2014-03-28, 19:05
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Wizard är allt annat än tråkigt, laddade upp ett klipp där jag kör igenom ett rift på 4min som archon. Aldrig haft så här roligt i diablo förut!
https://www.youtube.com/watch?v=whvK51XOCuI

SICK
Citera
2014-03-28, 19:05
Medlem
Någonting måste göras med guldkonsumtionen.

Kostar ju enorma mängder för att fixa bra "enchant" + gems till gear.

En sak för de som kom in i expansionen med hundratals miljoner, men för oss casuallirare som satt på runt 20 miljoner är det ju klurigt att få ekonomin att gå ihop.
Citera
2014-03-28, 19:09
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Någonting måste göras med guldkonsumtionen.

Kostar ju enorma mängder för att fixa bra "enchant" + gems till gear.

En sak för de som kom in i expansionen med hundratals miljoner, men för oss casuallirare som satt på runt 20 miljoner är det ju klurigt att få ekonomin att gå ihop.

Klart det är tufft för oss casual-players, men samtidigt får vi ta och ge det lite tid och se hur det utvecklar sig.
Citera
2014-03-28, 20:12
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Jag gillar att det ofta skylls på buggar när vissa dör med sina hardcore gubbar. Har ni svårt att hantera verkligheten att ni klantade er?

inb4 pajkastning.

Själv lirar jag inte HC men de sista dagarna har mitt spel låst sig mitt i kaoset och jag blir utslängd till battle.nets startprogram och måste re-starta D3 igen säkert 3-4ggr. Hade jag lirat HC hade jag självklart också blivit förbannad på det. Nu är jag som tur är så dålig så vågar mig inte på HC helt än oavsett. men du förstår poängen
Citera
2014-03-28, 20:13
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-general-forums/diablo-iii-general-discussion/83094-guide-legendary-crafting-materials-drop-locations

Hmm ok tack för tipset. Fan så segt. Jag har ju nästan uteslutande fått planer och inga andra legendaries. Lite surt när man inte får använda grejerna man hittar. Känns ganska meckigt att hitta alla dessa material haha
Citera
2014-03-28, 20:19
Medlem
Despiracys avatar
Har en schysst monk nu, 208 damage 6 mille toughness.

Brukar köra Torment rank 1 i 4-players grupp adventure, sedan rift med samma grupp. rinse and repeat.

Någon som har en schysst monk-build?

Just nu kör jag cyclone med wave of light dump och healing aura
Citera
2014-03-28, 20:48
Medlem
Out-of-Steps avatar
Fan blir utloggad ur skiten hela tiden
Sen riktigt störigt med att det är fördröjning på looten, tar upp till 10 sekunder innan den droppar

Hittade ett vapen med 3150dmg till min crusader
Citera
2014-03-28, 21:38
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Sen riktigt störigt med att det är fördröjning på looten, tar upp till 10 sekunder innan den droppar

You say whaaat? Har du någon bild från typ imgur eller liknande?
Citera
2014-03-28, 22:01
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Jag gillar att det ofta skylls på buggar när vissa dör med sina hardcore gubbar. Har ni svårt att hantera verkligheten att ni klantade er?

inb4 pajkastning.

Det är alltid "dc" när någon dör.
Citera
2014-03-28, 22:09
Medlem
Någon här som kan tänka sig att dela med sig av en barb build för lvl 60-70. Vill bara att det ska gå snabbt och kan inte så mycket själv. Lite hjälp skulle verkligen uppskattas
Citera
2014-03-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Någon här som kan tänka sig att dela med sig av en barb build för lvl 60-70. Vill bara att det ska gå snabbt och kan inte så mycket själv. Lite hjälp skulle verkligen uppskattas
Här har du en spec. Håll bara uppe 5 frenzy stacks och snurra ihjäl allting.
Jag skulle dock rekommendera HotA istället för WW när det börjar bli svårare monster. WW är lite lättare/skönare att spela men inte lika bra som HotA.
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step

Vapen med hög dps är inte alltid bra. Oftast har de då tre dmg mods. +A-B dmg, +C attack speed och + D% dmg.
Du bör försöka fixa vapen med bra total dps, + main stat (str/dex/int) och socket. Sedan attack speed eller %dmg som sista.
Senast redigerad av pukknub 2014-03-28 kl. 22:30.
Citera
2014-03-28, 22:58
Medlem
scarlots avatar
Kör den här speccen på min crusader, med 1h och sköld; http://eu.battle.net/d3/en/calculator/crusader#aSOVil!cYSf!aZYYac

Bra aoe och bra singeltarget dmg, med HF som wrath dump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in