Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-22, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasMattzzon
Nej blir SD det enda alternativet. Nazism och judehat är ute sen 1945.

Kom igen, varför rösta på SD, det är ju 2014 nu, öppna gränser är såååå inne!

Citera
2014-03-22, 11:50
Medlem
GanjahSmokes avatar
Tycker SvP att Sverige ska skaffa kärnvapen ?
Citera
2014-03-22, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasMattzzon
Nej blir SD det enda alternativet. Nazism och judehat är ute sen 1945.
Trender brukar ju rotera och komma tillbaka, sägs det. 2014 får således helt enkelt vara den vita nationalismens år efter decennier av kulturmarxism och svenskförnekande. Tittar vi på mediebevakningen de senaste veckorna så tycks "nazismen" vara hetare än på mycket mycket länge. Och det gillar vi såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Skulle det vara värt att maila Aftonbladet och fråga hur (om) de tänkte när de bytte ut Pekkarinen mot Carlsson, eller har partiet kanske redan hört av sig och påpekat att AC inte sitter med i partistyrelsen?
Skicka iväg ett litet mail till erik.tagesson@aftonbladet.se eller oskar.forsberg@aftonbladet.se. Skadar inte om fler hör av sig för att påtala märkligheterna.

Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke
Ni verkar gilla Tyskland mer än Sverige.
Ni har mer förebilder från Tyskland än från Sverige.
Döp om er till TyskarnasParti.
Jaså? Hur tänker du då?
Citera
2014-03-22, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke
Tycker SvP att Sverige ska skaffa kärnvapen ?
Citat:
· Nationell trygghet:
Sveriges gränser skall vara tryggade mot utländsk aggression för att säkerställa att svenskarna kan vara trygga i sitt eget land. Ett modernt totalförsvar och en allmän värnplikt bör återinföras. Den allmänna värnplikten har även en viktig funktion så som folkgemenskapsgrundande och fysiskt fostrande där många unga svenskar blir en stärkande erfarenhet rikare och naturligt möts och samarbetar med andra svenskar från alla samhällsklasser.

Det står alltså inget specifikt om kärnvapen, och det kanske inte är en så strategiskt klok fråga att driva i dagsläget heller, oavsett vad man har för inställning. Personligen är jag dock av den fasta övertygelsen att Sverige, på grund av sin "lilla befolkning" måste satsa pengar och resurser på ett högteknologiskt försvar, och här anser jag att man bör överväga att införskaffa någon form av "massförstörelsevapen" eller annat som får anses vara ungefär lika effektivt och/eller avskräckande.

Frågan är dock komplex, och vilket beslut man än väljer att fatta så har det naturligtvis sina nackdelar.
Senast redigerad av Straybullet 2014-03-22 kl. 11:59.
Citera
2014-03-22, 12:43
Medlem
Olegskis avatar
Kan man få se någon film eller något från SVPs barnläger eller vad man ska kalla det? Hade ju varit lite kul och intressant. Aftonbladets artikel gjorde mig lite mer nyfiken på erat parti. De misslyckades totalt med att granska er.
Citera
2014-03-22, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Kan man få se någon film eller något från SVPs barnläger eller vad man ska kalla det? Hade ju varit lite kul och intressant. Aftonbladets artikel gjorde mig lite mer nyfiken på erat parti. De misslyckades totalt med att granska er.
Nordisk Vision 2013: http://www.youtube.com/watch?v=MZ9wR5io5Vs
Nordisk Vision 2011: http://www.youtube.com/watch?v=HKmJ6_lA2wM

Hittar inget från 2012.

Edit: På klippet från 2011 syns Världens Bästa Carlsson en hel del också. Kul
Citera
2014-03-22, 12:49
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nordisk Vision 2013: http://www.youtube.com/watch?v=MZ9wR5io5Vs
Nordisk Vision 2011: http://www.youtube.com/watch?v=HKmJ6_lA2wM

Hittar inget från 2012.

Edit: På klippet från 2011 syns Världens Bästa Carlsson en hel del också. Kul

Tack så mycket. Riktigt intressant.
Citera
2014-03-22, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Äsch! Låt fjantarna skriva sina skitartiklar. Folk som inte redan har märkt att de ljuger kommer att göra det snart nog ändå. Förtroendet för regimmedia har aldrig varit så lågt som nu.
Vill de skriva att Dan sitter med i styrelsen 2 gånger och att AC är med istället för mig, så låt dem. Det är ju lika mycket sanning som i resten av deras skitartikel.

Ganska härligt att Aftonbladet på fullaste allvar tror sig kunna bestämma vilka som "egentligen" sitter med i partistyrelsen.
Citera
2014-03-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Fast ingen tror att SvP kommer ta över Sverige genom att lägga en lapp i lådan, men det är ett sätt att organisera och växa. Om SvP får 10000 röster i september lär det göra att mer människor söker sig till partiet. Att vi kommer behöva ta tillbaka Sverige med blod, är väl ett faktum.

