Santos deville.
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5355055
Och detta är vad man mer hittar om skelettkvinnan om man googlar.
Lyssna gärna på programmet. SR måste ju stämmas eller hur dom talar om sex med liken och varför någon skulle vilja ha detta. JK nästa eller? Man talar om nekrofil också, så då är det väl klappat och klart.
Ja, oj så hemskt hur kan dom göra detta?` Alla har talat om fallet och nu vill H ha en syndabock.
Och man kan lyssna på programmet men inte yppa ordet nekrofil enligt vissa här.
Nej, vet du vad dina personliga lekar som moraliserande ryktesspridare är nog inte så seriös.
Sen funderar jag på trådstarten det är personuppgifter i den iofs är det inte offret riktiga namn då det är skyddat, men ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Där har du väldigt mycket fel.
Alla vet att flashback har en bra spridning, för några år sedan och när jag började hänga på flashback (innan detta konto) så hade flashback ingen spridning.
Nu har JK tagit upp den frågan några gånger och det anser inte JK. Möjligt att du har skadats av forumet med att tro att det är stor spridning. Fortfarande vet inte många vad forumet är ens.
Citat:
Santos deville Nu är du precis som oss andra flashback-skadad.
Ja men vi befinner oss på ett forum som har yttrandefrihet även om varje individ har eget ansvar,.
Det är inte heller en domstol. Sen kan jag tycka att ryktesspridningar är värre än sk förtal.
Jag har hört skriver du och det är kanske inte något jag anser vara försvarligt. Bror Duktig rollen passar inte riktigt in i sammanhanget om man ska se på helheten.