2014-03-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vilken level är du på då om man får fråga (nyfiken)?

55! Har sparat ett bra tag nu, och kände för att lägga allt på en dump, haha.
Citera
2014-03-22, 15:26
Medlem
danne9king9s avatar
Dagens roligaste.
Hostar uppdraget Rooftop Rumble och 2 okända kommer med. Har tidigare sett dom åka omkring och vara jobbiga i freeroam.
Båda är polare och i samma crew. Den ena låter lite äldre och den andra som ett barn, båda med brittisk dialekt.
Skjuter gubbarna i uppdraget och tänker att dom sen får åka och avsluta medans ja letar lite bilar på gatorna undertiden.
De tar lite längre tid innan dom ska komma iväg så ja testar att ta en av deras bilar.
Lillkillen blir tokig när ja kör iväg och skriker i sin mic. "Come back with my car!" Ja kör några gator bort innan han ser till att ja inte längre har tillgång till bilen.
När hans polare sen kör iväg med honom i bilen utan att vilja hämta hans bil skriker han ännu mer och börjat till slut att grina. "He will destroy my car, buuhuuu. I want man car, buuuuuuuhuuuu". Hans kompis försöker förklara att även om bilen blir förstörd så är den hel när uppdraget är avslutat, men han bara grinar och skriker vidare.
Skrattade så ja höll på att pissa ner mig hahahahaha
Citera
2014-03-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnderligElev
>Jag har ett problem

>Jag kan inte gå med i dödsmatcher eller andra aktiviteter.

>Jag blir host.
och som ni kanske vet är det svårt att få andra att gå med i just din aktivitet.

>Det är helt omöjligt att det inte finns tillräckligt med spelare som spelar dödsmatcher eller race.

Så vad kan detta bero på?

>Jag är level 11 och jag spelar på PS3.

Öppna NAT
Citera
2014-03-22, 17:08
Medlem
Grindat röven av mig för att skrapa ihop femhundratusen till dyraste bilen (Turismo? )

Vad är era tips för att tjäna stor kosingen?

Brukar nöta missions och survivals. Särskilt Boneyard, bara att campa bakom containern o dra igenom alla 10 waves. Går att köra själv.
Citera
2014-03-22, 17:13
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Grindat röven av mig för att skrapa ihop femhundratusen till dyraste bilen (Turismo? )

Brukar nöta missions och survivals. Särskilt Boneyard, bara att campa bakom containern o dra igenom alla 10 waves. Går att köra själv.
Uppdraget Rooftop Rumble är snabbast och ger mest, bara köra om och om igen
Skjuter man alla gubbar (inte alltid nödvändigt) och krockar lite som vanligt tar de runt 4 minuter att köra och sen 18000 in på kontot
Senast redigerad av danne9king9 2014-03-22 kl. 17:16.
Citera
2014-03-22, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki

Kostar ytterligare 2-3 hundra k att vässa upp den, så nöt vidare

/D
Citera
2014-03-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos

/D

Skojar du med mig!?

I så fall skiter jag i det ..
Vilka pengakåta fitt*r Rockstar är. Bara för man ska köpa cash för IRL pengar.
Citera
2014-03-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Uppdraget Rooftop Rumble är snabbast och ger mest, bara köra om och om igen
Skjuter man alla gubbar (inte alltid nödvändigt) och krockar lite som vanligt tar de runt 4 minuter att köra och sen 18000 in på kontot

Tack för tipset
Citera
2014-03-22, 21:15
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos

/D

Vart får du de siffrorna ifrån?

Turbo 50k, motor 13k, låda 40k. Sedan lite annat smått. Det kostar inte mer än 140..
Citera
2014-03-22, 21:17
Medlem
Drevs avatar
Dubbelpost
Citera
2014-03-22, 21:34
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Dagens roligaste.
Hostar uppdraget Rooftop Rumble och 2 okända kommer med. Har tidigare sett dom åka omkring och vara jobbiga i freeroam.
Båda är polare och i samma crew. Den ena låter lite äldre och den andra som ett barn, båda med brittisk dialekt.
Skjuter gubbarna i uppdraget och tänker att dom sen får åka och avsluta medans ja letar lite bilar på gatorna undertiden.
De tar lite längre tid innan dom ska komma iväg så ja testar att ta en av deras bilar.
Lillkillen blir tokig när ja kör iväg och skriker i sin mic. "Come back with my car!" Ja kör några gator bort innan han ser till att ja inte längre har tillgång till bilen.
När hans polare sen kör iväg med honom i bilen utan att vilja hämta hans bil skriker han ännu mer och börjat till slut att grina. "He will destroy my car, buuhuuu. I want man car, buuuuuuuhuuuu". Hans kompis försöker förklara att även om bilen blir förstörd så är den hel när uppdraget är avslutat, men han bara grinar och skriker vidare.
Skrattade så ja höll på att pissa ner mig hahahahaha

Fan, jag måste också lirat med dessa två! Vad heter du på gta? Är det på ps3 du kör? Jag spelade mellan 6-9 idag och det var då någon gång jag träffade dem

Edit: för bövelen, du posta vid 15-16 tiden. Men kanske var det samma personer
Citera
2014-03-22, 22:06
Medlem
Om nån spelar i kväll så skicka ett mail med namn

Edit på ps3
Senast redigerad av ICAUlf 2014-03-22 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in