2014-03-25, 21:39
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Hahaha! Antar att ryssarna inte blev allt för glada över det tilltaget.
fick fan inte ens en kommentar om det dom flesta i matchen va iofs eu.
Citera
2014-03-26, 07:17
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Jag antar att du var/är en riktigt klassisk retsticka i skolan? Tyder på att du har ett sadistiskt sinne.

Vet inte varför jag kommenterar idioten, nä inte retsticka, han är socialt handikappad helt enkelt, höll antagligen på med att rycka vingarna av flugorna, stenade/stenar katter osv, om jag mobbar eller slår han/henne så blir vi bästa vänner.
Citera
2014-03-26, 07:34
Medlem
Bökigt det här med moddarna varje gång det sker en uppdatering. Aslains mod funkar inte för mig. När jag kör custom val så får jag ändå med dom modsen jag inte vill ha och Odem Mortis är inte kompatibel med nya uppdateringen från igår.

Så det är väl bara att köra som purist tillsvidare. saknar zoom x30. Mycket lättare för mig som har lite sämre syn att träffa weakspots från håll med den modden.
Citera
2014-03-26, 08:20
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Bökigt det här med moddarna varje gång det sker en uppdatering. Aslains mod funkar inte för mig. När jag kör custom val så får jag ändå med dom modsen jag inte vill ha och Odem Mortis är inte kompatibel med nya uppdateringen från igår.

Så det är väl bara att köra som purist tillsvidare. saknar zoom x30. Mycket lättare för mig som har lite sämre syn att träffa weakspots från håll med den modden.
Som jag skrev förut så funkar inte ljudmods. Så Aslains mod funkar inte eftersom du nog har laddat hem en ljudmod(t.ex. gnomefather)
Citera
2014-03-26, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Som jag skrev förut så funkar inte ljudmods. Så Aslains mod funkar inte eftersom du nog har laddat hem en ljudmod(t.ex. gnomefather)

Jodå men jag vill inte ha xvm eller traversmarkeringarna (dom långa linjerna) på minikartan t ex. Det får jag med trots att jag bockat av just dessa m fl..

Har wot:s standardljud och det funkar ju med Aslains.

Körde innan med OM:s mod och det funkade klockrent. Vill testa Aslains också för att jämföra men får som sagt med det jag ändå bockat av. En bugg eller gör jag fel någonstans?

Ska jag köra clean install förresten?
Senast redigerad av Dart380 2014-03-26 kl. 08:36.
Citera
2014-03-26, 08:40
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Ska jag köra clean install förresten?
JA
Citera
2014-03-26, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Jag vet att jag är trevlig dock jag lär inte vara trevlig mot dig... trycka upp stridsvagnskanon i röven på dig.
Ont: Ska få VK 30.01 H nu, vad anser ni om den? Har läst att den har högsta armor penetration av alla tanksen i 5:e nivå, så vilken kanon ska jag skaffa till den?

Hej. Tycker inte du verkar så trevlig längre, när du ska stoppa saker i rumpan på mig.
Gör det på någon som förtjänar det istället. Typ våldtäktsmän och mördare.

Har kört den där VK 3001 H, och skulle garanterat köra med 7,5/5,5 cm Waffe 0725 kanonen till andra tornet. Beror ju på om du tänker behålla, eller sälja, då skulle jag bara ta mig igenom den med 7,5 cm KwK 42 L/70.
Derpkanonen är lite för opålitlig för att kunna ge sig på mer bepansrade vagnar.

Citat:
Ursprungligen postat av VagDag
Nämen ta och skjut en lagkamrat så känns livet lite lättare.
Det var till att vara dryg?

Citat:
Jag antar att du var/är en riktigt klassisk retsticka i skolan? Tyder på att du har ett sadistiskt sinne.
Nix, inget sånt, däremot pangande jag lite fönster fram till dess jag fyllde tio år. Riktigt sadistiskt beteende, som man inte delar med särskilt många pojkar...

Citat:
Ursprungligen postat av VagDag
Vet inte varför jag kommenterar idioten, nä inte retsticka, han är socialt handikappad helt enkelt, höll antagligen på med att rycka vingarna av flugorna, stenade/stenar katter osv, om jag mobbar eller slår han/henne så blir vi bästa vänner.

Du behöver inte kommentera, fel på mig socialt har du nog rätt i, döda flugor gör jag fortfarande med flugsmällan. Skada katter har aldrig fallit mig in.
Tur att du vet konsekvenserna av att mobba folk, känns ju tryggt.
Då har jag ju en vän att se framemot när Hs187 har stoppat kanoner i häcken på mig mot min vilja.

Trodde inte folk tog spel på så blodigt allvar som ni gör. Hotar, diagnostiserar och sätter mig i samma fack som samhällets avskum bland mördare, pedofiler och våldtäktsmän. Kanske skulle straffskalan vara likadan?
"DoligManniska döms till livstids fängelse och böter för att ha åsamkat Mikkipikki_PL ett raseriutbrott."

