2014-03-25, 13:56
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doligmanniska
Hej!
Jag vet att mitt sätt att roa mig på inte är det optimala, men om du vågar så skulle jag rekommendera dig att prova, det är verkligen kul. Var försiktig bara.
Men jag teamkillar inte rakt upp och ner sådär, utan tar det ganska så ninja-aktigt.
"Råkar" sitta i sniper mode och köra på dem navigerandes via mini-map.
Folk brukar acceptera den förklaringen - hahaha.

Snipar folks band, och säger de något så ber man om ursäkt och säger att man ville hjälpa...
Backstabbade i SC, och teamkillade i CS när det begav sig. Gamla ränder går aldrig ur tydligen.

Saboterar ju inte matcher som är kul/vinnande. Utan jag sysslar med dessa hyss när striden är klar, antingen vinnande eller förlorande. Det visar sig ganska snart.
Tvivlar på att vi förlorat särskilt många strider för att jag puttar ner tex en fullt levande en AMX 50B i vattnet när vi är totalt underlägsna. Det går bara snabbare att förlora, och jag har jätteroligt fast jag förlorar.
Puttar ut folk som gömmer sig bakom en sten så att alla får korn på denna. eller råkar ta dennas plats, "since u left" när de ska backa tillbaka.

Puttar ju inte ner Foch 155 i vattnet när det står tre vs tre ju...
Även om det vore det ultimata roliga.

Och jag håller med dig, det har ju nästan blivit ospelbart med alla genomruttna spelare i WoT just nu.
Vardagsförmiddagar går det ganska så bra dock. Så om du kan spela då så är det en rekommendation.
Spelar inte så stor roll om man är bottomtier, för alla är så dåliga.

Fattar inte riktigt vad det är som är så roligt att förstöra för andra? Pajar du offentliga konstverk, snor godis av barn och rånar äldre också, bara för att det är "kul"?

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ta bort alla moddar och se om spelet startar igen

Tror jag läste något om att det var mods som bråkade ja.
Citera
2014-03-25, 14:13
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Efter en 38mb uppdatering från wot nu på förmiddagen stänger wot-launchern ner av sig självt medan den laddar spelet. Vad är det som händer?
Har också hört rapporter om att vissa moddar ställer till det (bl.a. Gnomefather's Sound mod).

Micropatchen var f.ö. en korr för artybuggen om nu någon missat det.
Citera
2014-03-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Fattar inte riktigt vad det är som är så roligt att förstöra för andra? Pajar du offentliga konstverk, snor godis av barn och rånar äldre också, bara för att det är "kul"?

Man måste nog prova innan man förstår, det är så svårt att förklara.

Nej, det gör jag verkligen inte. Jag är ingen ligist eller klottrare.

Men, det är nog ingen som misstänker mig som greifer, för om man har gjort sitt plus lite till så tänker de väl att det är misstag eftersom jag fortfarande kan spela utan att bli bannad. Även fast de blir arga ibland.
Därmed har jag ju inte förstört för dem. Bara lite.

En gång så var det en kille och jag kvar på laget, jag hade jättemycket skada, han hade flera kills utan någon direkt skada, tror det var åtta, en till så fick han den där medaljen, hand bad om att få döda den sista killen just för den.
Fort som attan letade jag upp och döda den sista, just för att han inte skulle få medaljen.

Han blev riktigt purken och började gorma på mig efter striden.
Har jag gjort fel? Jag förstörde för han medvetet, och hade ju roligt åt det. Lite samma sak tycker jag.
Citera
2014-03-25, 14:40
Medlem
Personer som Doligmanniska förstör för andra p.g.a de är oftast dåliga på spelet så de tar ut sina frustration på andra spelare för de är avundsjuka över andra som kan spela och ha kul.

Doligmanniska lets face it...du suger på WoT, eller hur?
Citera
2014-03-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doligmanniska
Man måste nog prova innan man förstår, det är så svårt att förklara.

