2014-03-25, 04:36
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Vi skickar hem några i morgon faktiskt, men jag personligen har beslutat att stanna till det bittra slutet.

/Micke
Kom igen nu för fan Micke, du ska alltså köra kamikaze mot hela det judeovästerländska militära komplexet och underrättelsemaffiorna? De oddsen var ju dåliga när Hitler hamnade i skiten. Var klok, strategisk, åk hem, omgruppera och live to fight another day. Ska en handfull gubbar starta krig med vattnig ärtsoppa och rostiga pickadoller mot hela jävla världen?
Citera
2014-03-25, 04:37
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Då kommer revolutionärerna sannolikt att skjutas ner omedelbart och utan pardon, istället för att polisen kommer vara extremt återhållsam och icke-våldsam, som den ukrainska polisen var under de extremt våldsamma Maidan-protesterna.

En eventuell ny "Maidan" kommer inte att ha stöd av NWO, CIA, den amerikanska ambassaden, västerländsk media och västerländska politiker. Tvärtom så kommer CIA och andra krafter hjälpa den judestyrda kuppregimen att eliminera "de nazistiska terroristerna som hotar det nya demokratiska Ukraina". USA och Storbritannien kan säkert bidra med militär expertis och personal som gör processen kort med eventuella revolutionärer och partisaner.
Hur har NWO/ZOG tänkt att dölja det i sådana fall? Ukraina har redan hela världens ögon på sig och det är ju inte bara rättshaverister som sitter med foliehattar hemma i källaren, som läser alternativmedia som definitivt kommer att rapportera om dessa eventuella dödsskjutningar i Ukraina.
Citera
2014-03-25, 04:40
Medlem
Citat:
Fick precis se en bild på den mördade och där kan bekräftas att han fått överkroppen blottad för att se att han inte hade något kroppsskydd sedan sköt man honom i hjärtat med ett flertal skott.

/Micke

Märkligt förfarande. Varför inte bara skjuta några skott i huvudet på personen man vill mörda? Låter ju nästan som att det finns någon slags rituell eller symbolisk bakgrund eller koppling.
Citera
2014-03-25, 04:44
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Det lär väl knappast vara ryssar eller ryssvänliga aktörer som springer runt i Kiev just nu? Då återstår bara aktörer från den nya kuppregimen. Kanske vill de ärligt varna er för något som komma skall, eller så vill de skrämmas. Oavsett vilket alternativet är så är det nog ett dåligt tecken om de kommer från den nya regeringens myndigheter, eller från kriminella nätverk som agerar å den nya regimens vägnar.
Exakt vem eller vilka som ligger bakom det, är svårt att veta i dagsläget. Inte ens den militära underrättelsetjänsten som brukar vara en stadig källa för information har idag någon information om vad som händer. Vad man vet är att en FSB-agent har gripits i Kiev samt att man sett "kända" ansikten från ryska specialstyrkor i Kiev.

Citat:
Fast de här figurerna lär väl som sagt knappast vara förknippade med den gamla regimen eller ryssarna?
De här fulingarna dök oftast upp innan någon av revolutionärerna försvann och senare hittades död. De var den näst sista utvägen, en ärlig varning sen ond bråd död.

Citat:
Jag hoppas att inga välmenande (men i mitt tycke naiva) svenskar råkar illa ut.
Då är vi två, för det är genuint snälla och härliga gossar som är här nere.

/Micke
Citera
2014-03-25, 04:46
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Märkligt förfarande. Varför inte bara skjuta några skott i huvudet på personen man vill mörda? Låter ju nästan som att det finns någon slags rituell eller symbolisk bakgrund eller koppling.
Det här med skallskott hör filmens värld till, om du kikar runt lite så ser du att proffssen alltid skjuter sönder hjärtat, för att säkerställa biologisk död. Ett skallskott kan du överleva och hamna i sk. klinisk död, vilket vore förödande för ett gäng fulingar med order att ta livet av någon.

/Micke
Citera
2014-03-25, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ja, han är hård som sten, han har kommit att bli en mycket god vän, så helst såg jag att han åkte hem för sin egen skull. Men icke - han stannar till det bittra slutet han med.

/Micke
Ja.. Vad ska man säga? Ta hand om och var jävligt försiktiga som sagt. Martyrer i all ära, men om jag får välja ser jag nog ändå att ni finns med oss även fortsättningsvis. Det blir liksom gladare, ljusare och trevligare så.
Citera
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Kom igen nu för fan Micke, du ska alltså köra kamikaze mot hela det judeovästerländska militära komplexet och underrättelsemaffiorna? De oddsen var ju dåliga när Hitler hamnade i skiten. Var klok, strategisk, åk hem, omgruppera och live to fight another day. Ska en handfull gubbar starta krig med vattnig ärtsoppa och rostiga pickadoller mot hela jävla världen?
Sann kamratskap är något speciellt för mig, något nästan obeskrivbart heligt. Och några av de här ukrainarna har verkligen gett mig det, och utan krav på något tillbaka, så chansen att jag lämnar dem när det blir jobbigt den finns inte - då dör jag hellre, för jag skulle inte klara av att leva med mig själv.

