2014-03-26, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Fast purrsorfarns bild är äkta. Bara löjligt att påpeka att den skulle vara fejk. Dessutom tror jag inte att det är särskilt ovanligt med 16 - 17 cm i omkrets. Det är ovabligt med inte såå ovabligt. Jag tror att ungefär 1 av 250 har omkrets över 16 cm.
1 av 100 över 22 cm i längd.

Vad din morsa jobbar med är ju skitsamma, urologen runkar väl inte upp kukarna för att mäta dem? Eller?

Du får tro precis vad du vill, vi verkar iallafall vara överens om att det är ovanligt.
Hur vet du att Purrsorfarns bild är legitim?

Din sista kommentar är bara löjlig, det ingår i hennes yrke att kunna sådant. Och ja hon har har nog sett flera erigerade penisar än den genomsnittliga tjejen och framförallt den genomsnittliga killen om man bortser från porr. Hon liksom jag har ju ett privatliv också.

Den genomsnittliga one night stand-kuken är liksom inte det du ser i porr, om det var det du trodde.
Citera
2014-03-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Allt är relativt, i förhållande till hela befolkningen så är den är större än medel.
Men om hon bara har haft penisar av större modell så kommer hon ju givetvis inte ansé att din är stor.

Så en tjej skule inte gilla den kuken?

Eller snarare, med största sannolikhet så skulle en random tjej inte tycka den var stor? Typ medel?
Senast redigerad av p99 2014-03-26 kl. 17:02.
Citera
2014-03-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p99

Eller snarare, med största sannolikhet så skulle en random tjej inte tycka den var stor? Typ medel?

Det viktigaste är ju att du är uthållig och bra i sängen, och ja volymen på din penis är bra, inte överdrivet stor men stor.

Bland mina väninnor så är större bättre än liten, jag har dock endast en väninna som är en "sizequeen". Skulle uppskatta att det ser ut ungefär såhär:
60% föredrar lagom
35% föredrar stora
5% föredrar riktigt stora.

Så ja, sanningen är att storleken har betydelse, precis som att den har det för killar när det gäller bröst också.. Jag tror inte att det är många killar som föredrar platta kvinnor.

Hade jag kunnat ha ett förhållande med en kille som har liten snopp? Absolut, men det finns en gräns för hur liten.
Senast redigerad av Snuskalotta 2014-03-26 kl. 18:27.
Citera
2014-03-26, 19:10
Medlem
Med lite fundering så har jag bestämt mig för att, okej jag ger mig!
Det är möjligt att det är något ovanligare än vad jag trodde det här.
Det slängs en hel del med olika statistiska siffror i denna tråden och överhuvudtaget när det gäller den här frågan.
Men det är ju lite som tv-tittarsiffror.
"Vi har statistiskt säkerställda mätningar av TV-tittandet" påstår företaget MMS.
Ja man har boxar som mäter tittandet hemma hos 1200 hushåll som sedermera får representera hela folket.
Ungefär så är det ju även med alla undersökningar som genomförts i den här kategorin vi diskuterar här.
Men oavsett så är det väl ingen som (hittills..?!) presenterat siffror som säger att det är mer ovanligt med en omkrets över 16cm än att det ändå blir ett x antal tusen svenska män över, som därigenom alltså bör ha det.
Vilket naturligtvis kan förklara att jag initialt hade en del aversioner mot snacket att det skulle vara så ovanligt.
Jag kan ju knappast påstå att jag gått runt o tagit stickprov på den manliga befolkningen i syfte att kunna dominera en diskussion.
Däremot så tycker jag mig genom internet o all nakenhet som delas där ha sett ett antal pjäser som borde ligga över den där omkretsen.
Och även med den här statistiken som jag nu tagit del av så kan jag väl konstatera att det är mycket möjligt att det stämmer.
Ett antal tusen är ändå ett antal tusen.
O sannolikheten för att några av dessa vill visa upp det hela och andra människors förmåga att sprida just dessa bilder.
Tja, som sagt jag ger mig.
Även om det må vara ovanligt så betyder det ju inte att det är så enormt svårt o råka få syn på några av dom som ändå finns där ute.

