2014-03-28, 03:19
Medlem
Borkaman87s avatar
Orgasm är upp till en själv och inte partnern. Dömer man bort hen för hens intimdelar är man sjuk i huvudet.

Tänker leva efter detta själv faktiskt. Man lever bara en gång, och det gör "missbildade" med.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-03-28 kl. 03:36.
Citera
2014-03-28, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalotta
Jag ville bara veta vart du träffade denna tös, av ren nyfikenhet. Så det var alltså bara slumpmässigt, ni hamnade inte i säng för att hon visste om vad du hade i kallingarna?

Jag är ingen höjdare på mattematik, men oddsen att en tjej helt slumpmässigt skulle stöta på 2 penisar med en omkrets på 17.5cm eller vad du nu hadde borde ju vara väldigt låg.

Henne träffa jag som "vanligt"

Som jag skrev tidigare så har jag 1 gång fått knulla för att någon visste att jag hade stor kuk.

Var en jag gått i skola med som genom det visste att jag hade stor som var ihop med en tjej som gilla stora, han hade liten själv. träffa på dem på krogen (rätt många år efter skolan, ja jag är inte 20) de frågade om jag hade lust.........på den vägen var det.

Kan säga till de som tror nått annat det har inte kommit ett enda raggningsförsök via privat meddelande här heller, som jag tror att många tror, det jag vill ha sagt med det är tjejer är "normalt" inte så sugna på stor kuk, tror det ligger mycket i det du sa om långa "fina att titta på men......." lite samma för tjocka.

märks tydligt på de tjejer som verkligen märkt att jag har stor kuk innan det blivit sänghalmshambo att de är "oroliga" för hur det skall gå med en så grov.

Så för att få ett slut på den här biten.

1. det är INTE vanligt med grova kukar som min

2. det är inget knullerbjudshöjjande med stor kuk (undantag finns nog om det blir en snackis "på stan")

3. de flesta tjejer reagerar "negativt" på min storlek

4. många ggr har samlag fått avbrytats för att det inte funkat eller gjort ont, detta kan hända även i längre förhållanden där tjejen är "van"

5. ni som har "normala" kukar sluta nojja om en tjej inte vill ha er för att ni har för liten kuk då har hon typ nån låsning och är förmodligen inte direkt dökär. (de aldra flesta, samma sak där jag tror en sån här tråd drar till sig ytterligheter så det finns säkert "micropenisar" bland trådläsarna precis som det finns rellatvit många som har lite längre än mig och några med grövre)

6. om ni anser att ni har en liten kuk fråga INTE tjejen om kukstorlekar eller om hon föredrar ditten eller datten, de flesta tjejer vet inte vilket "problem" det här kan vara för killar och pressar ni dem att svara så får ni ju svar om eran krigare får sig en törn av svaret FRÅGAN INTE! låt sexet visa om det är bra eller inte vill hon fler ggr så måste det ju varit skönt eller så har ni för fin bil.

7. ....knulla på!
Citera
2014-03-28, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Edit, bevis kommer.

Försöker du få tag i din stuntman eller är pumpen trasig?
Varför tar det sån tid, du som har så lätt att få upp den osv borde ju ha kunnat fixa bevis på momangen.

#humblebrag: "Min penis är så jävla stor, kolla!! Men... den är inte så jävla ovanligt stor... och den ställer mest till besvär så ni med normala penisar borde vara nöjda"
Syftet med ditt bildbevis var inte att trösta de med peniskomplex och det vet både du, jag och alla andra här inne som har en hjärna.

Det är skitsamma om du har en stor kuk eller inte, du gör inte bort dig mindre bara för att du kan bevisa det. (Vilket vi lär märka förr eller senare)

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalotta
Jag är ingen höjdare på mattematik, men oddsen att en tjej helt slumpmässigt skulle stöta på 2 penisar med en omkrets på 17.5cm eller vad du nu hadde borde ju vara väldigt låg.

Någon som är grym på matte borde svara på det där.

Hursomhellst så behöver det ju inte betyda att purrsorfarn ljuger eftersom att risken finns att tjejen ljög för honom. Har märkt av egen erfarenhet att tjejer brukar bete sig på det viset när dom inte vill att killen ska få allt för bra självförtroende, speciellt yngre tjejer.
Eller så sa hon bara så för att hon tyckte att purrsorfarn var på tok för stor och inte ville såra honom. Samma tjej kanske skulle säga "Du är verkligen inte den minsta jag har varit med" till den killen som varit minst.

Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Måste ge en stor eloge till Snuskalotta som faktiskt kan presentera verklighetsförankrad information till de som är smått obildade och även kan säga vad faktiskt genomsnittstjejen vill ha och att 14-15cm+ i omkrets i många fall kan kännas obehagligt för en tjej om de inte är så kåta att saften sprutar, har rikligt med glid eller bara är väldigt slappa (efter t.ex. en eller flera förlossningar).

Jag tror inte folk riktigt förstår hur stor skillnad det är på ett par centimetrar i omkrets.
Om man mäter upp något som är 12.5cm och jämför med något som är 15cm i omkrets så ser man ju att skillnaden är enorm.

Jag har inte mycket erfarenhet i sänghalmen, det ska erkännas.. Men om min penis som knappt ens mäter 15cm omkrets ställt till problem så vill jag inte ens tänka på hur mycket problem FB-kukar ställer till med. Tack vare ett inaktivt sexliv och porr så har man undermedvetet inbillat sig att brudar älskar det. Och det är vad porrindustrin vill, skapa osäkerhet hos män så att du ska bruka porr istället för att ligga runt. Mitt stora "aha" moment var när jag av ren slump kom över en intervjuvideo med Nina Hartley där hon förklarar att det ingår i yrket att låtsas som att man älskar det och att de flesta tjejerna inom porr inte alls föredrar de riktigt stora i sina privatliv.

Jag har en ganska klar bild i huvudet av hur det faktiskt ligger till, storleken har betydelse sålänge den inte är för liten eller för stor. Något tjockare är bättre än något smalare men dom flesta kvinnorna prioriterar inte penisstorleken över mycket annat. Men sen som med allt annat så finns det undantagsfall, och har man en mindre penis och råkar bli kär i en sizequeen så har man bara väldigt otur, och jag lider verkligen med killar som råkat ut för det.
Senast redigerad av Troett 2014-03-28 kl. 09:31.
Citera
2014-03-28, 09:21
Medlem
SparkMans avatar
Tror jag ska försöka fixa fram en bild i helgen för att klargöra vissa saker angående omkrets och andra bilder som postats med måttband.

Återkommer
Citera
2014-03-28, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Tror jag ska försöka fixa fram en bild i helgen för att klargöra vissa saker angående omkrets och andra bilder som postats med måttband.

Återkommer

Haha, jag har faktiskt känt mig manad att göra detsamma.
Men jag har ingen lust att posta bild på min egen kuk och har dessutom ingen bra kamera.

Skicka PM, jag har bra förslag.
Senast redigerad av Troett 2014-03-28 kl. 09:45.
Citera
2014-03-28, 12:30
Medlem
En stor orsak till att tjejer föredrar stora kukar är inte för att det är fysiskt skönare, utan för att samhället har präntat in i folks hjärnor att stora kukar är manligt och små kukar är pinsamma och odugliga, en tjej som har en pojkvän med stor kuk har hög status i tjejgänget och en tjej som har en pojkvän med liten tycker väninnorna mest synd och undrar vad som är fel på henne eftersom hon inte kan få bättre (större).

Eftersom det till stor del är psykologiskt att tjejer föredrar stora kukar, så skulle man ju i princip kunna förändra detta tänk och utrota denna kukstorlekshets.

Skulle man inte kunna göra det coolt och hippt att vara en kille/ha en pojkvän med liten kuk? På samma sätt som det är "inne" idag att t.ex. acceptera homosexuella och svarta människor, dessa har alltid haft lågstatus och diskriminerats och förlöjligats i samhället pga. någonting som de inte kan göra någonting åt, precis som småkukade är i dagens läge.

Men nu har det förändrats tack vare kampanjer och upplysningar, och idag är det nästan pinsamt och man ses som en ointelligent bonde om man är emot homosexuella eller rasist. Skulle man inte på något sätt börja jobba för småkukade på samma sätt som man jobbar för dessa? Till slut skulle man ses som en dum bonde om man inte accepterar småkukade. Det skulle bli en ny hipp grej att som tjej ha en kille med liten kuk för det visar hur öppen och accepterande man är, och till slut skulle de småkukade vara lika eftertraktade som de storkukade.

Jag tänker mig att t.ex. partiet Feministiskt Initiativ och liknande skulle kunna börja starta kampanjer för att acceptera småkukade. Vad tror ni om allt detta?
Citera
2014-03-28, 15:27
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Eftersom det till stor del är psykologiskt att tjejer föredrar stora kukar, så skulle man ju i princip kunna förändra detta tänk och utrota denna kukstorlekshets.

