Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jag skulle faktiskt inte bli förvånad om han trodde att H-D vore synonymt med motorcyklar såsom Jeep är synonymt med SUV:ar, fast å andra sidan så känner han väl folk i såna kretar så han borde veta - som sagt skulle jag dock inte bli förvånad.
Lite mer OnT:
Är det någon som vet var läderlasse rör sig och bor nuförtiden, fortfarande bromölla eller?
Han har vart ovanligt lugn på senaste tycker jag, vad sysslar han med nu? (Då syftar jag inte på porren, för den har han hållt på med så länge jag kan minnas.
Jag har säkert fel som vanligt när jag bara gissar men stod inte Lädret och glassade på något foto, som lades upp på fb, med alla OG killar från Stockholm utanför någon stockholmskrog för ett tag sedan? Jag trodde automatiskt att han bodde i Stockholm jag, men då hade jag fel alltså?
Ja ja, jag skiter i var han bor. Jag bjuder här och nu på stående fot personligen in honom till Custom Bike Show i Norrtälje i sommar, han och hans "bikers".
Jag kommer för en gångs skull att åka dit, och ser jag någon OGMC där så ska jag personligen slita västarna av er allihopa era små fejkbikers!!
Och som en "riktig" 1% klubb som ni är så måste ni ta den "inbjudan" till råkurr på största allvar era fjantar, annars tar ni av er 1% patcharna på en gång, fattar ni det???
Ni behöver bara komma dit så sköter jag resten sen era töntar!!!
Dano förstår jag att han inte kommer, men resten av er
SKALL dyka upp, det är en
ORDER från mig till er. Hör ni det,
JAG BEORDRAR ER ATT VISA ER PÅ CBS I SOMMAR!!!
Komsikomsi pussys