2014-03-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doligmanniska
Hej. Tycker inte du verkar så trevlig längre, när du ska stoppa saker i rumpan på mig.
Gör det på någon som förtjänar det istället. Typ våldtäktsmän och mördare.

Har kört den där VK 3001 H, och skulle garanterat köra med 7,5/5,5 cm Waffe 0725 kanonen till andra tornet. Beror ju på om du tänker behålla, eller sälja, då skulle jag bara ta mig igenom den med 7,5 cm KwK 42 L/70.
Derpkanonen är lite för opålitlig för att kunna ge sig på mer bepansrade vagnar.

Det var till att vara dryg?

Nix, inget sånt, däremot pangande jag lite fönster fram till dess jag fyllde tio år. Riktigt sadistiskt beteende, som man inte delar med särskilt många pojkar...

Du behöver inte kommentera, fel på mig socialt har du nog rätt i, döda flugor gör jag fortfarande med flugsmällan. Skada katter har aldrig fallit mig in.
Tur att du vet konsekvenserna av att mobba folk, känns ju tryggt.
Då har jag ju en vän att se framemot när Hs187 har stoppat kanoner i häcken på mig mot min vilja.

Trodde inte folk tog spel på så blodigt allvar som ni gör. Hotar, diagnostiserar och sätter mig i samma fack som samhällets avskum bland mördare, pedofiler och våldtäktsmän. Kanske skulle straffskalan vara likadan?
"DoligManniska döms till livstids fängelse och böter för att ha åsamkat Mikkipikki_PL ett raseriutbrott."

Man lär sig något nytt varje dag nästan.
Jag ska inte göra några fler inlägg i det här ämnet om alternativa sätt att roa sig i WoT - det gav ju inte så mycket och blir ju bara otrevligt tjafs. Egentligen vill jag inte kommentera era personligheter heller, men jäklar vad präktiga ni verkar vara.

Först, tycker också det är lite onödigt att hålla på att sabba för det egna laget, kan du inte försöka hitta på lite hyss för motståndarlaget och ändå ha skoj?

Men måste hålla med dig på en punkt i alla fall, folk tar det för allvarligt, det är bara ett datorspel och folk blir så sura och arga när de förlorar att man nästan börjar oroa sig för deras hälsa.
Att hetsa upp sig så över lite siffror i ett spel kan inte vara bra för hjärtat.
Citera
2014-03-26, 12:57
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Funderar på vad jag skall göra nu?

Har nått slutet på spelet i nästan alla grenar jag velat forska fram (typ 12-13 st stycken typ). Resten roar mig måttligt men jag har ändå påbörjat några nya grenar bara för att ha något att grinda. Men egentligen strävar jag inte efter att införskaffa en Leopard 1, tier X-arty, Foch, Maus eller vad det nu är. Har t.o.m. gett mig på 59-16 (tidernas jävla skitkärra pga spelets sämsta mm) bara för att få medaljen att jag forskat fram alla kinesiska tanks. Jösses...

Har även spelat rätt mycket CW de senaste månaderna, fast utan någon egentlig framgång. Det är tyvärr lite yra höns som leder CW hos oss + att en del spelare i laget är rätt ofokuserade/har dålig effektivitet. (Även om de alla är väldigt trevliga personer i övrigt och kul att snacka med). Dessutom kostar CW en jävla massa krediter, ffa när man förlorar mycket.

TC är däremot betydligt roligare tycker jag. Men det verkar inte vara så många som kör det? Hos oss är det dessutom samma röra i TC som i CW och då börjar det nagga på de redan halvskrala statsen. Inte kul.

Funderar på om det finns någon (bra) svensk klan som fokuserar mer på TC och mindre på CW? Skulle kunna tänka mig att lira TC 2 dagar i veckan och CW kanske 1-2 dagar i veckan. Det vore mer lagom som jag känner just nu.