Och hur lång tid kommer det ta måntro? Om 25 år? Tills alla blivit rasfrämlingar, bögar och kulturmarxistiska feminister? Tror ni inte att EU med sin enorma kapacitet blivit en stat tills dess? Då skickar dom bara, i ett fall av en kupp, en styrka på 200 elitsoldater och saken blir kvitt.

Hoppet är ute, tyvärr finns det inga räddningslinor kvar.
Citera
2014-03-22, 13:05
Medlem
Neroes avatar
Jag heter Johnny och bor i Grästorp, och jag ser SvP som Sveriges framtid.

Jag tror att alla sociala problem har etniska förklaringar.
Jag tror att kriminalitet sitter i generna.
Jag blundar naturligtvis för kriminalitet som är utförda av min egna "ras"
Jag tror att min egen arbetslöshet beror på att en "kulturberikare" tog mitt jobb, samt orsaken att allt mer fabriker stängs ner beror på att någon snubbe i Afrika bestämmer det. (They took our job!)
Jag är för övrigt helt världsfrånvänd, saknar gymnasieutbildning, och går på soc.

Tjipp!

För övrigt: https://www.youtube.com/watch?v=kc6qra3NIbk
Den här kvinnnan! Hon är ju i klass med den där SD-företrädaren i sydstadskeps för ett par år sedan. Varför är människor som är "nationella" så svårt att definiera den svenska kulturen? Antagligen för att de egentligen skiter i den och det enda som är intressant är: "Ut med kulturberikarna!!"
Att en sån person som Madicken får representera ert parti är ju direkt löjeväckande, okej - hon har era världsfrånvända åsikter - men i övrigt verkar ju hon vara helt sanslöst korkad.
Citera
2014-03-22, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Jag heter Johnny och bor i Grästorp, och jag ser SvP som Sveriges framtid.
Skönt att höra. Din förljugna retorik imponerar dock föga på vuxna och tänkande människor.

Citat:
Jag tror att alla sociala problem har etniska förklaringar.
Har någon påstått det? Halmgubbe. Dylikt förljugen argumentation är ganska vanlig och dess syfte är att förlöjliga nationalisternas ståndpunkt och hur verkligheten ser ut.

Alla sociala problem har givetvis inte etniska förklaringar, men faktum är att många har det och att rasligt främmande minoriteter kostar Sverige oerhörda summor, blod och lidande varje år. Detta är inte bara i Sverige, utan det ser precis likadant ut i alla vita länder. Importerar man stora antal icke-vita främlingar så resulterar det i fattigdom, kaos och misär. Således är det helt korrekt att påstå att många sociala problem i Sverige har just etniska förklaringar och beror på det stora antal främlingar som finns i landet.

Citat:
Jag tror att kriminalitet sitter i generna.
Det är ju också väl belagt att vissa folkslag har högre testosteronnivåer och sämre impulskontroll än exempelvis ädelvita européer, något som också innebär att det åtminstone delvis är korrekt att säga att kriminalitet sitter just i generna. Det är åtminstone en delförklaring.

Hos exempelvis negrerna gör ju detta faktum, den låga intelligensen och de förhöjda testosteronnivåerna dem översexuella, oberäkneliga och våldsamma, något som förstår ökar risken för att negrer ska begå våldsbrott. Inga konstigheter.

Dessutom finns det ju faktiskt en krigargen: http://en.wikipedia.org/wiki/Monoamine_oxidase_A

Citat:
Jag blundar naturligtvis för kriminalitet som är utförda av min egna "ras"
Nej, vem har gjort det? Men att svenskar begår brott är väl inget argument för att importera brottsbenägna icke-vita? Svenskarnas parti har dessutom en betydligt hårdare syn på brott och straff än många andra partier.

Citat:
Jag tror att min egen arbetslöshet beror på att en "kulturberikare" tog mitt jobb
I vissa fall så stämmer ju även detta då flera svenska arbetsgivare är öppna med att de diskriminerar vita svenskar till förmån för rasfrämlingar. Således är det rimligt att tala om att svenskar trängs undan från arbetsmarknaden på grund av särbehandling till fördel för de icke-vita.

Citat:
Jag är för övrigt helt världsfrånvänd, saknar gymnasieutbildning, och går på soc.
Tråkigt att höra, men det är väl ingen anledning till att komma hit och skita ner den här fina tråden med dina floskler och struntprat?
Citera
2014-03-22, 13:30
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Aftonhoran har en artikel om SvP idag där dom "granskar" partiet. JAJA..jag vet att man inte ska läsa den tidningen men..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in