Vilket kanske även bör vara en påminnelse för alla som kommer in och skriker om fejk här inne.
Visst bör man ta en hel del på nätet med en viss skepsis men allt är ju trots allt inte lögn.
Personligen såg jag ingen anledning till o fejka min bild t.ex.
Vad skulle jag få ut av det?
Just här inne finns det väl knappast nån man skulle vilja lura ner i sänghalmen heller.
Citera
2014-03-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalotta

Hade jag kunnat ha ett förhållande med en kille som har liten snopp? Absolut, men det finns en gräns för hur liten.

Och den gränsen går var? Håller du med om påståendet att omkrets är mycket viktigare än längd? Finns det överhuvudtaget hopp för mig med 15 längd och 11 cm omkrets, hur stor del av dina väninnor tror du hade accepterat dessa mått hos en pojkvän/one night stand?

Kul med en tjej i tråden som verkar veta vad hon pratar om!
Senast redigerad av deliriumm 2014-03-26 kl. 19:21.
Citera
2014-03-26, 19:21
Medlem
Citat:

Och den gränsen går var? Håller du med om påståendet att omkrets är mycket viktigare än längd? Finns det överhuvudtaget hopp för mig med 15 längd och 11 cm omkrets, hur stor del av dina väninnor tror du hade accepterat dessa mått hos en pojkvän/one night stand?

Citera
2014-03-26, 19:30
Medlem
Citat:

Som jag sa tidigare så är det subjektivt och mycket beror på hur många tjejen har varit med. Har hon varit med 10 killar tidigare så är risken stor att hon klassar dig som stor skulle jag gissa.
Hon lär ju knappast tycka att den är liten och om bruden anser att du är medel eller stor är väl skitsamma?

Citat:
Det viktigaste är ju att du är uthållig och bra i sängen, och ja volymen på din penis är bra, inte överdrivet stor men stor.

Bland mina väninnor så är större bättre än liten, jag har dock endast en väninna som är en "sizequeen". Skulle uppskatta att det ser ut ungefär såhär:
60% föredrar lagom
35% föredrar stora

Så ja, sanningen är att storleken har betydelse, precis som att den har det för killar när det gäller bröst också.. Jag tror inte att det är många killar som föredrar platta kvinnor.

Förstår ditt resonemang, men kvinnor kan ju dock göra något åt saken så det var en orättvis jämförelse.
Men jag tror att det är så som du säger, jag är inte så jätteförtjust i platta bröst men det hade inte varit någon dealbreaker för mig om hon var grym förövrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel-Malmo
Med lite fundering så har jag bestämt mig för att, okej jag ger mig!
Det är möjligt att det är något ovanligare än vad jag trodde det här.
Det slängs en hel del med olika statistiska siffror i denna tråden och överhuvudtaget när det gäller den här frågan.
Men det är ju lite som tv-tittarsiffror.
"Vi har statistiskt säkerställda mätningar av TV-tittandet" påstår företaget MMS.
Ja man har boxar som mäter tittandet hemma hos 1200 hushåll som sedermera får representera hela folket.
Ungefär så är det ju även med alla undersökningar som genomförts i den här kategorin vi diskuterar här.
Men oavsett så är det väl ingen som (hittills..?!) presenterat siffror som säger att det är mer ovanligt med en omkrets över 16cm än att det ändå blir ett x antal tusen svenska män över, som därigenom alltså bör ha det.
Vilket naturligtvis kan förklara att jag initialt hade en del aversioner mot snacket att det skulle vara så ovanligt.
Jag kan ju knappast påstå att jag gått runt o tagit stickprov på den manliga befolkningen i syfte att kunna dominera en diskussion.
Däremot så tycker jag mig genom internet o all nakenhet som delas där ha sett ett antal pjäser som borde ligga över den där omkretsen.
Och även med den här statistiken som jag nu tagit del av så kan jag väl konstatera att det är mycket möjligt att det stämmer.
Ett antal tusen är ändå ett antal tusen.
O sannolikheten för att några av dessa vill visa upp det hela och andra människors förmåga att sprida just dessa bilder.
Tja, som sagt jag ger mig.
Även om det må vara ovanligt så betyder det ju inte att det är så enormt svårt o råka få syn på några av dom som ändå finns där ute.