Suck. Vad skall man göra? Samtidigt tycker jag att det fortfarande är rätt kul att lira ändå. Räcker det med att byta klan och få lite ombyte/nytändning eller kommer det bara vara same shit, different place? Ffa om man faktiskt trivs rätt bra i nuvarande klan?

Vad säger ni som varit med en stund (och hoppat lite mellan olika klaner)?
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Jag har inte hoppat mellan klaner men hittade nog rätt på en gång. Klanen heter SGTA och har som huvudsyfte att utveckla spelarna. Trevligt gäng och mycket aktiviteter, samma klan som Mr Jingles är med i om du har sett hans videos.

Klanen hittar du på http://www.sgta-clan.com
Tack. Kollade in sidan. Ser klart intressant ut.
Citera
2014-03-26, 14:19
Medlem
Kebabsugers avatar
fortfarande blå, får skicka in ett meddelande till WG nu och även kräva kompensation

Citat:
Ursprungligen postat av libben
Vad innehåller den som inte fungera, polaren spelar med anfield. Han behövde inte uppdatera.

så va det ja, inte mega fusken för libben inte
Citera
2014-03-26, 14:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Söker en mod som tillåter högre inzoomning än spelet har original, tips?
Citera
2014-03-26, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Söker en mod som tillåter högre inzoomning än spelet har original, tips?

Kör Aslains, x60 zoom finns som val. Perfekt för oss med sämre syn.
Citera
2014-03-26, 17:00
Medlem
Så jävla många giriga kill stealers idag. Tur att man har installerat safe shot..
Citera
2014-03-26, 17:34
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
så va det ja, inte mega fusken för libben inte

Så du erkänner det som fusk nu? Det går framåt iaf

Ne, polaren som kör i klan kör med anfield. Jag har provat den för att se hur mycket fördelar man får.

Siktesstreck på minimap, gamla positioner, utzoomning osv.

Rätt mycket som jag kallar för fusk i den, information om fiendes HP kvar med left alt osv. Att de inte bannar skiten.
Citera
2014-03-26, 18:35
Medlem
Fy satan vilka hjärndöda mardrömsspelare jag hamnat med 8 förluster på raken. Samma jävla visa varje gång:lämna halava kartan oförsvarat medans cp:na kör i ett lämmeltåg eller polska ulaners självmordsrusher med både td.s och spgs.
Citera
2014-03-26, 19:41
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Fy satan vilka hjärndöda mardrömsspelare jag hamnat med 8 förluster på raken. Samma jävla visa varje gång:lämna halava kartan oförsvarat medans cp:na kör i ett lämmeltåg eller polska ulaners självmordsrusher med både td.s och spgs.

Ska inte berätta vad min wr ligger på idag då med andra ord. Vinner fan allt och till och med i matcher med där medspelarna är sönderstekta tomater, spelar de långt över sin förmåga och vinner trots massiva odds mot dem. Inte ett enda kto siema fucking pl, üdv, van magyar eller något annat öststatstramsande på 30+ matcher heller.
Citera
2014-03-26, 19:45
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Så du erkänner det som fusk nu? Det går framåt iaf

Ne, polaren som kör i klan kör med anfield. Jag har provat den för att se hur mycket fördelar man får.

Siktesstreck på minimap, gamla positioner, utzoomning osv.

Rätt mycket som jag kallar för fusk i den, information om fiendes HP kvar med left alt osv. Att de inte bannar skiten.

Just siktessträck på minimappen är ju tokbannat, har jag för mig i varje fall. Förstår dock inte hur du kan tycka att zooma ut är fusk.
Citera
2014-03-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Just siktessträck på minimappen är ju tokbannat, har jag för mig i varje fall. Förstår dock inte hur du kan tycka att zooma ut är fusk.

Förutsätter att han bara menar för sin egen tank.
Citera
2014-03-26, 20:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Vad jag vet är det tillåtet med markeringar för hur långt man kan se, hur långt man kan skjuta och liknande men ingenting som rör fienden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in