2014-03-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bythetracks
zip är o förblir "king of bombing" hur länge sen d än må vara… http://spc.fotolog.com/photo/28/45/61/newsferatu/1262459528436_f.jpg

Kan inte annat än att hålla med!
Citera
2014-03-24, 14:36
Medlem
Tror att han ska vara ifrån Hässelby området?
Citera
2014-03-24, 17:02
Medlem
unoosws avatar
har läst en biografi om nån snubbe där han påstår att zip var den första personen under 18 i sverige att dömas till fängelse. har även sett en gammal zip tag lååångt långt in i ett unket buskigt ställe i malmö. osäkert om det var av king zip dock.
Citera
2014-03-24, 17:37
Medlem
Pizzeria-Vetarns avatar
Finns en interljuv med honom i, medan svensson åt plankstek ifall jag inte är helt ute och cyklar.
Citera
2014-03-24, 18:29
Medlem
Han ska bo i Blackeberg och heta Petri V.
Ja han vart dömd till fängelse som andra under arton (Patrik Pelosio var först men han överklagade och slapp fängelse) men först att få sitta som under arton. har läst flera grejor hur han eldade upp sitt behandlingshem och röjde i kungsan men bara under synonymen ZIP. Har inte lyckats få tag på intervjun i planksteksboken och inte heller kunnat läst en artikel från dn som handlar om honom.
Citera
2014-03-24, 18:39
Medlem
Evropas avatar
Fair enough.

Här är två artiklar om honom, samt lite annat gott:
http://www.graffiti.org/autograff/articles/articles.html
Citera
2014-03-24, 22:38
Medlem
fjolla666s avatar
Zip speed baze canser.
Förstörde inte han hjärnan med LSD och sitter på psyket? !
Citera
2014-03-26, 20:52
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Fair enough.

Här är två artiklar om honom, samt lite annat gott:
http://www.graffiti.org/autograff/articles/articles.html

Han verkar inte direkt stenskön utifrån dom direkt, den där typen av halvpsykopatwriters som härjar som fan och egentligen skiter i absolut alla andra än de själva, och därmed gör vadsom för att få sina behov tillgodosedda. Det är något oskönt nyliberalt över det hela. Tycker de var jävligt vanliga sent tvåtusental i mina trakter, men det verkar ju tydligen inte vara något nytt alls.

Men han ska ha cred för den intensitet i bombning han hade ett tag, svårslaget.
Citera
2014-03-27, 20:06
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
När jag tänker 'OM' tänker jag crewet OM som syntes en del i Stockholmsområdet kring sådär 2007-2010 någon gång.
Syntes en del tillsammans med PMS bl.a.
Vet inte om det är något som är aktuellt numera, eller om det (förmodligen mot förmodan) skulle ha något att göra med det 'OM' som frågeställningen grundar sig i!

OM består väl av bl a "Deek" och Pisho (tidigare CIA med Hell och Ellr mfl) och har som nämnt tidigare i tråden kört mkt med Fher från PMS och folk från Flempan/S-line.
Citera
2014-03-27, 20:15
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Ja det som får rulla ja, finns en hel del som aldrig lämnar depåer eller layups som är helt okej.
Sedan finns det personer som mig som föredrar att köra en 3min panel medans man är ute på andra äventyr och bara råkar befinna sig i rätt område.
Om jag ska vara vid XX station, så kan jag lika gärna ta med krom svart vit och köra en panel för att sedan gå på mitt möte eller vad fan jag nu hade planerat. Kvantitet före kvalitet!
Det är en jävla skillnad på att måla för att man gillar det och göra det för att "det är snyggt, coolt eller fame". Det är en kul grej, ibland ser det bra ut, ibland mindre bra. Ibland får man bild, ibland sabbar man jackan...

"Personer som jag själv".
Du menar personer som "Gold" va?
Citera
2014-04-07, 21:31
Bannlyst
Jävligt trött på Da uman eye!
Fånigt som han håller på, hör att han fjantar runt och frågar om fames hit och dit.
Citera
2014-04-08, 12:24
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
"Personer som jag själv".
Du menar personer som "Gold" va?
Tänker inte namedroppa, men nej. Respektabelt folk som även kan lägga kvalitet och har varit med i gamet minst 10 år längre än "Gold". Det finns faktiskt oss målare som klarar av att dra raka linjer under stressade situationer... Och vi som slutat bry oss, utan helt enkelt har kul efter jobbet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in