Citat:
Ursprungligen postat av
Lagro
Det är klart jag står för vad jag skrivit i det inlägget du nämner, det är fakta alltsammans.
Det finns personer från Sverige som värvar sig till terroristorganisationer för att åka till länder i Öst Afrika och Syrien, det finns bevis för det därför kan det inte förnekas.
Viss svensk media kallar de här terroristorganisationerna för frihetsrörelser men det är en lögn de dödar och lemlästar civila oskyldiga människor, därför är de terrorister.
Om du önskar få bevis att värvningar skett av personer bosatta i Sverige, kan jag mycket lätt ta fram den informationen om du önskar.
I dagarna har Saudi infört en lag att alla som värvar sig till terroriströrelser i Syrien när de kommer tillbaka till Saudi blir det 20 års fängelse, man kan säga Saudi har vaknat till och är sannolikt rädd för baksmälla av de här terroristerna.
Bra att du står för svamlet du åstadkommer.
Men du som är så noga med fakta och bevis, ta nu vänligen och presentera vad för
någonting som gör det trovärdigt att just "bizarra terrorister" från Somalia eller varifrån
de nu ska komma, har med mordet på Vatchareeya Bangsuan att göra.
Vad konkret pekar på den möjligheten? Visa fram nånting påtagligt som ger stöd för
antagandet att lejda styckmördare med en bakgrund som kallblodiga terrorister
infunnit sig i Boden, placerat sig i en skåpbil med ett inmonterat badkar, genomfört
en kidnappning av offret ifråga, bragt henne om livet och därefter delat upp henne
uti detta badkar för att sedan placera torson och ben på olika ställen.
Brukar för övrigt inhyrda mördare stycka sina offer? Brukar de inte nöja sig med att
likvidera sina "objekt" och snabbt göra sig av med kropparna och ej ödsla tid på att ägna
sig åt blodplanteringar och annat riskfullt?
Denna teori om anstiftare, lejda mördare, skåpbil med badkar har du presenterat
i så säkra ordalag som om alla andra förklaringsmodeller kring mordet på Vatchareeya bleknar
vid en jämförelse i trovärdighet.
Ändå har du inte lyckats leverera nånting alltså i faktaväg som gör det rimligt att sluta
upp kring ditt scenario.
Inser du det själv?
Nej, givetvis inte.
Bara trolla vidare med dina fantasier. Alltid är det någon som lyssnar på svamlet och
bemöter det med gillande.