayer för första gången på flera år igår.

Skulle vilja köpa nya kläder, en läcker kavaj, tyvärr går inte det för jag har fallskärmen på mig och jag fattar inte hur fan jag ska ta bort den. gick inte genom vapenhjulet.

Tryck select och gå in i inventory så kan du ta bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in