2014-03-26, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Ja det låter fan inte rimligt, inte ens i de där luffarkretsarna. Jag tycker att Denhos käft glappar lite väl mycket i intervjun för att vara passande för en allmäktig gudfader som honom.

När jag tänker efter så har Denho en historia av att vara polare med golbögar. Jonas och Alexander är två av hans golpolare. Vet ni några fler?

http://www.expressen.se/gt/gangsterledaren-acar-talar-ut-fantasivarld/
Läste precis och detta låter ju jävligt skumt:
Citat:
- Killen behövde dem. Han skrev till mig på Facebook "jag har skulder, jag måste betala hyra, jag har massa räkningar jag inte kunnat betala", så jag sa okej hur mycket behöver du, skicka konto så fixar jag 3 000 till dig.
Skulle vara best man

Att det skulle handla om en betalning för att 22-åringen hjälpt till vid ett mord är helt fel enligt Acar.

- Vem är så jävla billig att den begår sådana grova grejer för 3 000 kronor, säger han.

De täta kontakterna med 31-åringen och flygbiljetten till Turkiet dagen efter mordet i Nässjö var enligt Acar för att 31-åringen skulle vara best man på hans bröllop.

- Vi står varandra nära, dessutom skulle han vara min best man så det är klart att man diskuterar och förbereder inför bröllopet. Det är ju ganska normalt, säger Denho Acar.
"Så jävla korkad är jag inte"

Han fortsätter:

- Hade jag haft vetskap om att de varit inblandade i sådana här grejer inte fan hade jag låtit honom komma. Det skulle ju se väldigt konstigt ut, så jävla korkad är jag inte. Jag visste ingenting.
Del 1 är ju helt okej, visst fan tror inte någon att Dano skulle ge 3000 spänn till någon för ett mord. Men det andra är ju mer intressant. Jag är inte direkt påläst inom dessa morden så det kan ju såklart finnas en bra förklaring till det andra uttalandet också?
Citera
2014-03-27, 03:41
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Läste precis och detta låter ju jävligt skumt:

Del 1 är ju helt okej, visst fan tror inte någon att Dano skulle ge 3000 spänn till någon för ett mord. Men det andra är ju mer intressant. Jag är inte direkt påläst inom dessa morden så det kan ju såklart finnas en bra förklaring till det andra uttalandet också?
Jag tycker att han pekar ut 31-åringen med det sista uttalandet. Känns som att Denho enbart försöker rädda sitt eget skinn. Det där uttalandet måste ju nästan ses som goleri eller i alla fall högst olämpligt i kriminella kretsar?
Citera
2014-03-27, 07:34
Medlem
Citat:
Jag tycker att han pekar ut 31-åringen med det sista uttalandet. Känns som att Denho enbart försöker rädda sitt eget skinn. Det där uttalandet måste ju nästan ses som goleri eller i alla fall högst olämpligt i kriminella kretsar?
Tveksamt. Dano lämnar ju inga uppgifter som bevisar någonting mot 31-åringen utan utgår ifrån den informationen som ligger på bordet som om det vore en nyhet för honom och uttalar sig därefter.
Nog är det i gränstrakterna, men skulle inte tippa på att någon klassar det där som en golning, förutom 31-åringen själv i så fall.

Citera
2014-03-27, 08:46
Bannlyst
Citat:

Verkar som Deno inte har så mycket över för Alexander Ivanovic. "lönnmördaren"
Citera
2014-03-27, 09:26
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Verkar som Deno inte har så mycket över för Alexander Ivanovic. "lönnmördaren"

Nej, han fixade inte ens flygbiljetten i AIs eget namn. DA måste ha skämts att ha dit honom "på bröllopet".

De andra som har snackat om Nässjömordet (Al*en t ex), har de "lämnat" för att OG gick över en gräns med alla förväxlingar och dödade oskyldiga? När de räknar in morsor och flickvänner som medlemmar, och syskon förefaller vara insyltade, kanske det når upp till 70 pers sammanlagt med hela familjerna?
Citera
2014-03-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
På Original Gangsters fb-sida har en tattare vid namn Alexander Ivanovic poserat på två bilder där han stolt visar upp sin fula nygjorda gadd, fint placerad över hela mage/bröstparti

Sedan har ägghuvudet skrivit så här:
O.G-4 EVER DANO ACAR IS A TRU LEDER
Vilket jävla mongo, kan inte stava till true och leader : :
Påminner en hel del om Raffa Pancamo
Inte heller han var särskilt duktig på att stava

Tror knappast Dano återvänder till Sverige om det
inte sker med en fångtransport.
Citera
2014-03-27, 12:29
Medlem
Jisses, nu är hela begåvningsreserven och skriver. Kan vi inte hålla oss till fakta och inte det folk vill tro som hatar han hon eller organisationen? Herregud, vissa säger ju t.om att Dano pekar ut AI för mordet/morden.
Senast redigerad av Legendenonline 2014-03-27 kl. 12:36.
Citera
2014-03-27, 13:12
Bannlyst
Dano är ett skämt sen den dagen han flydde med svansen mellan bena och varför gjorde han det? Hela hans familj är ett skämt.. Han levde på de som lämnade gruppen och han där Goran va ingen streetsmart snubbe som klarade sig själv, de va mer en som samhället skulle placera i ett gruppboende.

