Citat:
Ursprungligen postat av
KvasiOrko
Kanske röstar jag på SvP i något val i framtiden om de gör tillräckligt mycket bra saker för arbetare tills dess, men i år blir det KP. Jag ser aldrig att Svenskarnas parti arrangerar några strejker eller protesterar mot utförsäljningen av statliga företag, har ni skrivit nåt mot friskolor nångång. Mot bemanningsföretag som förstör arbetsrätten genom svinigt utnyttjande av utländsk arbetskraft?
Du kanske känner till att SvP går på våldtäktsvandringar i parker där kvinnor har blivit överfallna? Detta medan politikerna ger dessa nidingar en varm cell och tjocka murar att gömma sig bakom så att allmänheten inte kan göra processen så kort med dem som dessa as förtjänar?
Självklart kan man ifrågasätta att statens egendom säljs, men det är kanske inte så centralt? Det som staten har sålt kan staten köpa åter eller till och med konfiskera. Vad som verkligen spelar roll är att kvinnor våldtas. Man kan inte göra en våldtäkt ogjord (men man kan förstås hänga nidingen i en galge). Sen förstår jag inte varför friskolor är så fel. Om jag vill sätta mina ungar i en svensk skola istället för en rasblandningsskola med diverse vilda blatteungar så är väl det något jag kan få göra? Var tänker du sätta dina egna barn? I en skola där svenskarna är en minoritet?
SvP är väl så vitt jag vet mot bemanningsföretag (även om jag själv är skeptisk till detta motstånd).
Citat:
Ursprungligen postat av
WERY
Beslutet om mångkultur togs uppifrån, utan hänsyn till folkviljan(85% var emot beslutet).
[...]
Det parlamentariska systemet, där ansvarsbefriade politiker styr och ställer, är den riktiga boven i dramat
Folket var mot mångkultur men röstade ändå igen och igen på de som var för den. Varför? Jo därför att i en demokrati kan man alltid muta folk till att vara mot sig själva, spela ut olika särintressen emot varandra etcetera.
Folkomröstningar är något som NS-Tyskland tillämpade, bland annat när Österrike annekterades. Hermann Göring var ju av den uppfattningen att en regim som vill bli långvarig måste ha folkets stöd, och att folkets stöd inte avspeglades bäst i allmänna partival med parlamentarism. Jag har svårt att se att han hade fel i detta.
Visst kan vi diskutera Schweiz, men det är inget stabilt samhällsbygge egentligen. Mycket av landets välstånd har berott på internationell banksekretess som är avskaffad nu. Schweiziska armén är ett skämt och landet har de facto levt på att vara ett skatteparadis med grannländers goda minne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Jag uppfattar nog att riksdagspartierna tar lite (understatement) mer ansvar för Sverige än SVP.
Jaha varför det då? Tycker du att utvecklingen går åt rätt håll?
SvP har ett program som gör det som krävs för att säkra svenskarnas överlevnad, vad har riksdagispartierna? Floskler och integrationsprojekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
KvasiOrko
Jag har läst litegrann på Realisten och det som gjorde mig avskräckt var en man som sa att
"massmänniskan" ska utrotas i ett sista blodigt krig. Jag trodde inte att ni tyckte likadant som nationalisterna på 30-talet utan att de våldsamheter som förekom då berodde på att man krigade mot Storbritannien och USA. Sedan har jag lyssnat lite på de artister ni säljer och det var liksom
bilder på hängda människor, folk som sjöng om galgrep m.m.
Tror nog ändå att KP är rätt val, de förespråkar revolution och det är klart att det inte kommer vara en barnlek, men för er verkar våld och mord vara nåt centralt inte ett nödvändigt ont.
Jag läste också om er partiledare som har haft ett hjälpprojekt för amerikanska nationalistiska revolutionärer där de flesta hamnade i fängelse på långa straff.
I en intervju med en man som heter Klas Lund citerade han en av de nationalisterna där han sa att varje man
en gång i sitt liv ska mörda och en gång bli pappa. Tycker det låter rätt sjukt. Inte att bli farsa då såklart

Kan du belägga dessa påståenden med källor?
Angående vår syn på våld så anser vi att våld är ett medel, inte ett självändamål. Våldet är ett medel vi använder för att överleva. Hur du har fått en annan uppfattning får du själv förklara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Din svartmålning av sakernas tillstånd har alltså SVP receptet för en lösning på och är beredda att ta ansvar för.
SvP har lösningarna ja.
SvP vill ändra hela samhället i grunden och frångå den dekadenta konsumtionsmaterialismen. Eftersom massa resurser i dag förslösas på ytlig konsumtion finns det enorma optimeringsmöjligheter. Folk kan sysselsättas med allt möjligt, vi kommer ju kunna ordna detta snabbt eftersom vi vill ha en statlig styrning av ekonomin.
Bostadsbristen avhjälper vi med hjälp av massiva repatrieringar. Detta frigör massvis med arbetstillfällen då blattar åker hem och lämnar jobben fria för svenskar att söka. Frågor på det?