Citat:
Läste precis och detta låter ju jävligt skumt: Ja det låter fan inte rimligt, inte ens i de där luffarkretsarna. Jag tycker att Denhos käft glappar lite väl mycket i intervjun för att vara passande för en allmäktig gudfader som honom.
När jag tänker efter så har Denho en historia av att vara polare med golbögar. Jonas och Alexander är två av hans golpolare. Vet ni några fler?
http://www.expressen.se/gt/gangsterledaren-acar-talar-ut-fantasivarld/
När jag tänker efter så har Denho en historia av att vara polare med golbögar. Jonas och Alexander är två av hans golpolare. Vet ni några fler?
http://www.expressen.se/gt/gangsterledaren-acar-talar-ut-fantasivarld/
Citat:
Del 1 är ju helt okej, visst fan tror inte någon att Dano skulle ge 3000 spänn till någon för ett mord. Men det andra är ju mer intressant. Jag är inte direkt påläst inom dessa morden så det kan ju såklart finnas en bra förklaring till det andra uttalandet också?
- Killen behövde dem. Han skrev till mig på Facebook "jag har skulder, jag måste betala hyra, jag har massa räkningar jag inte kunnat betala", så jag sa okej hur mycket behöver du, skicka konto så fixar jag 3 000 till dig.
Skulle vara best man
Att det skulle handla om en betalning för att 22-åringen hjälpt till vid ett mord är helt fel enligt Acar.
- Vem är så jävla billig att den begår sådana grova grejer för 3 000 kronor, säger han.
De täta kontakterna med 31-åringen och flygbiljetten till Turkiet dagen efter mordet i Nässjö var enligt Acar för att 31-åringen skulle vara best man på hans bröllop.
- Vi står varandra nära, dessutom skulle han vara min best man så det är klart att man diskuterar och förbereder inför bröllopet. Det är ju ganska normalt, säger Denho Acar.
"Så jävla korkad är jag inte"
Han fortsätter:
- Hade jag haft vetskap om att de varit inblandade i sådana här grejer inte fan hade jag låtit honom komma. Det skulle ju se väldigt konstigt ut, så jävla korkad är jag inte. Jag visste ingenting.
Skulle vara best man
Att det skulle handla om en betalning för att 22-åringen hjälpt till vid ett mord är helt fel enligt Acar.
- Vem är så jävla billig att den begår sådana grova grejer för 3 000 kronor, säger han.
De täta kontakterna med 31-åringen och flygbiljetten till Turkiet dagen efter mordet i Nässjö var enligt Acar för att 31-åringen skulle vara best man på hans bröllop.
- Vi står varandra nära, dessutom skulle han vara min best man så det är klart att man diskuterar och förbereder inför bröllopet. Det är ju ganska normalt, säger Denho Acar.
"Så jävla korkad är jag inte"
Han fortsätter:
- Hade jag haft vetskap om att de varit inblandade i sådana här grejer inte fan hade jag låtit honom komma. Det skulle ju se väldigt konstigt ut, så jävla korkad är jag inte. Jag visste ingenting.
: