Citat:
Ursprungligen postat av
zero73
Så är det.
Men kontentan av vad jag visade i mitt lilla test är att det är ingen större mängd i bagageutrymmet.
Personligen tror jag ett paket innehållande en relativt skändad VB som börjat läcka i skuffen avgett betydligt mer blod än ett kryddmått.
Du kan ju inte berätta hur man urskiljer vilken mängd blod som fanns ursprungligen, för vi vet inte om något har torkats bort. Nej, det finns ingen kontenta än så länge, det är min uppfattning.
Och än en gång, hur förklaras blodet på bagageluckan om det handlar om så små mängder som du och Quarrel försöker göra till en trådsanning?
Jag tycker att blodet på bagageluckan är viktigt om inte viktigare och intressantare om man vill bilda sig en uppfattning om hur mycket blod det fanns i den här delen av fordonet när transporten hade utförts. Kryddmått, nej, milliliter, nej, droppar, knappast, troligast så mycket så att det som fanns på listen faktiskt besudlade bagageluckan ganska rejält, dvs, mer än droppar.
EDIT;Och i ärlighetens namn, rätt ska vara rätt, du säger ÄR, dock vet vi inte hur mycket som VAR.