Jättebra tankar där verkligen! Sen får ju vi män möta kvinnan på halva vägen när de uppenbara behoven för omkrets och räckvidd gör sig till känna- inför de kraftigaste orgasmerna hon måste kunna få. Kvinnor kan(att döma av vad Snuskalotta skrev) kräva större volym för att känna tillräckligt, just FÖR att de kåtats upp till max..
Så.. lika mycket som man måste avveckla hysterin att orgasmer ska nås till tighta fittor och stora kukar, så måste bägge könen även dela en latent fetisch för ev redskap- som fullständigt obemärkt kan sjunka in bland all annan attraktion och utgöra en naturlig del vid sex. Dildos och penisöverdrag vid sex, borde exempelvis tolereras lika mycket som fotbollen och målstolparna görs under en fotbollsmatch.

"Maxad orgasm och njutning, oavsett hur!" är det enda mottot män som kvinnor borde ha- åtminstånne tills fullständiga metoder för vaginal som penial fulländning realiserats och blivit en skattefinansierad sjukvårdsrättighet. Ska se till att vara en riktigt fit 70plussare, när den revolutionen kommer hehe
Senast redigerad av Borkaman87 2014-03-28 kl. 15:50.
Citera
2014-03-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Jättebra tankar där verkligen! Sen får ju vi män möta kvinnan på halva vägen när de uppenbara behoven för omkrets och räckvidd gör sig till känna- inför de kraftigaste orgasmerna hon måste kunna få. Kvinnor kan(att döma av vad Snuskalotta skrev) kräva större volym för att känna tillräckligt, just FÖR att de kåtats upp till max..
Så.. lika mycket som man måste avveckla hysterin att orgasmer ska nås till tighta fittor och stora kukar, så måste bägge könen även dela en latent fetisch för ev redskap- som fullständigt obemärkt kan sjunka in bland all annan attraktion och utgöra en naturlig del vid sex. Dildos och penisöverdrag vid sex, borde exempelvis tolereras lika mycket som fotbollen och målstolparna görs under en fotbollsmatch.

"Maxad orgasm och njutning, oavsett hur!" är det enda mottot män som kvinnor borde ha- åtminstånne tills fullständiga metoder för vaginal som penial fulländning realiserats och blivit en skattefinansierad sjukvårdsrättighet. Ska se till att vara en riktigt fit 70plussare, när den revolutionen kommer hehe

Frågan är bara hur man ska avveckla denna onödiga hysteri eftersom den är så djupt inrotad i folks hjärnor. Det finns ju flera killar också som har sin stora feta kuk som det enda de förlitar sig på i livet (många i denna tråd och flera av mina vänner t.om, ingen erkänner det men man fattar ju att det är så. Hur många väldigt välutrustade känner ni som skulle ha något som helst att säga till om ifall de hade varit småkukade?) och använder den som verktyg att trycka ner andra män, vad skulle hända med dessa om det till slut inte var högstatus och coolt att ha en bjässe mellan benen?

Nej men hur fan ska man gå till väga för att avveckla hysterin? Den är ju helt onödig, det är ju fakta. Jag är bara rädd att det har gått för långt redan, på samma sätt som det är låg status att ha en ful flickvän hur bra personlighet hon än har så kommer det alltid vara låg status att ha en pojkvän med liten kuk. Det går inte att förändra. Det är som att förändra dagens anorexi-ideal bland modeller, det vettiga skulle ju vara att använda normalviktiga och lite mulliga tjejer i reklamerna men på samma sätt så har det gått så långt redan att ingen skulle acceptera detta, trots att det är rätt.
Citera
2014-03-28, 17:12
Medlem
Citat:
Frågan är bara hur man ska avveckla denna onödiga hysteri eftersom den är så djupt inrotad i folks hjärnor. Det finns ju flera killar också som har sin stora feta kuk som det enda de förlitar sig på i livet (många i denna tråd och flera av mina vänner t.om, ingen erkänner det men man fattar ju att det är så. Hur många väldigt välutrustade känner ni som skulle ha något som helst att säga till om ifall de hade varit småkukade?) och använder den som verktyg att trycka ner andra män, vad skulle hända med dessa om det till slut inte var högstatus och coolt att ha en bjässe mellan benen?

Nej men hur fan ska man gå till väga för att avveckla hysterin? Den är ju helt onödig, det är ju fakta. Jag är bara rädd att det har gått för långt redan, på samma sätt som det är låg status att ha en ful flickvän hur bra personlighet hon än har så kommer det alltid vara låg status att ha en pojkvän med liten kuk. Det går inte att förändra. Det är som att förändra dagens anorexi-ideal bland modeller, det vettiga skulle ju vara att använda normalviktiga och lite mulliga tjejer i reklamerna men på samma sätt så har det gått så långt redan att ingen skulle acceptera detta, trots att det är rätt.
Det roliga är att det nästan aldrig är personen som har stor kuk som nämner detta. Istället är det andra personer i vänskapskretsen eller liknande som påpekar det. Kanske denna tråd är ett bevis på den grejen, sluta prata om det som att det är speciellt och "behandla" det för vad det är; en kuk, nånting alla killar har. Problem fucking solved.
Citera
2014-03-28, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Det roliga är att det nästan aldrig är personen som har stor kuk som nämner detta. Istället är det andra personer i vänskapskretsen eller liknande som påpekar det. Kanske denna tråd är ett bevis på den grejen, sluta prata om det som att det är speciellt och "behandla" det för vad det är; en kuk, nånting alla killar har. Problem fucking solved.

