2014-03-30, 16:49
Medlem
Fladdermasks avatar
Nä nu tar jag och skiter i detta för någon timme. Hoppas att skiten löser sig sen.
Citera
2014-03-30, 16:58
Medlem
Vad fan är det här för jävla horeri! köpte precis RoS och ska börja spela som jag inte gjort på ett halvår, så får jag stå i en jävla kö i 45 minuter, och när det är 4 minuter kvar så hoppar skiten upp till 38 min igen... jävla skit, på en jävla söndag när man har lite tid över för en jävla gång skull.
Citera
2014-03-30, 17:00
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Vad fan är det här för jävla horeri! köpte precis RoS och ska börja spela som jag inte gjort på ett halvår, så får jag stå i en jävla kö i 45 minuter, och när det är 4 minuter kvar så hoppar skiten upp till 38 min igen... jävla skit, på en jävla söndag när man har lite tid över för en jävla gång skull.

Du valde fel dag att köpa RoS. ´

Funkat bra för mig hela veckan, men nu står jag i kö efter ett par disconnects.
Citera
2014-03-30, 17:33
Medlem
Okej så nu är jag inne och lirar. Har inte spelat på länge men min barb var ganska top of the line back för ett år sedan. Den har nu orörd sen 300k obuffad dmg, 50k hp. Inte mkt att hurra över numera antar jag. Körde mest den gamla WW klassen förut, men vad tusan gäller nu? Den gamla builden verkar inte fungera längre?

Och en annan sak vad ska jag spendera alla paragon points på?
Citera
2014-03-30, 17:54
Medlem
freddanabcs avatar
Bra & stabil server pizzlard... lost connection i varenda. jävla. rift.
fett sköjj
Citera
2014-03-30, 19:03
Medlem
Citat:
Okej så nu är jag inne och lirar. Har inte spelat på länge men min barb var ganska top of the line back för ett år sedan. Den har nu orörd sen 300k obuffad dmg, 50k hp. Inte mkt att hurra över numera antar jag. Körde mest den gamla WW klassen förut, men vad tusan gäller nu? Den gamla builden verkar inte fungera längre?

50k hp känns som du kommer bli oneshottad. 300k hp känns ju lite nu för tiden.
Citera
2014-03-30, 19:03
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddanabc
Bra & stabil server pizzlard... lost connection i varenda. jävla. rift.
fett sköjj

Mjo, DC igen, Queued position 1075 - - 373 minutes left......

(Edit där hhoppade det upp till 529 minuter.).

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
50k hp känns som du kommer bli oneshottad. 300k hp känns ju lite nu för tiden.

Njae, han är ju bara 60 och gearet ökar något djävligt mellan 60 och 70, så kommer nog upp snabbt i gear där.

Edit2: Blizzard är iaf medvetna om problemet, så får se vad som händer. (655 minuter kö nu).
Senast redigerad av ^Eaz 2014-03-30 kl. 19:09.
Citera
2014-03-30, 19:13
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Elemental dmg = fire/cold/arcane osv, dvs Cluster Arrow - Loaded for Bear är fire dmg. Jag kollade in ditt gear och du har endast en skill dmg roll, och det är 14% cluster arrow dmg.
Om jag är avundsjuk? Nej, kolla videon jag slängde upp här om dagen. Tvivlar starkt på att du kan glida igenom ett T3 rift så där på din demon hunter som ditt gear ser ut nu.

https://www.youtube.com/watch?v=IvlpvGUPe5g

Och där ligger jag på "ynka" 850k profil dps, men 44% arcane dmg och 14% arcane torrent dmg. Även massa andra affixes på mitt gear som spelar stor roll.

Hur mycket cooldown reduce har du enligt din inventory?
Antar att den är rätt massiv totalt

Sjukt nice video iallafall, riktigt impad..

En annan sak, hur mycket allres har du?
Kollar man din profil du listade lite tidigare i tråden så känns det som att du har en ruskigt låg allres :S
Senast redigerad av ImWorthless 2014-03-30 kl. 19:18.
Citera
2014-03-30, 19:17
Medlem
h4xors avatar
Hur ofta uppdaterar ens armorory på blizzards hemsida? lever fortfarande enligt den.

Jag har ingen aning om min hc gubbe är död nu
Citera
2014-03-30, 19:27
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Hur mycket cooldown reduce har du enligt din inventory?
Antar att den är rätt massiv totalt

Sjukt nice video iallafall, riktigt impad..

En annan sak, hur mycket allres har du?
Kollar man din profil du listade lite tidigare i tråden så känns det som att du har en ruskigt låg allres :S
Med empowered shrine ligger jag på ca 70% CDR. Min all res ligger på 1500, men tänk på att intelligence ger ganska mycket all res.

Kul du gillar videon!
Citera
2014-03-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Med empowered shrine ligger jag på ca 70% CDR. Min all res ligger på 1500, men tänk på att intelligence ger ganska mycket all res.

Kul du gillar videon!

Hur mycket % dmg reduction får du från 1500 all res. Det ökar väl inte så mycket efter 1000
Citera
2014-03-30, 19:37
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Hur mycket % dmg reduction får du från 1500 all res. Det ökar väl inte så mycket efter 1000
Ca "80% + 16.99%", står det på character pane.
Men all res är inte allting, en bra balans mellan res, vit och armor är det man ska sträva efter.
580k hp och 9.1m toughness obuffad, fast då kör jag med Blur passive.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in