Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-29, 01:27
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Låter som du har rätt Ankan...Men du vet eller kanske känner till uttrycket "apan ser apan gör" och det ser väl häftigt ut med massa "märke" ju fler ju tuffare??

Jag har förevigat med en screenshot iaf vad gäller "Common to all members is the interest in motorcycle brand Harley-Davidson, and an alternative lifestyle." och bilden på 3 riskokare hahaha

Men bara så du förstår mig rätt Baby, jag är inte ironisk, jag tycker det är roligt med det oväntade och Denho "Dano" Acar levererar hela tiden nya vinklar.

Spelar liksom ingen roll vad förståsigpåare i Flashback MC tycker och säger, kan gör sin grej.

Nästan lika roande eller oroande som när Svenska legendariska MC legender skojsar till det på facebook, ingen nämnd, ingen glömd.

Blev dock besviken då inte LäderLasse är listad över coola bikers på OG MC sida, tänk å stå och snacka hoj med Lasse Läder på Sofia Hogs över en bira, det vore något å berätta för barnbarnen.

Lasse med Dano Acar som en knog gadd och ett sånt där rockigt hårdrocksskärp med patroner, tajt väst i ormskinn och skinn kepa ......

Europe President and founder: Denho "Dano" Acar.
President: Orhan Yıldırım.
Vice-President: Gökhan Tok.

OBS: Ej Ironi
Senast redigerad av guldankan 2011-03-29 kl. 01:33.
Citera
2011-03-29, 01:30
Medlem
b-os avatar
Hittade en en grej i en artikel med tanke på att det inte är så långt mellan Bromölla och Karlshamn ( 40km typ )

Citat:
ORGANISERAD BROTTSLIGHET Mannen till vänster är Läderlasse alias Lars Bergquist och kallar sig “Sverige-president” för en del intellektuellt förstånds-handikappade och grovt kriminella utlänningar i Original Gangsters. Mannen i gult med den homoerotiska looken är dess grundare och “president”, Denho Acar, som lever i exil i Turkiet på flykt från svenska rättvisan. De har nu övergett sina etableringsplaner i Ronneby och i stället lagt bud på en villa i Karlshamn, närmare bestämt Beyers väg 4 i Högadal.

http://fagersta.lnytt.se/114/L%C3%A4derlasse_och_OG_vill_k%C3%B6pa_villa_i_Karl shamn/

Denna länken är detta något som har med OG att göra typ "utpressa bolibompa och melodifestivalen på 200.000" ?

http://www.wipo.int/amc/en/domains/decisions/html/2004/d2004-0480.html

@ ankan..Du har klart en poäng i vad du säger om leverera det oförväntade, personligen garvar jag ganska mycket åt de flesta påfund. Men tycker det är lite surt för MC även utanför Flashback som får betala priset när denna typen av nötter börjar dissekrera MC och dess betydelse....finns ju en heldel runtom inte bara i Svea som slitit hårt för sina västar och märke, finns till och med de som fortfarande tror att det går att reparera. Men du har oftast sunda/ friska åsikter även om man inte håller med om allt.
Senast redigerad av b-o 2011-03-29 kl. 01:36.
Citera
2011-03-29, 22:18
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jag skulle faktiskt inte bli förvånad om han trodde att H-D vore synonymt med motorcyklar såsom Jeep är synonymt med SUV:ar, fast å andra sidan så känner han väl folk i såna kretar så han borde veta - som sagt skulle jag dock inte bli förvånad.

Lite mer OnT:
Är det någon som vet var läderlasse rör sig och bor nuförtiden, fortfarande bromölla eller?

Han har vart ovanligt lugn på senaste tycker jag, vad sysslar han med nu? (Då syftar jag inte på porren, för den har han hållt på med så länge jag kan minnas.
Jag har säkert fel som vanligt när jag bara gissar men stod inte Lädret och glassade på något foto, som lades upp på fb, med alla OG killar från Stockholm utanför någon stockholmskrog för ett tag sedan? Jag trodde automatiskt att han bodde i Stockholm jag, men då hade jag fel alltså?

Ja ja, jag skiter i var han bor. Jag bjuder här och nu på stående fot personligen in honom till Custom Bike Show i Norrtälje i sommar, han och hans "bikers".

Jag kommer för en gångs skull att åka dit, och ser jag någon OGMC där så ska jag personligen slita västarna av er allihopa era små fejkbikers!!
Och som en "riktig" 1% klubb som ni är så måste ni ta den "inbjudan" till råkurr på största allvar era fjantar, annars tar ni av er 1% patcharna på en gång, fattar ni det???

Ni behöver bara komma dit så sköter jag resten sen era töntar!!!

Dano förstår jag att han inte kommer, men resten av er SKALL dyka upp, det är en ORDER från mig till er. Hör ni det, JAG BEORDRAR ER ATT VISA ER PÅ CBS I SOMMAR!!!