Nej, det gör jag verkligen inte. Jag är ingen ligist eller klottrare.

Men, det är nog ingen som misstänker mig som greifer, för om man har gjort sitt plus lite till så tänker de väl att det är misstag eftersom jag fortfarande kan spela utan att bli bannad. Även fast de blir arga ibland.
Därmed har jag ju inte förstört för dem. Bara lite.

En gång så var det en kille och jag kvar på laget, jag hade jättemycket skada, han hade flera kills utan någon direkt skada, tror det var åtta, en till så fick han den där medaljen, hand bad om att få döda den sista killen just för den.
Fort som attan letade jag upp och döda den sista, just för att han inte skulle få medaljen.

Han blev riktigt purken och började gorma på mig efter striden.
Har jag gjort fel? Jag förstörde för han medvetet, och hade ju roligt åt det. Lite samma sak tycker jag.
Sir, you are an asshole.

Den med medaljen, han fick inte sin, men du fick din confederate gissar jag...

Tyder på teamwork en har damage och en har kills. Samt ett dåligt lag då någon får 8 kills. Jag tycker att du har rätt att ha roligt, visst, men inte på andras bekostnad. Hur kul var matchen för den som spelade 50b?
Citera
2014-03-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Doligmanniska lets face it...du suger på WoT, eller hur?

Jag erkänner, jag är en av de sämsta spelarna i WoT. och det är därför jag agerar utåt.

Men jag tyckte om dina , det fick dig att se mycket sympatiskt ut, de gjorde mig glad, du verkar trevlig!

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Sir, you are an asshole.

Den med medaljen, han fick inte sin, men du fick din confederate gissar jag...

Tyder på teamwork en har damage och en har kills. Samt ett dåligt lag då någon får 8 kills. Jag tycker att du har rätt att ha roligt, visst, men inte på andras bekostnad. Hur kul var matchen för den som spelade 50b?

Ok, jag är ett praktarsle, då ingen verkar tycka/göra som jag.
Jag kunde inte bry mig mindre om confederate medaljen. Jag minns inte matchen som det var bra teamwork, utan snarare att han snodde åt sig killsen. Du vet, killstealing.
Var var han när man behövde hjälp? Meen nej, titta fram kan han ju göra när det är ofarligt.

Hehe, ja, AMX 50b;en var ju helt enkelt praktarsle beteende. Det gjorde jag för att vi dels förlorade, dels för att möjligheten fanns, han står vid kajkanten och det krävdes inte så mycket... Annat än vilja och lite mod. No pain no gain.
Jag får försvara mig med jag hade roligt för oss båda.

Köpte precis M46 patton, fy vad dålig den är. Hoppas den blir bättre, för såhär tråkig vet jag inte om jag klarar så länge.
Citera
2014-03-25, 16:54
Medlem
Ace Venturas avatar
Funderar på vad jag skall göra nu?

Har nått slutet på spelet i nästan alla grenar jag velat forska fram (typ 12-13 st stycken typ). Resten roar mig måttligt men jag har ändå påbörjat några nya grenar bara för att ha något att grinda. Men egentligen strävar jag inte efter att införskaffa en Leopard 1, tier X-arty, Foch, Maus eller vad det nu är. Har t.o.m. gett mig på 59-16 (tidernas jävla skitkärra pga spelets sämsta mm) bara för att få medaljen att jag forskat fram alla kinesiska tanks. Jösses...

Har även spelat rätt mycket CW de senaste månaderna, fast utan någon egentlig framgång. Det är tyvärr lite yra höns som leder CW hos oss + att en del spelare i laget är rätt ofokuserade/har dålig effektivitet. (Även om de alla är väldigt trevliga personer i övrigt och kul att snacka med). Dessutom kostar CW en jävla massa krediter, ffa när man förlorar mycket.