Vilket kanske även bör vara en påminnelse för alla som kommer in och skriker om fejk här inne.
Visst bör man ta en hel del på nätet med en viss skepsis men allt är ju trots allt inte lögn.
Personligen såg jag ingen anledning till o fejka min bild t.ex.
Vad skulle jag få ut av det?
Just här inne finns det väl knappast nån man skulle vilja lura ner i sänghalmen heller.

Visst är det så att dessa existerar och hellre visar upp sig, det är väl visserligen bara bra att monsterkukarna gör sig lätt tillgängliga för alla ytliga slampor till tjejer, så kan vi andra ta tjejerna som är något att ha.
Senast redigerad av Troett 2014-03-26 kl. 19:32.
Citera
2014-03-26, 19:56
Medlem
Borkaman87s avatar
TACK Snuskalotta! Verkligen tack, tack, tack, tack! Jag instämmer med deliriumm förresten också.

Han har oroat sig över sina 15x11, till vilket jag försökt övertyga honom om att oavsett storleken mannen har så finns det sätt att ge kvinnan alla orgasmer som finns, mha fingrar, mun, dildos och tom överdrag.. bara känslorna/viljan finns där hos båda. Är det säkert du verkligen är bunden till en minimigräns för hur liten din partner/pojkvän ska få ha? Isf respekterar jag det ödmjukt
Men själv skulle jag inte bry mig om bröststorleken du tex tog upp som motsvarighet bland kvinnorna. Inte ens om kvinnan var så slapp att jag inte kunde känna NÅGOT, skulle jag misströsta om hon bara kunde ge mig orgasmer på de andra sätten. Inte ens om jag tvingade göra det själv, för när allt kommer omkring så har jag iaf en naken kvinna framför mig, som matchar med både mitt utseende och som åtrår mig.

Skulle du kunna relatera till det? Om din eventuellt microhängda kille lärt sig läsa varenda nerv du har på kroppen och kan spela fram varenda rysning du får med sina fingertoppar(och div verktyg).. skulle han isf kunna låsa upp dig för de allra fullaste orgasmerna, många bara tror sig kunna nå till perfekta orginalvolymer- och förlösa dem med en enkel dildo? Tänk dig den bästa massören, som du undervisat att behärka varenda kvadratmillimeter på dig.. och lägg sen till all vänskap, känslor och mys. Skulle hans micropenis, mitt i allt detta, ens utgöra det minsta problem isf?

Tack verkligen för du delar med dig Snuskalotta. Älskar ditt namn ^^ är lite kär tom :#)

Ha så ku..l
Senast redigerad av Borkaman87 2014-03-26 kl. 20:05.
Citera
2014-03-26, 20:04
Medlem
Citat:

60% föredrar lagom
35% föredrar stora

Förlåt att jag är så nojjig men jag har väldigt lite erfarenhet med tjejer samt dåligt självförtroende.
Så skulle en 18x14 då klassas bland 60% lagom eller 35% stora ?
Citera
2014-03-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm

Förstår inte varför du frågar mig när alla kvinnor har olika preferenser. Det är som att jag skulle fråga dig om mina b kupor duger. Svaret är ju olika beroende på vem du frågar.

Men jag ska ge dig ett så ärligt svar jag kan utan att linda in det för mycket.

