2014-03-26, 20:12
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Edit: har nån erfarenhet av fuck me silly 2? kollade lite på youtube och xhamster men verkar vara krångligt att göra rent dom

Var en här i tråden för ett tag sen som köpte en sån. Han skrev efter nån dag att den typ hade gått sönder/spruckit.

Ser riktigt skön ut, men som sagt, det är nog svårt att underhålla den så den håller länge.
Citera
2014-03-26, 20:37
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
jag testade de där med gummisnodd på min stora FL Rilley steele och de blev inge bra alls.. Räcker med att man drar åt skruven i botten så blir det mer vacum och känns tajtare. Har ingen kalasballe (20cm+) men tydligen så gick det inte att få in den :/

Kollade KOLLI idag och får nog hem den imorgon
Jag har själv inte testat med gummisnodd utan bara med en gummipenisring och det är kanon, men min kuk är inte så grov heller.
Citera
2014-03-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Jag har själv inte testat med gummisnodd utan bara med en gummipenisring och det är kanon, men min kuk är inte så grov heller.
ja man får komma på nått som fungerar bra för en själv

Citat:
Ursprungligen postat av RNugent-Hopkins
Var en här i tråden för ett tag sen som köpte en sån. Han skrev efter nån dag att den typ hade gått sönder/spruckit.

Ser riktigt skön ut, men som sagt, det är nog svårt att underhålla den så den håller länge.

ah vad tråkigt, dom ser jäkligt trevliga ut. Men ganska dyra att köpa en. får blir senare isf. Nästa blir en FL mörkhyat anus. Texturen ser ut att kännas som på riktigt
Citera
2014-03-27, 06:00
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RNugent-Hopkins

It was me

Utöver att den inte höll för mer än att förlora oskulden (dockan alltså ) så var den även för liten. Brösten var även för hårda så lyckades aldrig få till ett tutt-knull vilket hade varit kalas. Nej lägg vantarna på något bättre. Vad vet jag dock ej.
Citera
2014-03-27, 11:58
Medlem
fick hem min nya Fl anus nu, och har inte prövat den än men stoppa in ett finger å det var knappt jag fick in det. Vet inte hur detta kommer gå men med lite glid så ska de nog fungera bättre

Återkommer
Citera
2014-03-27, 11:59
Medlem
Olegskis avatar
Ska låna min kompis fleshlight idag. Är nervös som fan, känns som jag ska ligga med en riktig tjej... Den är för övrigt typ 4 år gammal och han har lånat ut den mot betalning till andra... Men den rengörs ju så är inte precis orolig, och så är den väldigt fräsch och så så han har ju uppenbarligen sett till så att alla tagit väl hand om den.
Citera
2014-03-27, 12:46
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Ska låna min kompis fleshlight idag. Är nervös som fan, känns som jag ska ligga med en riktig tjej... Den är för övrigt typ 4 år gammal och han har lånat ut den mot betalning till andra... Men den rengörs ju så är inte precis orolig, och så är den väldigt fräsch och så så han har ju uppenbarligen sett till så att alla tagit väl hand om den.
Världens första Fleshlight-hallick!!!

Jag hade inte lånat en Fleshlight som använts av ett antal personer före mig. Jag hade lånat den av en kompis om bara han hade använt den.

Men hursomhelst så kommer du nog att få det skönt!
Citera
2014-03-27, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Hur mycket ligger hyran på för hans f.l? Var inte nervös, kliv på & kliv av.
Citera
2014-03-27, 21:56
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Skulle gärna köra en Fleshlight i rumpan för att slippa alla dessa minimala arabkukar i röven.

Araber är sjuka på att köra sina små kukar i arslet.
Men vi tjejer då? Ska vi inte ha nån njutning?

Jävla blattar!

Tar gärna en varning från era kommunistiska modfittor, men jag vill också ha lite njutning.

MVH/ Gnomegirl
Ni tjejer har ju hur många roliga leksaker som helst. Och så har du mage att sitta och gnälla. Om det så fanns en tiondel så många roliga prylar till oss killar hade det varit himmelriket på jorden
Citera
2014-03-27, 22:35
Medlem
provkörde min Easy rider nyss, och den var väldigt trång, fick in ca 5cm bara :/
Sen upptäckte jag ett klistermärke som man kunde ta av så det blev ett hål i botten som luften kunde gå in . vipps å vacumet försvann så var bara att trycka då, synd bara att den sprack i anusöppningen.
Men blev betydligt lättare att komma in då. Ligger rengjord och chillar bredvid min favorit hittils, RILEYE STEELE FL. fantastisk grejj.. alla borde ha en alltså
Citera
2014-04-02, 14:56
Medlem
Jag kan rekommendera Fleshlight med Wonder Wave om man vill ha känslan av en riktig fitta.
Citera
2014-04-04, 23:22
Medlem
Den där anal Fl jag köpte har spruckit helt nu.. lika bra att slänga eller köra slut på den helt!
china sak, Antar att dom inte är anpassade för nordiska penisar :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in