Varför kan man bara inte sluta spela detta spel för?
Hata, hata, hata... Och hata lite till.
Men sen på kvällen smyger det fram. Ska man? Varför inte, det är ju så jäkla ballt med pansarvagnar ändå!
Men kul att ni pratar om TK och blir bannade för det.
Jag "brukar" ge ett skott om någon knuffar till mig, ställer sig ivägen, medvetet eller omedvetet.
Ser jag någon som stört mig på något sätt så kan jag på avstånd ge ett lr två skott i röven på han, lite svårare när han i sin IS ska brawla när jag tagit hälfen av hans HP.
Bara för att förstöra hans dag.
Rätt kul när de börjar gorma på en för det, och man svarar "Siemka PL" eller något liknade skit!
En gång blev jag blå, och det är ett tag sedan, var när jag sköt ihjäl en plutoon som jag inte gillade.
(Vi var tre stycken kvar, två av fienderna cappar basen, medans mina lagkamrater åker iväg därifrån, jag dödar base capparna, sen jagar jag ifatt mina lagkamrater och dödar dem helt enkelt, för de hade inga planer på att slåss för våran vinst.)
Jag har aldrig upplevt att det ska vara någon fara att "mucka" med någon för att sluta i en eldstrid och döda sin kamrat.
Kanske har ändrats nu, har inte spelat på ett gäng dagar.
Tillägg; Jag brukar även putta ner folk i vatten/nerför berg och sådana saker om jag får chansen, utan anledning bara för att det är så roligt.
Mera, det händer ganska ofta att jag trackar folk i deras försök att göra en rush, mot fienden eller emot skydd, rätt så kul det med, de står där och dör för att man tracka dom mitt framför fienden.
Men då väljer jag inte spelare som jag tror har någon koll på spelet med replays och grejor.
Lite rädd är jag allt.