Man lär sig något nytt varje dag nästan.
Jag ska inte göra några fler inlägg i det här ämnet om alternativa sätt att roa sig i WoT - det gav ju inte så mycket och blir ju bara otrevligt tjafs. Egentligen vill jag inte kommentera era personligheter heller, men jäklar vad präktiga ni verkar vara.
Citera
2014-03-26, 09:54
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doligmanniska
Hej.
Jag förstår att folk retar sig lite på det, men i min dataspelskarriär så har det här varit gängse uppfattning om hur man spelar. Man busar runt lite, retas, sabbar lite harmlöst.
Trodde folk hade lite mera humor/bus och gjorde det här själva?
Skjuta på en rushande E75, som vrider sig ett halvt varv och lägger upp sidan emot fienden när han trackas av mig... Jag menar, kom igen?
Inte så kul att råka ut för, men ack så kul att ställa till med.

Jag skulle säga att det är skillnad på hur man gör det.
I WoT kan du trolla folk på så många sätt, så att skada ditt eget lag gör folk bara irriterade och sänker den redan låga spelnivån. Jag hade varit mycket mer imponerande om du bedrev ditt trollande mot det andra laget
Jag har TKat och förolämpar regelbundet mina egna lag, men aldrig utan att det behövs. Jag vill främst vinna mina matcher och då är griefande oftast bara i vägen.
Citera
2014-03-26, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Jag skulle säga att det är skillnad på hur man gör det.
I WoT kan du trolla folk på så många sätt, så att skada ditt eget lag gör folk bara irriterade och sänker den redan låga spelnivån. Jag hade varit mycket mer imponerande om du bedrev ditt trollande mot det andra laget
Jag har TKat och förolämpar regelbundet mina egna lag, men aldrig utan att det behövs. Jag vill främst vinna mina matcher och då är griefande oftast bara i vägen.

Jag håller inte med dig om att jag sänker den redan låga nivån. Jag utnyttjar den bara, eftersom det är så lätt.

Sen att folk som försåt att de blir utsatta för mig förstår jag självklart att de blir arga.
Såg en kille igår putta ner ett arty nerför ett stup, för att arty inte hjälpte honom. Hur roligt som helst att se, tyckte jag och gav honom tummarna upp. Tycker fler borde tycka det är roligt bara, därav mina berättelser för att få läsa era och få lite tips och ideer om hur man jävlades snyggt, eftersom jag trodde att fler gjorde det.

Och jag kan inte göra det klart nog att det jag gör, inte så ofta så att det påverkar matchen, då ska matchen börja med en dispyt som slutar i ond bråd död och eventuell förlust. Men då är det inte mitt fel. Jag vill ju också vinna, men helst med en del greifande från min sida.
Och förlorar vi så kan jag ju griefa på bäst jag vill.
Visst, WTF OP e100 kanske inte får 10000 skada för jag var dum, men det bryr jag mig inte ett dugg om.

Utan det påverkar bara enskilda spelare som råkar illa ut när jag härjar runt. Och oftast så tror jag inte att de märker det ens.
Sällan att jag förolämpar andra spelare för de förstår ju ändå aldrig vad jag säger.

Kände att det du var värd ett svar. Aja, tack för att du inte hotade mig iallafall.
Nu tycker jag vi glömmer det här. Jag svarar inte mer på ämnet.
Citera
2014-03-26, 11:06
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doligmanniska
Jag håller inte med dig om att jag sänker den redan låga nivån. Jag utnyttjar den bara, eftersom det är så lätt.

Sen att folk som försåt att de blir utsatta för mig förstår jag självklart att de blir arga.
Såg en kille igår putta ner ett arty nerför ett stup, för att arty inte hjälpte honom. Hur roligt som helst att se, tyckte jag och gav honom tummarna upp. Tycker fler borde tycka det är roligt bara, därav mina berättelser för att få läsa era och få lite tips och ideer om hur man jävlades snyggt, eftersom jag trodde att fler gjorde det.

Och jag kan inte göra det klart nog att det jag gör, inte så ofta så att det påverkar matchen, då ska matchen börja med en dispyt som slutar i ond bråd död och eventuell förlust. Men då är det inte mitt fel. Jag vill ju också vinna, men helst med en del greifande från min sida.
Och förlorar vi så kan jag ju griefa på bäst jag vill.
Visst, WTF OP e100 kanske inte får 10000 skada för jag var dum, men det bryr jag mig inte ett dugg om.

Utan det påverkar bara enskilda spelare som råkar illa ut när jag härjar runt. Och oftast så tror jag inte att de märker det ens.
Sällan att jag förolämpar andra spelare för de förstår ju ändå aldrig vad jag säger.

Kände att det du var värd ett svar. Aja, tack för att du inte hotade mig iallafall.
Nu tycker jag vi glömmer det här. Jag svarar inte mer på ämnet.

Tack för att du äntligen bestämt dig för att sluta trolla ditt miffo.

Du gör skäl för ditt nick. Oavsett om du ljuger eller inte.
Citera
2014-03-26, 12:11
Medlem
Nu funkar Aslains mod som jag vill ha det. Körde clean install och då gick det. Återigen tack för tipsen och länkarna.
Citera
2014-03-26, 12:39
Medlem
libbens avatar
Vad innehåller den som inte fungera, polaren spelar med anfield. Han behövde inte uppdatera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in