/Micke
Citera
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Kommer ihåg en ganska tragikomisk quebecisk kortfilm som handlade om en soldat som blev skjuten i huvudet i ett krig. Senare i Himlen informerar Sankte Per att han inte är välkommen in i Himlen på grund av det och måste således dö på nytt; det har väl något med katolicismen att det inte ses som bra att bli skjuten i huvudet, man kan ju t.ex. inte ha öppen kista på begravningen exempelvis. Det finns ju religioner där det är viktigt att man dör på rätt sätt men kristendomen är inte en av dem. Kan det ha något att göra med judendomen?

Citat:
Det här med skallskott hör filmens värld till, om du kikar runt lite så ser du att proffssen alltid skjuter sönder hjärtat, för att säkerställa biologisk död. Ett skallskott kan du överleva och hamna i sk. klinisk död, vilket vore förödande för ett gäng fulingar med order att ta livet av någon.

/Micke
Okej, det förklarar det hela mycket bättre. Har fler nationalister blivit mördade?
Citera
2014-03-25, 04:53
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Okej, det förklarar det hela mycket bättre. Har fler nationalister blivit mördade?
Inte på det här viset vad jag vet iaf, en del personer har försvunnit vet jag, så de får väl anses döda tills motsatsen är bevisad.

/Micke
Citera
2014-03-25, 04:55
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja.. Vad ska man säga? Ta hand om och var jävligt försiktiga som sagt. Martyrer i all ära, men om jag får välja ser jag nog ändå att ni finns med oss även fortsättningsvis. Det blir liksom gladare, ljusare och trevligare så.
Jag lovar

/Micke
Citera
2014-03-25, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Hur har NWO/ZOG tänkt att dölja det i sådana fall? Ukraina har redan hela världens ögon på sig och det är ju inte bara rättshaverister som sitter med foliehattar hemma i källaren, som läser alternativmedia som definitivt kommer att rapportera om dessa eventuella dödsskjutningar i Ukraina.

Man behöver inte dölja såna saker. Det spelar ingen avgörande roll att tusentals dissidenter och sanningssökare ser filmer på nätet. Det räcker med att västerländsk media ger fan i att rapportera om det och ger fan i att visa bilder och filmer från eventuella massakrer. Se på Syrien där det finns bokstavligt talat tusentals filmer som visar de västerländskt sponsrade terroristernas sinnessjuka, groteska och blodiga aktiviteter. Se på Libyen som man bombade sönder och där de goda demokratirebellerna ägnade sig åt massakrer och etnisk rensning. Se på Egypten där massor av folk har dödats i det förvirrande och svåröverskådliga kaos som har förekommit där. För en majoritet av befolkningen i Sverige och övriga Västvärlden så är dessa ofta vidriga saker mestadels helt okända. Enstaka rapporter glöms snabbt bort i mediabruset.

Såhär skulle västerländsk media kunna beskriva det:

"Nazistiska terrorister flippar ur och angriper judar och hotar demokratin. Den superdemokratiska och västvänliga regeringens polis och anti-terrorenheter (som i själva verket kanske består av inhyrda utländska legosoldater, vars löner betalas av amerikanska och europeiska skattebetalare) återtar efter hårda strider kontrollen över Kiev och närområdena. Slutet gott, allting gott. Demokratin har segrat. Hurra!"

Ungefär så skulle det kunna gå till. Några hundra eller t.o.m. några tusen döda behöver inte medföra några större politiska PR-problem för globalistmaffian. Ironiskt nog så är det nog bara Ryssland och rysk militär som kan rädda dem om ett sånt scenario skulle bli verklighet.
Citera
2014-03-25, 05:05
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Man behöver inte dölja såna saker. Det spelar ingen avgörande roll att tusentals dissidenter och sanningssökare ser filmer på nätet. Det räcker med att västerländsk media ger fan i att rapportera om det och ger fan i att visa bilder och filmer från eventuella massakrer. Se på Syrien där det finns bokstavligt talat tusentals filmer som visar de västerländskt sponsrade terroristernas sinnessjuka, groteska och blodiga aktiviteter. Se på Libyen som man bombade sönder och där de goda demokratirebellerna ägnade sig åt massakrer och etnisk rensning. Se på Egypten där massor av folk har dödats i det förvirrande och svåröverskådliga kaos som har förekommit där. För en majoritet av befolkningen i Sverige och övriga Västvärlden så är dessa ofta vidriga saker mestadels helt okända. Enstaka rapporter glöms snabbt bort i mediabruset.

Såhär skulle västerländsk media kunna beskriva det:

"Nazistiska terrorister flippar ur och angriper judar och hotar demokratin. Den superdemokratiska och västvänliga regeringens polis och anti-terrorenheter (som i själva verket kanske består av inhyrda utländska legosoldater, vars löner betalas av amerikanska och europeiska skattebetalare) återtar efter hårda strider kontrollen över Kiev och närområdena. Slutet gott, allting gott. Demokratin har segrat. Hurra!"

Ungefär så skulle det kunna gå till. Några hundra eller t.o.m. några tusen döda behöver inte medföra några större politiska PR-problem för globalistmaffian. Ironiskt nog så är det nog bara Ryssland och rysk militär som kan rädda dem om ett sånt scenario skulle bli verklighet.
Du har en poäng där. Det du här skriver får mig att komma ihåg början på Majdan-upproret, då västerländsk media valde att inte visa några bilder eller filmer som visade hur illa många revolutionärer behandlade polisen, och även i Ukraina-tråden i PU så valde debattörer som till exempel bernad_law att ignorera det så långt som möjligt. Förresten, vet du vad för agenda Regulus kan ha i den här konflikten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in