2014-03-23, 14:08
Medlem
Spelade just precis H-dorf. Två fienden stod och cappade i vår bas. Jag tog 670HP från honom men inte ett skit hände ingen decap reducering alls. Vad fan är det med det här spelet egentligen. Inkonsekvent skit.
Citera
2014-03-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Ja men safe mod hjälper inte om man redan har avfyrat skotten och lagkamraten precis åker in i eldskuren/skottet. Det var väl det som hände i det här fallet.

Och då är han bara ett mail med replay till support från att få kontot upplåst igen.

Citat:
Spelade just precis H-dorf. Två fienden stod och cappade i vår bas. Jag tog 670HP från honom men inte ett skit hände ingen decap reducering alls. Vad fan är det med det här spelet egentligen. Inkonsekvent skit.

Den andra satt på cappointsen?
Citera
2014-03-23, 18:58
Medlem
Dåligt att det inte finns någon medalj för när man slår ute hela motståndarlaget.
Citera
2014-03-23, 19:00
Medlem
Citat:
Sådant är skit när det händer. Om du vill fortsätta spela wot så kan du ju alltid öppna ett extrakonto och spela med vid sådana här tillfällen.
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Rätt säker på att du kan överklaga det. Dessutom borde du installera safe-mod, som gör så att du inte skjuter om du har en lagkamrat i siktet.

Jag kanske överreagerade lite, mest för jag var bannad på hela söndagen idag som jag såg fram att spendera hela söndagen på WoT innan jobbet på måndagen men skitsamma kontot upplåsas upp snart och jag får ta lugnt med mina skott hehe.

Dock jag är förvånad att flera här skrev att de TKade sitt lag men de blev inte auto-bannad som jag blev?
Citera
2014-03-23, 21:33
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Man blir bara bannad vid upprepade förseelser. Jag har av misstag dödat lagkamrater två dagar i rad nu utan att bli bannad , så det kan inte vara sådär jättelätt och bli bannad.

Noterar att du sa "mina skott", plural. Märkte du inte att han stod där och fortsatte skjuta?

någon bug i detta systemet ju, fortfarande blå
inte kul att spela eftersom man kan inte chanca och arty vågar jag inte röra

Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Och då är han bara ett mail med replay till support från att få kontot upplåst igen.

Den andra satt på cappointsen?
som tar 24h-72h innan dom svarar, lönt när man är bannad i 24h :P
Citera
2014-03-23, 22:11
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fick den förhatliga 20matchersfjongen idag efter 20 matcher hade jag nästan 80% wr men efter 37 matcher är jag nere på 60%

Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Kommer det kontot inte bli bannat också om dom lägger en ip-ban och om man är oförsiktig och använder samma ip?
Sela blev avstängd 7dagar för att ha försökt logga in på forumet med ett sekundärt konto när det primära va avstängt.

Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Har gjort ganska många TK:s, främst som arty när man skjuter på något tvärs över banan
Spg har speciellt pga skotten.
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-03-23 kl. 22:15.
Citera
2014-03-23, 22:22
Medlem
Jag har en fråga, jag funderar att köpa en tank som ligger fram i forskning-trädet t.ex Tiger 1 och kommer jag kunna fortsätta forskning till Tiger 2 från Tiger1 eller jag måste ändå forska hela vägen från där jag är nu?

Tanken som jag har framför mig, Durchbruchswagen 2, är helt värdelös och har inte lust att grinda den.
Citera
2014-03-23, 22:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Jag har en fråga, jag funderar att köpa en tank som ligger fram i forskning-trädet t.ex Tiger 1 och kommer jag kunna fortsätta forskning till Tiger 2 från Tiger1 eller jag måste ändå forska hela vägen från där jag är nu?
Behöver aldrig forska bakåt i ett träd.
Citera
2014-03-23, 23:01
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Men hur skall man köpa den om man inte har forskat fram den?
Citera
2014-03-23, 23:03
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Men hur skall man köpa den om man inte har forskat fram den?
Måste alltid forska framåt eller i sidled beroende på hur trädet ser ut, man behöver aldrig forska baklänges.
Citera
2014-03-23, 23:20
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Sela blev avstängd 7dagar för att ha försökt logga in på forumet med ett sekundärt konto när det primära va avstängt.
Det var det fallet jag tänkte på. Då han var oförsiktig med använda samma ip på båda kontona
Citera
2014-03-23, 23:28
Medlem
Citat:

Jag tror att du missförstod mig, jag menade att om jag köper en tank på marknaden, t.ex Tiger 1, kommer jag kunna använda den även om jag har inte forskat Tiger1 och även kommer jag kunna forska från Tiger1(level 7) till Tiger2(level 8) även om jag står långt bak (level 3 tank) just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in