2014-03-27, 19:47
Medlem
Existerar det en flashback-klan? Finns det intresse för det annars?
Citera
2014-03-27, 19:47
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Någon Barb som kommit en bit, skulle behöva lite tips.
Har det rätt svårt att överleva när jag kör på t1 alltså.

Har rätt så sunkig dmg, men lyckas inte riktigt med dropsen.
Nu lirar jag på master för att T1 är lite väö klurigt i nuvarnade gear.
Några tips på vad man ska förbättra, skills osv?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Neroxx-2722/hero/24010
Du borde offra toughness för att få mer damage så att du får död på eliterna innan de hinner döda dig. Skaffa fler delar med % increased elemental damage och % increased skill damage. Sen tycker jag att HotA funkar bättre än WW om man har lite sämre gear.

Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Det existerar ett Flashback community.
Senast redigerad av ant' 2014-03-27 kl. 19:53.
Citera
2014-03-27, 19:50
Medlem
nexss avatar
Klan finns, bara sök ingame!
Citera
2014-03-27, 19:52
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
Den är procenten av skadan du räknar ut, inte procenten av procentenheten.

ja det där fattar jag inte riktigt. kan du inte visa hur han har räknat i de exemplet siffrorna
Citera
2014-03-27, 20:08
Medlem
wastaahs avatar
Kan delar till whymshire staven droppas när man spelar adventure mode?

Edit: fel av mig
Senast redigerad av wastaah 2014-03-27 kl. 20:48.
Citera
2014-03-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Kan delar till whymshire staven droppas när man spelar adventure mode?

Edit: Kan bekräfta att de inte gör det, dödade chiltara vilken ska ha en 100% dropchans men hon droppade inget.

Konstigt, jag hittade i alla fall shinbone och den som man får ur "mystery chest" på adventure i alla fall.
Citera
2014-03-27, 20:48
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Konstigt, jag hittade i alla fall shinbone och den som man får ur "mystery chest" på adventure i alla fall.

Dödade Chiltara på story mode nu med, droppade inte då heller. De verkar ha ändrat det, för på wikin står det att det är 100% dropchans (men inte 100% spawnchans)
Citera
2014-03-27, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko

Den existerar fast folk är inte i chatten, någonsin :P. Sök på "Flashback Community" (English British).
Citera
2014-03-27, 21:03
Medlem
wastaahs avatar
Hittade på bnet forumen nu http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/9938423912?page=1, det verkar som att Chiltara blev buggad efter patch 2.0.3 och fick extremt liten droprate, blizzard har såklart inte rört henne. Ger nog upp hoppet på att crafta mitt gröna head då
Citera
2014-03-27, 21:09
Medlem
Lanoos avatar
Kan börja med att säga att jag knappast är king kong på det här spelet. MEN... har köttat på rätt bra i några dagar nu. Har en Wiz på lvl 70 paragon 44 och har lirat mycket adventure mode.
Har fått 3st gröna planer att ge blacksmithen vilket är skitkul så klart! Men när jag ska in och crafta all den här gottiga gearen så ska det till väldigt konstiga material. Vart i helvete hittar man det?
Jag menar jag har säkert +20h speltid sista 2-3 dagarna i adventuremode blandat T1 och T2 och "udda"-crafting materials har jag inte hittat något!
tips tack!?
Citera
2014-03-27, 21:16
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Kan börja med att säga att jag knappast är king kong på det här spelet. MEN... har köttat på rätt bra i några dagar nu. Har en Wiz på lvl 70 paragon 44 och har lirat mycket adventure mode.
Har fått 3st gröna planer att ge blacksmithen vilket är skitkul så klart! Men när jag ska in och crafta all den här gottiga gearen så ska det till väldigt konstiga material. Vart i helvete hittar man det?
Jag menar jag har säkert +20h speltid sista 2-3 dagarna i adventuremode blandat T1 och T2 och "udda"-crafting materials har jag inte hittat något!
tips tack!?

Google är din vän, de "konstiga materialen" droppar på väldigt specifika ställen
Citera
2014-03-27, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
tips tack!?

http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-general-forums/diablo-iii-general-discussion/83094-guide-legendary-crafting-materials-drop-locations
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in