Citat:
Ursprungligen postat av
Bajen2013
Nja, om du tänker lite längre så kan han mycket väl dragits in i en situation på grund av sin otrohet, JA. Absolut.
AN var som bekant mycket svartsjuk. MB och VB hade ett förhållande. AN tror kanske de har "separerat" men tyvärr är inte så fallet. MB vill knulla, men inte ha ett förhållande med VB. VB vill ha barn och ett liv med MB. Hon kan till och med tänka sig att han behåller AN bara hon får vara med honom också. En del lever så i Thailand. Man har enb fru och en Mia noi (liten fru på sidan om). Inget ovanligt i VBs tankesätt. Men till saken;
En konfrontation mellan dessa tre kan eskalera från 0 till 100 på 1 minut. Håller du med mig?
Och med alkohol i kroppen. VBs "sista chans"...ja, jag kan då se det framför mig med enkelhet.
Den som inte ser det, förnekar sig själv, och har antagligen en annan agenda här på formuet än vi andra. Att rätt man ska sitta bakom lås och bom, vare sig det är KJ eller MB.
Förminska inte allvaret i att ha ett förhållande på sidan om. Svartsjuka är antagligen det största skälet i världen till gräl, bråk och mord.
Du har helt rätt!!
Svartsjuka (i synnerhet i kombination med den förrädiska drogen alkohol) leder tyvärr alltför ofta till vanmakt och raseri, som kan sluta riktigt illa precis som du skriver.
AN ljuger om färden till Lakaträsk. De har mordhotat förut... Förekom det hot i MBs sista sms till VB?
De ger ytterst tvivelaktiga "alibin" till v a r a n d r a .
VB hade polisanmält MB för att ha hotat att döda AF(VBs expojkvän... stämmer detta? Han hade väl skrämt henne igen och hon trodde att det skulle hjälpa att polisanmäla och hotade med en sådan........... ju fler gånger man anmäls....................................