Nej, personen nämner aldrig detta eftersom det är den "enkla vägen", det ses som fult att få status genom något man inte egentligen kan rå för. Folk i vänskapskretsen påpekar att det är så eftersom det är så, han har status pga. den stora kuken. Innerst inne vet personen själv att han är den han är pga. hans bjässe mellan benen och är jävligt nöjd med det, han nämner det inte bara. Storkukade har en viss sorts aura runt sig, killar är ofta lite mer rädda att driva med och förlöjliga dessa killar, de är alltid populära på fester och dylikt, och tjejer beter sig annorlunda runt en kille som har rykte om sig att ha stor. Det är så jävla genomskinligt.

Jo det är detta jag menar. Folk ska behandla kukar för vad de är, en kuk. Men det är så jävla inrotat i samhället och folks hjärnor att stor kuk = manlighet och status, på samma sätt som homosexualitet var något fult för några årtionden sedan. Det är inte bara sådär att sluta prata om stora kukar som något bra, medelintelligensen bland befolkningen är tyvärr för låg för att det ska gå lätt och snabbt att genomföra. På samma sätt som alla andra orättvisor kommer det ta flera årtionden innan man ens hittar lite acceptans, tänk, kukstorleksacceptansen har idag inte ens börjat! Det är lika mycket status idag att ha stor kuk som det alltid varit genom tiderna. Fan jag skulle nästan säga att tack vare kukstorleksskämt i serier som sex and the city och liknande så är de småkukade i sämre ställning i dagens läge än de någonsin varit! Det går helt åt fel håll.. hur i helvete ska man förändra detta?
Citera
2014-03-28, 18:05
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:

How indeed. Under en orgasm så tänker inte kvinnan på något alls. Inte ens på din kukstorlek. Upp tills det hon når klimax så gäller det bara att hålla henne igång, så slipper du rent av tänka på vad hysterin har för utbredd- då hon själv kommer vara för distraherad för att tänka på det själv. Om du verkligen ta dig an massorna så kan du skriva en bok eller starta en blogg, men då du vid det laget redan har en flickvän så tycker jag du gott kunde ta dig an mer kritiska brister i vår anatomi istället och endast tillägna henne all din sexuella energi istf att ta ut det på folk som kanske redan är så informerade som du velat får dem till.

Åt helvete med status och heder vad ens partners kvalitéer beträffar. Status är bara till för de forum där det man tillåts begränsas till vad folk tycker omkring dig. Har ingenting alls med kärlek att göra och vem du väljer att bli tillsammans med.
Citera
2014-03-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
How indeed. Under en orgasm så tänker inte kvinnan på något alls. Inte ens på din kukstorlek. Upp tills det hon når klimax så gäller det bara att hålla henne igång, så slipper du rent av tänka på vad hysterin har för utbredd- då hon själv kommer vara för distraherad för att tänka på det själv. Om du verkligen ta dig an massorna så kan du skriva en bok eller starta en blogg, men då du vid det laget redan har en flickvän så tycker jag du gott kunde ta dig an mer kritiska brister i vår anatomi istället och endast tillägna henne all din sexuella energi istf att ta ut det på folk som kanske redan är så informerade som du velat får dem till.

Åt helvete med status och heder vad ens partners kvalitéer beträffar. Status är bara till för de forum där det man tillåts begränsas till vad folk tycker omkring dig. Har ingenting alls med kärlek att göra och vem du väljer att bli tillsammans med.

Det jag är egentligen mest rädd för är att alla dessa hundratals timmar jag har lagt ner på att oroa mig över och läsa om kukstorlek har satt sig så djupt in i min hjärna att när jag till slut någon gång kommer att ha sex så är jag säker på att jag inte kommer att få stånd pga. nervositet eftersom jag har överanalyserat hela denna jävla skit så långt att det är löjligt. Kommer jag någonsin bli botad från detta? Eller kommer jag alltid ha i bakhuvudet när jag knullar att jag har minst av 9/10 killar och att tjejen knappast njuter egentligen fast hon stönar? För sådant lär tjejer märka av och det är väldigt avtändande för dem. Kommer dessa tankar någonsin försvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in