Först och främst så stämmer det att omkretsen och formen är viktigast. Den bästa penisen jag upplevt vid penetrationssex var typ normallång, något grövre än medel och lite böjd uppåt. Kändes uppfylld utan att göra ont och stimulerade g-punkten sjukt bra.

11cm omkrets innebär att du är minst av 10 män i snitt, och rent anatomiskt så borde detta alltså innebära att du är för liten för 9 av 10 kvinnor men det innebär inte att 9 av 10 kvinnor skulle rata dig. Jag personligen hade lätt varit nöjd med dina mått eftersom att sex är så mycket mer än bara penetrationssex.

Om jag verkligen tycker om en kille så har storleken på penis väldigt liten betydelse. Däremot så måste jag erkänna att en penis som är för liten antagligen inte skulle fungera i det långa loppet.

För liten för mig kanske är 12cm på längden och 10cm omkrets, ingen aning.

Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Förstår ditt resonemang, men kvinnor kan ju dock göra något åt saken så det var en orättvis jämförelse.
Men jag tror att det är så som du säger, jag är inte så jätteförtjust i platta bröst men det hade inte varit någon dealbreaker för mig om hon var grym förövrigt.

Det finns nog tjejer som inte hade ratat en "platt" kille heller. Hur tror du att lesbiska tjejer gör?

Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
TACK Snuskalotta! Verkligen tack, tack, tack, tack! Jag instämmer med deliriumm förresten också.

Han har oroat sig över sina 15x11, till vilket jag försökt övertyga honom om att oavsett storleken mannen har så finns det sätt att ge kvinnan alla orgasmer som finns, mha fingrar, mun, dildos och tom överdrag.. bara känslorna/viljan finns där hos båda. Är det säkert du verkligen är bunden till en minimigräns för hur liten din partner/pojkvän ska få ha? Isf respekterar jag det ödmjukt
Men själv skulle jag inte bry mig om bröststorleken du tex tog upp som motsvarighet bland kvinnorna. Inte ens om kvinnan var så slapp att jag inte kunde känna NÅGOT, skulle jag misströsta om hon bara kunde ge mig orgasmer på de andra sätten. Inte ens om jag tvingade göra det själv, för när allt kommer omkring så har jag iaf en naken kvinna framför mig, som matchar med både mitt utseende och som åtrår mig.

Skulle du kunna relatera till det? Om din eventuellt microhängda kille lärt sig läsa varenda nerv du har på kroppen och kan spela fram varenda rysning du får med sina fingertoppar(och div verktyg).. skulle han isf kunna låsa upp dig för de allra fullaste orgasmerna, många bara tror sig kunna nå till perfekta orginalvolymer- och förlösa dem med en enkel dildo? Tänk dig den bästa massören, som du undervisat att behärka varenda kvadratmillimeter på dig.. och lägg sen till all vänskap, känslor och mys. Skulle hans micropenis, mitt i allt detta, ens utgöra det minsta problem isf?

Tack verkligen för du delar med dig Snuskalotta. Älskar ditt namn ^^ är lite kär tom :#)

Ha så ku..l

Jag har ingen erfarenhet av en snopp som har varit FÖR liten, en del som har varit under medel har absolut inte varit några problem då det har varit självsäkra män som tagit för sig och kört på ändå.
Min största turn-on är män med självförtroende.

Visst hade jag kunnat vara tillsamans med en kille som har micropenis om han är som du säger fortfarande grym i sängen och bra på alla sätt och vis. Men i ärlighetens namn så har ju en kille med normala mått bättre förutsättningar.

Haha, valde bara något namn. Ville försäkra mig om att jag var helt anonym.
Finns förövrigt ingenting att tacka för, jag säger bara vad jag tycker och struntar fullständigt i om jag trampar på stora egon med stora snoppar eller osäkra killar med små snoppar.

Citat:
Förlåt att jag är så nojjig men jag har väldigt lite erfarenhet med tjejer samt dåligt självförtroende.
Så skulle en 18x14 då klassas bland 60% lagom eller 35% stora ?

