2014-03-26, 20:42
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ska inte berätta vad min wr ligger på idag då med andra ord. Vinner fan allt och till och med i matcher med där medspelarna är sönderstekta tomater, spelar de långt över sin förmåga och vinner trots massiva odds mot dem. Inte ett enda kto siema fucking pl, üdv, van magyar eller något annat öststatstramsande på 30+ matcher heller.

Visst är det skönt!

hade en sådan kväll igår, bara runt 30 matcher, men med en wr på 88.8%
(Jo vi körde pluton men ändå) Dessutom upplevde jag det precis som du säger,
även tomaterna (t o m 42-43%are) körde som om fan själv vore efter dom.

Ibland ler WoT mot en.. men det är inte ofta
Citera
2014-03-26, 21:06
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Förutsätter att han bara menar för sin egen tank.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Vad jag vet är det tillåtet med markeringar för hur långt man kan se, hur långt man kan skjuta och liknande men ingenting som rör fienden.

Tänkte mest på lasersiktena som visar var fienden är/sköt från, på minikartan.

Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Visst är det skönt!

hade en sådan kväll igår, bara runt 30 matcher, men med en wr på 88.8%
(Jo vi körde pluton men ändå) Dessutom upplevde jag det precis som du säger,
även tomaterna (t o m 42-43%are) körde som om fan själv vore efter dom.

Ibland ler WoT mot en.. men det är inte ofta

Jodå! Det är alltid gött när allt går helt rätt, skott penetrerat alltid, fienden bouncar och du bara vinner och vinner och vinner och lagets sänken spelar som gudarna själva.

Stör mig fortfarande på den usla kartrotationen, man tröttnar väldigt fort på att spela 3-4 kartor om och om igen.
Citera
2014-03-27, 08:13
Medlem
God morgon....

Köpte en månads premium igår via wargaming.net. Men har inte fått premium på WoT ännu. Så länge har det aldrig tagit förr... Någon som vet om de har problem med det just nu.....
Citera
2014-03-27, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson
God morgon....

Köpte en månads premium igår via wargaming.net. Men har inte fått premium på WoT ännu. Så länge har det aldrig tagit förr... Någon som vet om de har problem med det just nu.....

Köpte också min igår och det funkade fint, betalade du med gold eller kreditkort? Så kolla om de har tagit pengarna från ditt bankkonto.

Idag jag blev mobbad på chatten för jag hade Löwe, en premium tank som jag köpte för kredit-grinding och crew-träning till mina tyska tunga tanks, någon som vet varför blev jag mobbad? Fick inget svar på chatten.
Citera
2014-03-27, 08:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson
God morgon....

Säker på att du köpte till WoT och inte till Warplanes? Ganske enkelt att göra det misstaget tyvärr.
Citera
2014-03-27, 08:59
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Idag jag blev mobbad på chatten för jag hade Löwe, en premium tank som jag köpte för kredit-grinding och crew-träning till mina tyska tunga tanks, någon som vet varför blev jag mobbad? Fick inget svar på chatten.

Du läser chatten?
Enda gången jag läser chatten är när jag rättmätigt kallar mitt lag för idioter.

Löwe har ett visst rykte eftersom det var en av de tidigaste tier8 premiums. Eftersom den är tysk trodde folk att det var en automatisk vinstmaskin och massor av dåliga spelare använde den. Problemet med Tier8 premiums är att folk köper dem innan de nått den erfarenhet de behöver ha i tier8 och mao spelar som skit. KV-5 hade tex samma rykte av samma skäl.
Löwe är väl ingen fantastisk tank, långsam, den ser tier10 och armour är mindre bra för sin tier. Kanonen ska vara riktigt bra, turret armour likaså och nu har den buffats med extra gun depression.
Hade jag inte haft en T34 hade nog en Löwe varit intressant pga senaste buffarna, men å andra sidan är en tier8 premium som ser tier10 inte så kul. Har kört pluton med folk som har Löwes och det brukar funka bra.
Ett skämt som gick om Löwe var att den behöver en extra loader bara för att räkna alla pengar man genererar.
Citera
2014-03-27, 09:01
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Säker på att du köpte till WoT och inte till Warplanes? Ganske enkelt att göra det misstaget tyvärr.

