Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Dom bryr sig, tro mig.

men det är väl ungefär som när man är kär i en brud och inte får henne, då svalnar intresset...men skulle man veta att man kan få bruden så skulle man nog lägga en ny stöt. så som jag ser det så leder Dano helt klart.

sen verkar det som att du har noll koll på O.G Mc, för så vitt jag vet så styr Lasse fortfarande O.G . Varför ska dom visa upp sig? vem har lovat det? O.G skiter fullständigt i andra...dom har alltid kört sitt eget race. H.A och Red Devils finns inte langre kvar i Turkiet. Fick höra att dom blev brutalt misshandlade och förnedrade av vissa, nämner inga namn, man är ingen golbög heller.

P.s gå in på O.G sidan som finns på facebook, där kan du läsa att Lassse välkomnar en ny kille in till familjen dvs O.G.

Men din looser...varför dra på sig en MC väst och kalla sig MC klubb om man inte vill åka på några MC träffar? Svara på det nu, varför i hela helvete???
Ska OG(MC?) stänga ner HA och RD i Sverige också eftersom du bestämt hävdar att OG(MC?) har gjort det i Turkiet?
Svara på dessa två enkla frågor din looser... Och säg åt din mamma att sluta ringa mig...hennes röv var allt för slapp för min smak.