O.G slutade existera när han lämnade Sverige och det är inte första gången Dano golar ner och säljer folk för att rädda sitt eget skinn. De som skriver bra om honom vet inte ett skit om denna pajas som fick vapen av polisinformatörer, de sålde henna som hasch och hade sin första becknar snubbe som körde en stulen moppe utan bromsar. De gömde vapen i skogen och skapade en image utåt om att de hade allt, men alla vet att O.G bara levde på en fantasi värld likt nån Hollywood film och de dödar fel folk för ofta. O.G finns inte, kanske i Danos sinne men de är en annan story.

Njut av tiden på kåken din förvirrade snubbe som är även bortstött av sina egna.
Senast redigerad av HomoMan 2014-03-27 kl. 13:28.
Citera
2014-03-27, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoMan
Dano är ett skämt sen den dagen han flydde med svansen mellan bena och varför gjorde han det? Hela hans familj är ett skämt.. Han levde på de som lämnade gruppen och han där Goran va ingen streetsmart snubbe som klarade sig själv, de va mer en som samhället skulle placera i ett gruppboende.

O.G slutade existera när han lämnade Sverige och det är inte första gången Dano golar ner och säljer folk för att rädda sitt eget skinn. De som skriver bra om honom vet inte ett skit om denna pajas som fick vapen av polisinformatörer, de sålde henna som hasch och hade sin första becknar snubbe som körde en stulen moppe utan bromsar. De gömde vapen i skogen och skapade en image utåt om att de hade allt, men alla vet att O.G bara levde på en fantasi värld likt nån Hollywood film och de dödar fel folk för ofta. O.G finns inte, kanske i Danos sinne men de är en annan story.

Njut av tiden på kåken din förvirrade snubbe som är även bortstött av sina egna.
Varför skulle dom vara så tattiga så dom sålde henna som hasch..?

Flashback är alltid duktiga på att smutskasta andra. Jag menar vadfan. Om man är så "seriös" att man kan köpa vapen, nog fan kan man beckna mer ordentliga grejer.

Nej, jag köper inte din story precis som jag inte köper något på nätet. Vad vet du? Du mår bättre av att klanka ner på någon för att den inte skulle vara den gangsterledare han utmålas för, lol.

OnT: Jävligt konstigt alltihop. Att dom försöker koppla dom där pengarna till brottet låter som ett desperat försökt från åklagarens sida, snarare än att någon faktiskt tror det är betalning för ett mord. För liten summa cash + att det dessutom är löjligt att dom skulle föra över det med vanlig bank så det är spårbart haha. Målvakter eller kontanter är det som gäller givetvis..
Citera
2014-03-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma

Flashback är alltid duktiga på att smutskasta andra. Jag menar vadfan. Om man är så "seriös" att man kan köpa vapen, nog fan kan man beckna mer ordentliga grejer.

Nej, jag köper inte din story precis som jag inte köper något på nätet. Vad vet du? Du mår bättre av att klanka ner på någon för att den inte skulle vara den gangsterledare han utmålas för, lol.

OnT: Jävligt konstigt alltihop. Att dom försöker koppla dom där pengarna till brottet låter som ett desperat försökt från åklagarens sida, snarare än att någon faktiskt tror det är betalning för ett mord. För liten summa cash + att det dessutom är löjligt att dom skulle föra över det med vanlig bank så det är spårbart haha. Målvakter eller kontanter är det som gäller givetvis..
Ja, dom där 3000 kronorna kan vi nog utesluta har något med mordet att göra..
Citera
2014-03-27, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demma

Så du tror inte att Dano är en zigenare? Han har barn med en zigenska..

Ni som började dyrka Dano efter sin landsflykt i Turkiet vet inte ett skit. Skicka gärna ett PM så kan du få träffa de riktiga gubbarna som kände denna pajas.
Citera
2014-03-27, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoMan

Hahaha kunde inte sagt det bättre själv.
Men ändå så sitter det 19-20 åringar i den här tråden
O tycker og e sååå coola,snorungar som var 7-8 år gamla när og
Fortfarande va ett gäng,snälla gå i skolan eller gör nåt annat vettigt än
O sitta o försvara en sån loser som Dano acar som inte bryr sej
Om nån annan än sej själv.
O ska ni ändå va kriminella gör nåt själva istället
För o ansluta er till en sån pissluffarorganisation som knappt existerar längre
O spara eran veckopeng istället för o ge den till Dano haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto