Citat:
Deet har säkert sagts 100 ggr i samband med sådanas här diskussioner, men... varför drar du in fullständig irrelevans i sakfrågan i hur jv intar en gravt diskriminerande attityd mot en stor mängd individer, ogrundat men som du här, genom att tillgripa plötsliga infallsvinklar ur helt ossymetrisk maktrelation, den maktbaserade assymetri sp, just pedofili utkräver, det återfinns aldrig i homosexualitet. Jag tycker inte att homosexualitet bör defineras som att man känner sig attraherad till medlemmar av samma kön. Ifall Sven 40 år känner sig attraherad till en thailändskt shemale är han då homosexuell ? Jag tycker inte att en person som känner sig attraherad till barn bör vara en pedofil om han lever ett normalt liv med en egen familj.
Det har funnits samhällen där nästan alla män var bisexuella..Det finns till och med samhällen där nästan alla män utövar tidelag idag. Så jag köper inte att ens sexuella preferenser bara är något som man inte kan styra alls. Dessutom så tror jag att alla är pedofiler/homosexuella rent tekniskt sett enligt nuvarande definationer.
http://www.youtube.com/watch?v=_VKWLC87Uzw
(Om en 40 årig man tycker att en tjej som är 14 år och 359 dagar gammal är sexig. Är han då en pedofil ? Om han tycker att en thailänds shemale är sexig utan att veta att det är en man.. Är han då homo/bisexuell ? Om han tycker att en bild på en död kvinna är sexig..Är han då en nekrofil om han inte visste att kvinnan var död ?)
Samhällets uppfatning om sexuella läggningar ä väldigt felvinklad. Det finns inga klara gränser mellan homosexuell och heterosexuell och bisexuell även om man lätt kan avgöra att en man är heterosexuell.
Det har funnits samhällen där nästan alla män var bisexuella..Det finns till och med samhällen där nästan alla män utövar tidelag idag. Så jag köper inte att ens sexuella preferenser bara är något som man inte kan styra alls. Dessutom så tror jag att alla är pedofiler/homosexuella rent tekniskt sett enligt nuvarande definationer.
http://www.youtube.com/watch?v=_VKWLC87Uzw
(Om en 40 årig man tycker att en tjej som är 14 år och 359 dagar gammal är sexig. Är han då en pedofil ? Om han tycker att en thailänds shemale är sexig utan att veta att det är en man.. Är han då homo/bisexuell ? Om han tycker att en bild på en död kvinna är sexig..Är han då en nekrofil om han inte visste att kvinnan var död ?)
Samhällets uppfatning om sexuella läggningar ä väldigt felvinklad. Det finns inga klara gränser mellan homosexuell och heterosexuell och bisexuell även om man lätt kan avgöra att en man är heterosexuell.
Så på vilket enda sätt ser du det som relevant att dra in pedofili? Och hur i hela världen försvarar du dig genom att på detta, dessutom dra in tidelag mitt i allt ?!
Är du så svagbegåvad elelr saknar du kunskapsunderlag? .. att inte ens kunna förhålla dig ämnesrelaterat, är det så desperat torftigt för dig där du inte längre hittar argument?
Du kan ju inte ha det väl ställt i hjärnkontoret med dessa fullständigt sporadiska hoppen mellan helt olika definitioner.
Liksom att gå till doktorn med skadad menisk, istället för att utreda knä'skadan, underkastas du en hel rad av planerad avancerad strålbehandling av magen och det inresektoriska. Jag menar att.. du får ju för fn skilja på vad som diskuteras.. utefter en uppdaterad agenda..
JV framstår ju tack vare sådan usel ämnesorientering som bondfångare. Medveten om det? hur irrelevant urspårat det blir av att placera en vitlök mitt i jordgubbstårtan eller som du.. tidelag och pedofili.. i diskussion om homosexualitet, sett som kärlekshandling människor emellan, och intim rättighet att följa sitt känsloliv, eller att börja prata om vad du skulle vilja göra med en get eller en häst.. säker på att du nått upp till vinden när du letar argument att kvarhålla en sjupt inhuman attityd?
Varför dehumaniserar du människor på sådan dålig grund, genom att flika in plötsligt snack om pedofili? Är det rätt att börja lägga ut riskerna med tidelag på en bröllopsfest?
Eller ni inom jv-sekten, ni firar kanske inte bröllop heller, det är kanske för festligt att hänge sig åt kärlekslust-fest öht?
Vad gör då en sekt till sekt, när man benämner homosexualitet i samma anda som pedofili..? pedofili är ett synnerligen allvarligt BROTT, homosexualitet är uttryck av KÄRLEK, det finns no connection mellan dessa två tillstånd.. i samma grad som när mannen går och äktar sin hustru i en kyrkobyggnad eller rådhus elelr hemmavid bedyrar innerlig kärlek är det ett typiskt mänskligt utspel, och en smaksak som varje individ själv känner/upplever, du är inte inbjuden att avgöra om ockspå du ska sticka in pinnen lite där som en femtekolonnare.. var får du öht din inbillade tro om att det är något att ens bry huvudet med?
... eller när de fattade tycke för varandra, hur fan kan du likställa tycke och samtycke i kärlekens vindars underbara helhtskänsla, med pedofili - märker du inte hur avvikande du är? har du på riktigt svårt att interagera med icke-jv-folk?
för du verkar representera ett udda släkte.. du kan ju inte ha särskilt lätt att spontant uimgås med folk sådär oförbehållsamt.. genom att ha så här skev verklighetsgrund att inte ens kunna skilja på tidelag och homosexualitet, det är ju usel nivå.
Senast redigerad av BlackJewel 2014-03-25 kl. 17:27.
Senast redigerad av BlackJewel 2014-03-25 kl. 17:27.