Komsikomsi pussys
Citera
2011-03-29, 22:44
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Vad får dig tro att O.G skulle vara ett gatugäng? Han har tillräckligt med "power" nere i "turklandet" som du kallar...O.G:s Mc tillhör en av dom tyngre Mc-gängen i Turkiet, så nog har "han" tillräckligt med respekt i bikervärlden i (Turkiet). Han hade inte din "respekt" pga att han flytt sverige vilken vettig mäniska hade inte gjort samma sak, alltså flytt landet ifall man riskerade ett längre fängelsestraff...
Du som uppenbarligen har lite connections inom denna "MC klubb" (skrattar så jag bajsar på mig) kan inte du se till att Lasse Loverboy och hans små rumpnissar kommer till Norrtälje i sommar? Du vet, det bör alla bikers göra någon gång för att mingla och visa sina västar för vanliga dödliga. Kom igen nu, spread the word liksom.
Citera
2011-03-29, 22:46
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Du som uppenbarligen har lite connections inom denna "MC klubb" (skrattar så jag bajsar på mig) kan inte du se till att Lasse Loverboy och hans små rumpnissar kommer till Norrtälje i sommar? Du vet, det bör alla bikers göra någon gång för att mingla och visa sina västar för vanliga dödliga. Kom igen nu, spread the word liksom.

Du då kommer inte HA eller RD dit för dom har Transan skrämt bort.
Citera
2011-03-29, 22:48
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Du då kommer inte HA eller RD dit för dom har Transan skrämt bort.
Aj aj aj, tänkte inte på det nåja, bara vi får dit några tuffa bikers så...
Citera
2011-03-29, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Du som är så cool kan väl ge dig till känna, så kanske jag kan fixa till ett möte med Lasse och hans grabbar...kan lova dig att du kommer att bajsa på dig bokstavligen
Citera
2011-03-29, 22:56
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Du som är så cool kan väl ge dig till känna, så kanske jag kan fixa till ett möte med Lasse och hans grabbar...kan lova dig att du kommer att bajsa på dig bokstavligen
Kul att du gillar min stil .Ge inte upp, du kan bli som jag en dag.
Se bara till att dom är på CBS så kommer jag fram, skriker "NU E MÅNSTRET HÄR", och sliter västarna av dom..fuckin fakes. prutt prutt

Ett tips. se till att alla i "klubben" kollar på minst en säsong av sons of anarchy så dom lär sig lite bikerslang och yttryck, annars är ni helt körda, kommer inte att förstå något som nån säger till er. Inte för att ni kommer få höra några fina fraser, men ni vill ju förstå när någon förolämpar er så ni kan le så där lite lagom förläget och "låtsats" inte höra det.

Pajazoz hela bunten.
Senast redigerad av mcmonster 2011-03-29 kl. 23:42.
Citera
2011-03-31, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976
Den här tråden handlar om OG och Dano, inte någon hånande tråd. Jag fattar inte varför du ska håna dom. Är du avundsjuk eftersom du måste sitta anonym bakom ett nick och håna folk? Vem sjutton skulle inte vara avundsjuk på Dano. Han lever i ett varmt land, han slipper skitvädret här i Sverige. Han käkar god mat, kan softa och ta det lugnt. Känns som ett rätt bra liv.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.589397-goteborgare-fast-for-amfetaminsmuggling
Citera
2011-03-31, 18:56
Bannlyst
Citat:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.589397-goteborgare-fast-for-amfetaminsmuggling
Dano och Lasse verkar göra fett med deg.
Citera
2011-03-31, 19:01
Medlem
b-os avatar
Citat:

Men han har inte råd med en HD fast det är motorcyklarna dom föredrar

Vad tjänar man på när mulorna åker fast? Rimligen så borde han förlora pengar om HAN nu lagt ut för amfetaminet så har han ju förlorat alternativt har han en skuld till den han köpt på kredit av...

Du skriver/ pratar som du har förstånd, kan man säga du är smart som en vakuumpaketerad fisk?
Senast redigerad av b-o 2011-03-31 kl. 19:18.
Citera
2011-03-31, 20:00
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Fortfarande så är dom inga bikers utan små äckliga gatugängsligister, absolut inga 1% bikers. Men det kommer ju att visa sig i sommar på Norrtäljeträffen, visst då love-handles? Visst är det så?
OGMC (MOAHAHAHAHA) kommer aldrig att våga visa sig ute bland dom riktiga bikerklubbarna.

Ju mer jag tänker på detta så blir jag mer och mer säker på att detta tilltag till och med bräcker Jonas Bergdahls patetiska försök till att bli biker. Detta är årtiondets blunder.

Härmed så ber jag Jonas om ursäkt för all spott och spe han har fått utstå från mig, FÖRLÅT JONAS Du är inte den töntigaste wannabeen i Sverige (helt seriöst), det är Läder-Lasse (Dano finns ju faktiskt inte i Sverige den fegisen, så det får bli Lasse).
Senast redigerad av mcmonster 2011-03-31 kl. 20:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in