Jag tror premium och täcker bägge spelen, dvs köper du premium till WoT får du det till Warplanes. Något sätt måste de väl ha för att rekrytera folk till det skitspelet.
Citera
2014-03-27, 09:25
Bannlyst
Jag får fan damp av det här spelet och slår mig själv på ballen när jag blir arg!!!
Citera
2014-03-27, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvklas
Jag får fan damp av det här spelet och slår mig själv på ballen när jag blir arg!!!

Hehe. Ja det händer väl att man vrålar till och osar svavel vid datorn då och då över medspelarnas förståndshandikappade beteende.

Självförvållad ballbusting måste göra jävligt ont..
Citera
2014-03-27, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Du läser chatten?
Enda gången jag läser chatten är när jag rättmätigt kallar mitt lag för idioter.

Löwe har ett visst rykte eftersom det var en av de tidigaste tier8 premiums. Eftersom den är tysk trodde folk att det var en automatisk vinstmaskin och massor av dåliga spelare använde den. Problemet med Tier8 premiums är att folk köper dem innan de nått den erfarenhet de behöver ha i tier8 och mao spelar som skit. KV-5 hade tex samma rykte av samma skäl.
Löwe är väl ingen fantastisk tank, långsam, den ser tier10 och armour är mindre bra för sin tier. Kanonen ska vara riktigt bra, turret armour likaså och nu har den buffats med extra gun depression.
Hade jag inte haft en T34 hade nog en Löwe varit intressant pga senaste buffarna, men å andra sidan är en tier8 premium som ser tier10 inte så kul. Har kört pluton med folk som har Löwes och det brukar funka bra.

Okej som jag trodde, läste på http://wiki.worldoftanks.com/L%C3%B6we att stridsvagnen har fått dåligt rykte pga av dessa dåliga spelare som du skrev.

Tycker faktiskt det är svårt att bemästra Löwe i början men jag lär mig nog.

Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Ett skämt som gick om Löwe var att den behöver en extra loader bara för att räkna alla pengar man genererar.

Jag skrattade precis när jag läste detta, för det var så jävla sant. Fått 70tusen krediter från första matchen och jag tappade hakan när jag såg det.
Citera
2014-03-27, 11:31
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Okej som jag trodde, läste på http://wiki.worldoftanks.com/L%C3%B6we att stridsvagnen har fått dåligt rykte pga av dessa dåliga spelare som du skrev.

Tycker faktiskt det är svårt att bemästra Löwe i början men jag lär mig nog.

Jag skrattade precis när jag läste detta, för det var så jävla sant. Fått 70tusen krediter från första matchen och jag tappade hakan när jag såg det.
och sedan såg du ammo kostnaden på 30 000 ?

hatar löwe, den var fruktansvärt bra förr i tiden, sedan har Serb haft rövsex med löwe tills den inte är något att spela
jag har fan ägt och solo dödat löwe med elc(löwe kunde inte sikta så lågt)!!

hade löwe haft lite mer speed, ca 40 mer på upper plate, lower plate och tornet med en kanon på 0,27 så hade jag spelat den igen

samlar bara damm i garaget nu, kul att möta 12 stycken tier 10, som ALLA siktar på dig för dom vet dom kommer göra skada och inte bounsa och för att du är enorm och långsam
Citera
2014-03-27, 12:51
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Djävla ebaytanker aka walletwarrior :P de flesta tystnar när man börjar tala om bl.a premiumvagnar håller spelet f2p.

Citat:
70.000 är rätt pissigt :P med T34 har jag många gånger plockat in över 100.000 ren vinst när ammo och reparationer betalts premiumkonto har +50% på inkomsten vilket blir ~2-3 ggr högre vinst.

Rekordet globalt ligger på typ ~240k med is-6 som spammade guld rätt bra under en match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in