2014-03-20, 18:23
Medlem
Funkar det att komma in på multiplayer för er?
Citera
2014-03-20, 18:29
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Funkar det att komma in på multiplayer för er?

Yes, fungerar fint.
Citera
2014-03-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Yes, fungerar fint.

Såja, nu funkar det för mig med!

Sitter på 1.004 millar, och vill köpa en dump, men det står att jag har "insufficient funds" och inte kan köpa den. Vet någon vad det beror på?

Edit: Sorry, skulle såklart googlat först märkte jag. Löste sig nu!
Senast redigerad av Riven-Ost 2014-03-20 kl. 18:44.
Citera
2014-03-20, 18:56
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Fattar inte varför man blir Bad Sport av att avbryta ett race. Det är väl inte så kul när man gör ett litet misstag och sedan är man plötsligt flera jävla kilometer bakom alla andra. Finns ingen anledning att fortsätta köra då.

Litet misstag? Flera kilometer?
Citera
2014-03-20, 21:26
Medlem
>Jag har ett problem

>Jag kan inte gå med i dödsmatcher eller andra aktiviteter.

>Jag blir host.
och som ni kanske vet är det svårt att få andra att gå med i just din aktivitet.

>Det är helt omöjligt att det inte finns tillräckligt med spelare som spelar dödsmatcher eller race.

Så vad kan detta bero på?

>Jag är level 11 och jag spelar på PS3.
Citera
2014-03-21, 13:34
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Dags att acceptera requesten snart?

Såg ingen friend förfrågan, skicka en till.

Är bad sport i några dagar till men så fort jag är tillbaka så kan jag hjälpa dig.
Citera
2014-03-21, 13:44
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderligElev
>Jag har ett problem

>Jag kan inte gå med i dödsmatcher eller andra aktiviteter.

>Jag blir host.
och som ni kanske vet är det svårt att få andra att gå med i just din aktivitet.

>Det är helt omöjligt att det inte finns tillräckligt med spelare som spelar dödsmatcher eller race.

Så vad kan detta bero på?

>Jag är level 11 och jag spelar på PS3.

Har du försökt med att köra snabbgenvägen via telefonen?
Citera
2014-03-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Såja, nu funkar det för mig med!

Sitter på 1.004 millar, och vill köpa en dump, men det står att jag har "insufficient funds" och inte kan köpa den. Vet någon vad det beror på?

Edit: Sorry, skulle såklart googlat först märkte jag. Löste sig nu!
Vilken level är du på då om man får fråga (nyfiken)?
Citera
2014-03-21, 18:03
Medlem
Ghulers avatar
OK, håll undan era Adders och Entitys.

Kvällens GTA Schema.

1. After work på O'Learys - Check
2. After work hemma - Check
3. Middag med flickvän - Check
4. Flickvän ska ut med kompisar - Hon håller på!
5. PS3 på - Snart!
6. GTA Online laddas - Snart
7. Iskall ÖL nummer 5 rinner nerför strupen - Snart!
8. Första random i spelet kommer få smaka på en stickbomb.
9. Vid 22 tiden kommer mina polare från Hockeyn
10. Loggar ut och går på krogen.
Citera
2014-03-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
OK, håll undan era Adders och Entitys.

Kvällens GTA Schema.

1. After work på O'Learys - Check
2. After work hemma - Check
3. Middag med flickvän - Check
4. Flickvän ska ut med kompisar - Hon håller på!
5. PS3 på - Snart!
6. GTA Online laddas - Snart
7. Iskall ÖL nummer 5 rinner nerför strupen - Snart!
8. Första random i spelet kommer få smaka på en stickbomb.
9. Vid 22 tiden kommer mina polare från Hockeyn
10. Loggar ut och går på krogen.

He he...
Citera
2014-03-22, 12:44
Medlem
Glorkass avatar
Känner att min ständiga jakt på SUV:ar att sälja håller på att sätta sig lite på förståndet. Den överlägset vanligaste bilen jag säljer är Gallivanter Baller, så nu när jag ser en sådan i verkligheten (Land Rover, den är ganska vanligt förekommande här i Stockholm) så hinner jag nästan tänka "Där är en - den ska jag plocka". Som tur är har jag ännu inte gått fram och öppnat förardörren som man skulle gjort i spelet.