Om medel är 15x12 vad tror du själv?
Sluta jämföra dig själv med porr.
Senast redigerad av Snuskalotta 2014-03-26 kl. 20:21.
Citera
2014-03-26, 20:23
Medlem
Citat:

11cm omkrets innebär att du är minst av 10 män i snitt, och rent anatomiskt så borde detta alltså innebära att du är för liten för 9 av 10 kvinnor

Så i 9 fall av 10 borde jag alltså vara beredd på att använda fingrar, dildo eller tunga för att ge tjejen orgasm eftersom jag anatomiskt troligtvis är för liten för henne för att hon ska komma av penetrationssex? Är inte de flesta tjejers fittor anpassningsbara så att man kan njuta och få orgasm av även penetrationssex med en smal kuk när man har blivit van med den?! Så har jag iallafall förstått det.

Snälla kan någon dementera hennes påstående att jag skulle vara anatomiskt för liten (jo jag vet att tjejerna inte ratar men vill fan inte vara anatomiskt för liten) för 9/10 tjejer? Känner panikångesten komma här. Har hon verkligen rätt? Är kukar och fittor verkligen matchade på det sättet att om man är minst av 10 kukar så är man för liten för att penetrationssex ska vara skönt för 9/10 fittor??? Med SnuskaLottas logik det är ju som att säga att t.ex. en 12,5 cm omkrets kuk (medel) är för liten för 5/10 fittor??? Och en 15 cm omkrets kuk är för stor för 99/100 fittor, eftersom den är störst av 100 kukar? Vad i helvete det kan ju inte funka såhär, eller tänker jag helt fel nu? Snälla säg att hon har fel. Enligt denna logik är ju också fittvariationen lika stor som kukvariationen bland populationen men så är verkligen inte fallet? Kukars storlek skiljer mycket mer än fittstorleken eller hur?

Skjut mig. Uppskattar ärligheten iallafall.
Senast redigerad av deliriumm 2014-03-26 kl. 20:30.
Citera
2014-03-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Så i 9 fall av 10 borde jag alltså vara beredd på att använda fingrar, dildo eller tunga för att ge tjejen orgasm eftersom jag anatomiskt troligtvis är för liten för henne för att hon ska komma av penetrationssex? Är inte de flesta tjejers fittor anpassningsbara så att man kan njuta och få orgasm av även penetrationssex med en smal kuk när man har blivit van med den?! Så har jag iallafall förstått det.

Snälla kan någon dementera hennes påstående att jag skulle vara anatomiskt för liten (jo jag vet att tjejerna inte ratar men vill fan inte vara anatomiskt för liten) för 9/10 tjejer? Känner panikångesten komma här. Har hon verkligen rätt? Är kukar och fittor verkligen matchade på det sättet att om man är minst av 10 kukar så är man för liten för att penetrationssex ska vara skönt för 9/10 fittor??? Med SnuskaLottas logik det är ju som att säga att t.ex. en 12,5 cm omkrets kuk (medel) är för liten för 5/10 fittor??? Och en 15 cm omkrets kuk är för stor för 99/100 fittor, eftersom den är störst av 100 kukar? Vad i helvete det kan ju inte funka såhär, eller tänker jag helt fel nu? Snälla säg att hon har fel

Skjut mig. Uppskattar ärligheten iallafall.

Klumpigt formulerat av mig. Givetvis så skulle de flesta tjejerna fortfarande kunna uppleva njutning vid penetration. Men medel och uppåt bör vara optimalt för de allra flesta. Sen finns det ju en övre gräns där njutningen övergår till smärta också. Jag har en dildo på 15cm i omkrets och den kräver mycket uppvärmning och glidmedel.

Jag menar alltså inte att 11cm är för litet i den bemärkelsen att 9 av 10 kvinnor inte hade kännt något utan att 9 av 10 kvinnor hade föredragit större.
Senast redigerad av Snuskalotta 2014-03-26 kl. 20:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in