Citat:
Ursprungligen postat av
feedmenos
Jag har tyvärr inte skrivit att ''jag inte vill göra någonting''. Jag jobbar 6 timmar om dagen och jag söker ett till jobb vid sidan, dessutom letar jag ett (tredje) jobb via internet. Svarttaxi är uteslutet. En polares pappa har kör svarttaxi på heltid dvs. varje dag, tar redigt överpris och han har inte heller direkt bra med pengar.
Du försöker trolla men jag biter tyvärr inte på betet. Sen tycks du ha väldigt dålig syn då du såg fel minst två gånger. Jag skrev inte jag tänker råna tanter, utan fråga om det blir enklare att råna butiker osv om man börjar med något mjukare.
Skaffa dig ett par läsglasögon och sluta trolla och skriv inte i tråden mera tack.
Lägg inte upp en tråd om du inte vill ha svar. Jag skrev inte att du skulle råna tanter till att börja med, jag skrev "Du funderar alltså på att råna tanter istället för att köra svarttaxi åt några kompisar?".
Du postade en tråd där du ville ha tips på att tjäna lite pengar. Du får tips, argumenterar emot, en diskussion uppstår. Det är det Flashback handlar om, finns det inget diskussionsunderlag låser moderatorerna trådarna till och med.
Att du sitter i en jobbig situation sticker jag inte under stolen med, men om det är så knapert som det är så är väl varje krona till kassan rätt viktigt. Som sagt önskar jag dig lycka till
Ett hett tips är att ringa till olika företag i bygg eller flyttbranschen, sitter på ett kontor inom byggbranschen och får massvis med samtal om extrajobbare osv. Vi betalar inte ut några monsterlöner men vi tar "ofta" in yngre grabbar som får springa och bära och köra ut grejer. Det är värt ett försök.