2014-03-08, 21:13
Medlem
Tror de var arkomann som skrev såhär "Man vet att man är påtänd när man hunnit bli utloggad innan inlägget är färdigt. (kopierat från ett annat inlägg p g a JÄTTEBRA)
Citera
2014-03-08, 21:24
Medlem
Träffade 2 zigenare på kåken och den ene berättade att hans polare blir så snurrig när han intar tjack. Vid ett tillfälle hade snubben tagit en bra dos och sedan hade han köpt en bil på annons. han åker in på en mack och tankar. det här var i Hofors. När han sätter sej i sin bil och ska åka därifrån så tycker han sej se en bekant i en annan bil som vinkar åt honom. och han uppfattar det som den vinkade mannen vill att han följer efter hans bil. han följer och följer och följer i timmar. Någonstans i Sundsvall ramlar någon slags polett ner i hans skalle och han inser plötsligt att han åkt i timmar och miltal efter något som inte finns. Samtidigt har han kombinerat bilkörningen med ett maniskt tokrunkandet. När tjacket går ur i sundsvall så får han en super-duper ångest och inser att amfetaminet inte är hans lyckliga drog.
Citera
2014-03-24, 21:47
Medlem
Kolatonys avatar
Brukar glida in på mitt lokala systembolag en helt vanlig tisdag strax efter öppningsdags och inhandla EN styck arboga 10,2%, vilken jag betalar enbart med enkronor. Tilläggas bör att jag endast är 24 år gammal.. Man får en del lustiga blickar på sig av nån anledning

Edit: Har ju inte med amfetamin o göra iofs men ändå....
Senast redigerad av Kolatony 2014-03-24 kl. 21:53.
Citera
2014-03-24, 22:37
Medlem
smakupplevelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz
Äta frukost inne på ica.ta några frallor och trycka på mjukost äta dom inne i butiken ställa sig i kassa-kön å halsa en liter mjölk för att sen mummla fram:-jag skulle villa betala för det här.lägga upp halvtomma eller hel tomma förpackningar på rullbandet.betala sen kalaset med kvitto från pantauto-maten.

Haha, vilken syn det skulle varit.
Citera
2014-03-25, 07:07
Medlem
När man går in på mataffären och springer runt som en galning i en halvtimme, bara för att komma ut med ett paket cigg och tuggummi.

Tycker att käkspänningar är jobbigt
Citera
2014-03-25, 08:31
Medlem
Ljugit,stulit,svikit min familj, sålt alla mina saker pga sket i allt.. Framför allt svikit min käre mamma som jag skulle dö för egentligen.
Citera
2014-03-25, 09:09
Medlem
Mandic!s avatar
På CS då:
Att totalt fastna i många timmars intensivt wikipedia-läsande om allt från ords betydelse till rena anatomi-lektionen. Efter för mycket [valfri dopaminerg stimulant] och/eller för lite sömn så kommer paranoian snabbt om att man har fått dessa sjukdomar man läser om.
Citera
2014-03-30, 10:39
Medlem
Kom att tänka på en sak jag gjorde häromdagen då jag var fjuttad, och tvättid stod på schemat!

Tvättstugan i vårt hyreshus är styrd att från elcentralen automatiskt stängas av då den inte får användas, exempelvis nätter och sena kvällar.
Klockan var halv nio och på kvällen ifråga var tvättrummet schemalagt att stängas av klockan nio. Med andra ord var jag sent ute, så nu var det handling som räknas!
Jag hade tagit amfetamin kort dessförinnan, och jag började redan känna hur de psykotropiska substanserna förknarkade mitt intellektet.
Beväpnad endast med mina två dödsknarkmarinerade hjärnhalvor, en i stort sett obefintlig impulskontroll, (att tvätta en annan dag var uteslutet!) och en skruvmejsel - skred jag till verket. Jag hanterade skruvmejseln med stor frenesi och skåpet stod snart helt vidöppet.
Efter att ha kastat ett par snabba blickar på innanväldet och komponenterna i skåpet framställde jag snabbt en skiss av skåpet i huvudet, bytte snabbt plats på exakt rätt trådar, skruvade fast dem, och i och med detta så var jag kung över det kissdoftande utrymmet som vi här hemma kallar "tvättstugan", och det viktigaste av allt: jag hade tagit sett vardagen i vitögat och förpassat mitt bekymmer till dåtid.
Det som nu låg framför mig var en hög svettiga kalsonger.
Ja, hur det går med dem får vi se en annan dag.
Citera
2014-03-30, 13:23
Medlem
Resanhems avatar
Allt CS-runkande under ens drogtid är ju bra pundigt, men ack så skönt. När man runkar så pass länge att man får köttsår på penis .
Citera
2014-03-30, 17:38
Medlem
SpikeSpiegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
På CS då:
Att totalt fastna i många timmars intensivt wikipedia-läsande om allt från ords betydelse till rena anatomi-lektionen. Efter för mycket [valfri dopaminerg stimulant] och/eller för lite sömn så kommer paranoian snabbt om att man har fått dessa sjukdomar man läser om.
Yep, läsa i drogakuten och liknande under AT är ett big nono för mig med som är rätt hypokondriskt lagd.

Åkte in till akuten en gång för jag var heeelt övertygad att jag hade satt ett stort fiskben i halsen och förmodligen skulle dö/annat-valfritt-hemskt-scenario skulle inträffa (det gjorde verkligen ont och jag kunde riktigt känna hur benet sågade sig igenom köttet i min kropp). Efter att fått väntat i typ 3h blev det snabbt konstaterat att det så klart bara var inbillning. Det fanns inte ett skit i min hals.
Citera
2014-03-31, 00:01
Medlem
Tresbs avatar
Efter att ha bombad 250mg hög potenta kristaller sprang jag ut för att spy, när jag var klar hade gräset bildat x antal olika anskiten som garvade åt mig, slog bort dem med nävarna och gick in...
Citera
2014-04-16, 09:43
Medlem
BillTheButchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Att ständigt avbryta städningen för att hela tiden byta låt till en ny favorit är också en klassiker. Blir liksom bara nöjd i nån minut sen är det minsann dags för låtbyte.

Städningen i sig är ju ett konstant avbrytande då man alltid har minst 20 bollar i luften. Ställa in ett glas här, lägga ner högen med papper där, fixa med smutstvätt ett tag, ställa in ett par glas till, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in