Citat:
Ursprungligen postat av
santos_deville
Där tar du fel.
Grävargruppen som hjälper H vill hjälpa till att sätta dit de värsta kriminella online hatare. De vill inte stänga Flashback eller sätta dit alla. Bara de som begått ett brott.
Att jaga personer som inte begått brott känns ju lönlöst och hade få bara handlat om att hänga ut användare inte väcka åtal.
Gruppen har vad jag förstår många namn som de fått via ip-spårning från mail och Facebook. Men har de inte begått ett brott så kommer de inte hängas ut/åtalas.
Sen fattar jag inte att ni proffshatare fortfarande försöker få alla oss som inte står bakom era brott och smutskastning av allt och alla runt den friade personer fortfarande försöker få oss att låta som likknullare och försvarare av hennes förmodade hobby.
Jag var om ni läser på proffhatar sidan från början, men jag är en sån person som inte kan sitta och titta på när ett gäng trycker ned en ensam människa. Och jag är så pass gammal att jag kan erkänna när jag har haft fel. Jag till skillnad från er är inte felfri och står upp för mina misstag.
Ni mina "vänner" är mobbare. Ni är de personer som borde ha blivit utkastade från skolan och publikt bli hånade för vilken ytterst snedvriden människosyn ni har. Ni letar upp den trasigaste personen ni kan hitta och trycker ner denna. När personen väl ligger ner så spottar ni och kliver på den vilket gör er stora och starka bland andra mobbare. Men det är inte det värsta, det värsta är att ni är vuxna män och kvinnor. Inte barn, vuxna (till och med gamla) och när ni blir ertappade med strykjärnet i handen på väg att bränna ert offer så säger ni att det är ett korrekt beteende och alla som inte gör så har fel.
Helt otroligt att det finns vuxna människor som fortfarande växer som människor genom att trycka ned andra. Helt sjukt.
Herregud vilket kvalificerat svammel.
Du om någon har inte det minsta teckning för att uttala dig om hat. Jag har läst dina inlägg, och kommenterat dom med en fråga, så jag konstaterar att du din lilla råtta inte är ett dugg bättre än någon annan.
Nu är det så här förstår du ditt dumhuvud att allt dom skrivit på bloggar i trådar ute på internet är printat och sparat. Även de inlägg som tagits bort i rena outningar i trådarna på flashback.
Och för att klargöra för dig och resten idioterna som sitter och spelar på något som ni inte ens lever upp till själva är kanske inte direkt intressant.
Jo, då dom jagar hela forumet och skelettpappan har uttryckligen i media gjort klart vad man anser om Flashback. Vem fan tror du att du lurar ditt dumma helvete.
Grävargruppen? Jo, dom som fiskar IP på pm menar du eller? Att du försvarar sånt som nekrofilpedofiler och annat löst pack är väl inget annat än att du själv tillhör någon avart. Nu ska du hålla dig till sanningen och inte springa som en stor skvallerkärring här och ljuga. Är det uppfattat din falska råtta.
Den dagen
du kan uttala dig som bror duktig kan du göra det men där är du
inte än utan ska bara hålla käften.