När vi ändå är inne på bilarna i spelet och prislistan för försäljning:
Är inte prislistan jävligt konstigt prissatt när det gäller vissa bilar?
Toppen på listan är hyfsat verklighetstrogen, men varför är den gamla varianten av Gallivanter som uppenbarligen ser ut att vara 10 år gammal lika dyr som den nya? Samma sak med Ubermacht Oracle, varför i helskotta kostar 90-talsbilen med samma namn lika mycket som den nya fräscha?
Att Lampadati ligger i topp prismässigt kan man ju leva med, då jag gillar att den ser ut som sista varianten av SAAB 9-5... GT är dyrast då det uppenbarligen är en sportbil, men så finns det en drös sportiga bilar som knappt är värda ett skit trots att man vet att deras real-life-motsvarighet är rätt dyra kärror: Schyster Fusilade som ska föreställa nån slags sportig mercedes, för ynka 3,600
Bravado Buffalo och Vapid Dominator är två andra exempel. Kan det vara så att spelmakarna gillar att strössla ut dessa amerikanska bestar i trafiken och inte ville att de skulle vara så dyra av den anledningen? Cheval Fugitive ser också rätt dyr ut, men när man rullar in och ska sälja så står det 2400 vilket är ett skämt!

Väldigt mycket SUV:ar i toppen av prislistan, men så dyker man ibland på SUV:ar som ser jävligt dyra ut men är helt värdelösa, tex Bravado Gresley och Declasse Granger. Är det verklighetstroget att dessa skulle vara värda en fjärdedel av en Gallivanter? Värst av allt: Spelets motsvarighet till Hummer, Mammoth Patriot är värd ynka 5000!! Jag kanske har fel, men är inte Hummern en riktig lyxbil dyrare än en jävla Land Rover?

Nog om det... har sett så många Gallivanter Ballers passera revy i spelet så att jag faktiskt i verkligheten blivit sugen på att skaffa en Land Rover.... vad går de loss på?
Citera
2014-03-22, 14:24
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Känner att min ständiga jakt på SUV:ar att sälja håller på att sätta sig lite på förståndet. Den överlägset vanligaste bilen jag säljer är Gallivanter Baller, så nu när jag ser en sådan i verkligheten (Land Rover, den är ganska vanligt förekommande här i Stockholm) så hinner jag nästan tänka "Där är en - den ska jag plocka". Som tur är har jag ännu inte gått fram och öppnat förardörren som man skulle gjort i spelet.

När vi ändå är inne på bilarna i spelet och prislistan för försäljning:
Är inte prislistan jävligt konstigt prissatt när det gäller vissa bilar?
Toppen på listan är hyfsat verklighetstrogen, men varför är den gamla varianten av Gallivanter som uppenbarligen ser ut att vara 10 år gammal lika dyr som den nya? Samma sak med Ubermacht Oracle, varför i helskotta kostar 90-talsbilen med samma namn lika mycket som den nya fräscha?
Att Lampadati ligger i topp prismässigt kan man ju leva med, då jag gillar att den ser ut som sista varianten av SAAB 9-5... GT är dyrast då det uppenbarligen är en sportbil, men så finns det en drös sportiga bilar som knappt är värda ett skit trots att man vet att deras real-life-motsvarighet är rätt dyra kärror: Schyster Fusilade som ska föreställa nån slags sportig mercedes, för ynka 3,600
Bravado Buffalo och Vapid Dominator är två andra exempel. Kan det vara så att spelmakarna gillar att strössla ut dessa amerikanska bestar i trafiken och inte ville att de skulle vara så dyra av den anledningen? Cheval Fugitive ser också rätt dyr ut, men när man rullar in och ska sälja så står det 2400 vilket är ett skämt!

Väldigt mycket SUV:ar i toppen av prislistan, men så dyker man ibland på SUV:ar som ser jävligt dyra ut men är helt värdelösa, tex Bravado Gresley och Declasse Granger. Är det verklighetstroget att dessa skulle vara värda en fjärdedel av en Gallivanter? Värst av allt: Spelets motsvarighet till Hummer, Mammoth Patriot är värd ynka 5000!! Jag kanske har fel, men är inte Hummern en riktig lyxbil dyrare än en jävla Land Rover?

Nog om det... har sett så många Gallivanter Ballers passera revy i spelet så att jag faktiskt i verkligheten blivit sugen på att skaffa en Land Rover.... vad går de loss på?
En ny riktig Land Rover börjar väl på 300.000 beroende på modell. Runt 900.000 för nyaste, i originalutförande Lär inte va helt billigt att äga sen heller...
Nej, ja nöjer mig med Merca
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in