TC är däremot betydligt roligare tycker jag. Men det verkar inte vara så många som kör det? Hos oss är det dessutom samma röra i TC som i CW och då börjar det nagga på de redan halvskrala statsen. Inte kul.

Funderar på om det finns någon (bra) svensk klan som fokuserar mer på TC och mindre på CW? Skulle kunna tänka mig att lira TC 2 dagar i veckan och CW kanske 1-2 dagar i veckan. Det vore mer lagom som jag känner just nu.

Suck. Vad skall man göra? Samtidigt tycker jag att det fortfarande är rätt kul att lira ändå. Räcker det med att byta klan och få lite ombyte/nytändning eller kommer det bara vara same shit, different place? Ffa om man faktiskt trivs rätt bra i nuvarande klan?

Vad säger ni som varit med en stund (och hoppat lite mellan olika klaner)?
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-03-25 kl. 16:56.
Citera
2014-03-25, 17:37
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Funderar på vad jag skall göra nu?

Har nått slutet på spelet i nästan alla grenar jag velat forska fram (typ 12-13 st stycken typ). Resten roar mig måttligt men jag har ändå påbörjat några nya grenar bara för att ha något att grinda. Men egentligen strävar jag inte efter att införskaffa en Leopard 1, tier X-arty, Foch, Maus eller vad det nu är. Har t.o.m. gett mig på 59-16 (tidernas jävla skitkärra pga spelets sämsta mm) bara för att få medaljen att jag forskat fram alla kinesiska tanks. Jösses...

Har även spelat rätt mycket CW de senaste månaderna, fast utan någon egentlig framgång. Det är tyvärr lite yra höns som leder CW hos oss + att en del spelare i laget är rätt ofokuserade/har dålig effektivitet. (Även om de alla är väldigt trevliga personer i övrigt och kul att snacka med). Dessutom kostar CW en jävla massa krediter, ffa när man förlorar mycket.

TC är däremot betydligt roligare tycker jag. Men det verkar inte vara så många som kör det? Hos oss är det dessutom samma röra i TC som i CW och då börjar det nagga på de redan halvskrala statsen. Inte kul.

Funderar på om det finns någon (bra) svensk klan som fokuserar mer på TC och mindre på CW? Skulle kunna tänka mig att lira TC 2 dagar i veckan och CW kanske 1-2 dagar i veckan. Det vore mer lagom som jag känner just nu.

Suck. Vad skall man göra? Samtidigt tycker jag att det fortfarande är rätt kul att lira ändå. Räcker det med att byta klan och få lite ombyte/nytändning eller kommer det bara vara same shit, different place? Ffa om man faktiskt trivs rätt bra i nuvarande klan?

Vad säger ni som varit med en stund (och hoppat lite mellan olika klaner)?

Jag har inte hoppat mellan klaner men hittade nog rätt på en gång. Klanen heter SGTA och har som huvudsyfte att utveckla spelarna. Trevligt gäng och mycket aktiviteter, samma klan som Mr Jingles är med i om du har sett hans videos.

Klanen hittar du på http://www.sgta-clan.com
Citera
2014-03-25, 19:11
Medlem
Jag ominstallerade hela spelet och nu funkar det. Någon som vet om Odem Mortis modpacksystem fungerar efter förmiddagens uppdatering?
Citera
2014-03-25, 19:14
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Jag ominstallerade hela spelet och nu funkar det. Någon som vet om Odem Mortis modpacksystem fungerar efter förmiddagens uppdatering?

Vet inte om just den fungerar men t.ex. Aslains hela pack fungerar så det ändrades nog inte så mycket som kan bugga moddar.
Citera
2014-03-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Vet inte om just den fungerar men t.ex. Aslains hela pack fungerar så det ändrades nog inte så mycket som kan bugga moddar.

Tackar.

Ska prova den packen nu.
Citera
2014-03-25, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund

Ursäkta igen, men har du en länk till Aslains senaste pack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in