2011-09-26, 17:36
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Dom bryr sig, tro mig. men det är väl ungefär som när man är kär i en brud och inte får henne, då svalnar intresset...men skulle man veta att man kan få bruden så skulle man nog lägga en ny stöt. så som jag ser det så leder Dano helt klart. sen verkar det som att du har noll koll på O.G Mc, för så vitt jag vet så styr Lasse fortfarande O.G . Varför ska dom visa upp sig? vem har lovat det? O.G skiter fullständigt i andra...dom har alltid kört sitt eget race. H.A och Red Devils finns inte langre kvar i Turkiet. Fick höra att dom blev brutalt misshandlade och förnedrade av vissa, nämner inga namn, man är ingen golbög heller. P.s gå in på O.G sidan som finns på facebook, där kan du läsa att Lassse välkomnar en ny kille in till familjen dvs O.G.
Men din looser...varför dra på sig en MC väst och kalla sig MC klubb om man inte vill åka på några MC träffar? Svara på det nu, varför i hela helvete???
Ska OG(MC?) stänga ner HA och RD i Sverige också eftersom du bestämt hävdar att OG(MC?) har gjort det i Turkiet?

Svara på dessa två enkla frågor din looser... Och säg åt din mamma att sluta ringa mig...hennes röv var allt för slapp för min smak.
Citera
2011-09-26, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Men din looser...varför dra på sig en MC väst och kalla sig MC klubb om man inte vill åka på några MC träffar? Svara på det nu, varför i hela helvete???
Ska OG(MC?) stänga ner HA och RD i Sverige också eftersom du bestämt hävdar att OG(MC?) har gjort det i Turkiet?

Svara på dessa två enkla frågor din looser... Och säg åt din mamma att sluta ringa mig...hennes röv var allt för slapp för min smak.
O.G Mc har knullat H.A och RD i Turkiet, bara att acceptera det din mother fucker. Varför ska O.G träffar andra Mc-klubbar? svara din fitta...
Citera
2011-09-26, 19:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
På Original Gangsters fb-sida har en tattare vid namn Alexander Ivanovic poserat på två bilder där han stolt visar upp sin fula nygjorda gadd, fint placerad över hela mage/bröstparti

Sedan har ägghuvudet skrivit så här:
O.G-4 EVER DANO ACAR IS A TRU LEDER
Vilket jävla mongo, kan inte stava till true och leader

Citat:
http://www.hells-angels-turkey.com/index.html
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2011-09-26 kl. 19:35.
Citera
2011-09-26, 19:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
O.G Mc har knullat H.A och RD i Turkiet, bara att acceptera det din mother fucker. Varför ska O.G träffar andra Mc-klubbar? svara din fitta...

Nu får du sluta upp med att vara en sådan mytoman. Även du vet att det är Denho och hans små dvärgar som fått smaka på åderpåle där bak av Hells Angels Turkiet. Alla vet detta, varför förnekar du faktum? Denho är så smal att han inte ens fyller ut sin skinnväst
Det tillhör bikerkulturen att klubbar träffas och umgås, man nätverkar.
Citera
2011-09-26, 19:17
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
På Original Gangsters fb-sida har en tattare vid namn Alexander Ivanovic poserat på två bilder där han stolt visar upp sin fula nygjorda gadd, fint placerad över hela mage/bröstparti

Sedan har ägghuvudet för det är ingen raketforskare vi har att göra med skrivit så här:
O.G-4 EVER DANO ACAR IS A TRU LEDER
Vilket jävla mongo, kan inte stava till true och leader

Fattar inte hur idioten kan gång på gång sitta här och säga "Eyy Len, OG stöörsta bästa..körde ut både HA och RD ur Tyyrkiet...fatta Brusch, gryymt tynga!"

Lök Pulver...du är bara epic
Citera
2011-09-26, 19:32
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Så nu ska dom knulla HA och RD här i Sverige också då?
Dom ska åka på MC träffar för att visa upp sig hur balla och tuffa dom är...visa var skåpet ska stå helt enkelt...för inte är dom väll rädda för att vistas bland riktiga bikers?

Nu har jag svarat på din fråga din mögelröv...svara nu på mina...
Citera
2011-09-26, 19:41
Medlem
b-os avatar
När får vi se Läder Lasse i väst http://www.facebook.com/photo.php?fbid=166024936800216&set=pu.136227136446 663&type=1&permPage=1

Edit; Borde inte Retard ha en siderocker som säger Marmaris eller ?
Senast redigerad av b-o 2011-09-26 kl. 19:46.
Citera
2011-09-26, 19:51
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Han ska ju ha varit kompis och närvarande, när den där tattaren vart ihjälhuggen på Highchaparall i somras..
Citera
2011-09-26, 19:54
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Han ska ju ha varit kompis och närvarande, när den där tattaren vart ihjälhuggen på Highchaparall i somras..
Just det, det har jag inte ens tänkt på...hahahahaha...och det är ju en rödviting som dödade honom...Äsch..OG(MC?) vågar aldrig göra något åt den saken för att hämnas honom...dom är för fega...
Citera
2011-09-26, 20:12
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
När får vi se Läder Lasse i väst http://www.facebook.com/photo.php?fbid=166024936800216&set=pu.136227136446 663&type=1&permPage=1

Edit; Borde inte Retard ha en siderocker som säger Marmaris eller ?
Man kan inte begära att dom ska fixa allt...dom är ju, som man säger om man vill vara politiskt korrekt, speciella eller unika människor...det är lite finare än att säga mentalt handikappade...
Citera
2011-09-26, 20:16
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Man kan inte begära att dom ska fixa allt...dom är ju, som man säger om man vill vara politiskt korrekt, speciella eller unika människor...det är lite finare än att säga mentalt handikappade...

Ahh ungefär som att istället för att säga Katt djävul så säger man "felis silvestris catus dia´bolus" ?
Citera
2011-09-26, 20:19
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Ahh ungefär som att istället för att säga Katt djävul så säger man "felis silvestris catus dia´bolus" ?
Nått i den stilen ja...
Fan vilka misslyckade individer detta är...borde få en egen såpa i TV, typ som en annan del av köping...fast det är ju att vara elak att jämföra dom människorna med dessa OG mongon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in