2014-01-09, 16:09
Medlem
fajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Ligisd, Hook och Xeno la ju bra grejer redan i 14-15 års åldern. Inte i klass med vad Ligisd lägger idag men inte fan var det dåligt.

Allt som rullat på stockholms tub är egentligen skit.. det beror givetvis på de förhållandena man målar under.
Citera
2014-01-09, 17:41
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fajvan
Allt som rullat på stockholms tub är egentligen skit.. det beror givetvis på de förhållandena man målar under.
Ja det som får rulla ja, finns en hel del som aldrig lämnar depåer eller layups som är helt okej.
Sedan finns det personer som mig som föredrar att köra en 3min panel medans man är ute på andra äventyr och bara råkar befinna sig i rätt område.
Om jag ska vara vid XX station, så kan jag lika gärna ta med krom svart vit och köra en panel för att sedan gå på mitt möte eller vad fan jag nu hade planerat. Kvantitet före kvalitet!
Det är en jävla skillnad på att måla för att man gillar det och göra det för att "det är snyggt, coolt eller fame". Det är en kul grej, ibland ser det bra ut, ibland mindre bra. Ibland får man bild, ibland sabbar man jackan...
Citera
2014-01-10, 00:06
Medlem
Polkakolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fajvan

En del skit ja men långt ifrån allt, charmen är ju att prestera så bra som möjligt på den tidsramen man har och att pusha vad som är möjligt
Citera
2014-01-13, 20:31
Bannlyst
såg att BZT körde daytime vid polisstationen vid mariatorget
Citera
2014-01-14, 07:32
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levitas
såg att BZT körde daytime vid polisstationen vid mariatorget

En målning eller?
Citera
2014-01-14, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av horse
En målning eller?

Nej, 3 eller 4 tags
Citera
2014-01-15, 20:10
Moderator
evilhoneys avatar
Hur vore det om ni slutade uppföra er som barnungar en stund och höll er till ämnet?
Fortsätter ni gå OT kommer varningarna haglande!
//mod
Citera
2014-01-29, 10:48
Medlem
Hade vägarna förbi Ludvika idag, och passade även på att åka runt lite. Såg en massa "PKB" tags, ser ut att vara riktiga toys, dom har även spittat en massa. Nån som känner till den/dessa? Såg inga målningar, bara tags.
Citera
2014-01-29, 16:40
Medlem
vetvartdubors avatar
Undrar om en person som går under tagen "HZR", finns här på fb, har sett lite från och till av han här i Strängnäs (en bit från Eskilstuna för er som inte vet). Gött att någon kör lite i Stränkan iallafall!
Citera
2014-01-29, 20:16
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetvartdubor
Undrar om en person som går under tagen "HZR", finns här på fb, har sett lite från och till av han här i Strängnäs (en bit från Eskilstuna för er som inte vet). Gött att någon kör lite i Stränkan iallafall!
E-tuna crew (enligt vad som synts på internet), bor inte i det området men sett på tumblr eller liknande, har även sett enstaka målningar i andra städer.

Edit: http://cleaning-the-streets.tumblr.com/
Senast redigerad av Mx_1337 2014-01-29 kl. 20:19.
Citera
2014-01-29, 20:44
Medlem
vetvartdubors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
E-tuna crew (enligt vad som synts på internet), bor inte i det området men sett på tumblr eller liknande, har även sett enstaka målningar i andra städer.

Edit: http://cleaning-the-streets.tumblr.com/

Tackar och bockar, kan tillägga att det mesta av dem bilderna är från just Strängnäs
Citera
2014-01-29, 21:17
Medlem
horses avatar
Vilka är med i MTR, samt hur länge har dom kört?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in