2014-03-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pompedomp
Hiding from reality låter jävligt nice. Någon som vet vad det annars skulle kunna betyda?

Hej Flickor, Hej Fittor är två betydelser som jag hört sedan ett antal år tillbaka. Det låter mycket vettigare än "Hiding from reality" som låter lame som fan.
Citera
2014-03-19, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Hej Flickor, Hej Fittor är två betydelser som jag hört sedan ett antal år tillbaka. Det låter mycket vettigare än "Hiding from reality" som låter lame som fan.

Hej fittor låter tusen gånger töntigare än hiding from reality..
Citera
2014-03-19, 22:16
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Finns även med en intervju med henne i toys diggest magazine issue1 july 2005 som du kan läsa om du kommer över den
Intervju är väl o ta i;

Citat:
Du går på en fest där 87% av dom närvarande har en tag och 97% av dessa är killar. Stämningen blir snabbt lite konstig eftersom 50% av dessa försöker ragga på dig (du är en av de få tjejer som dom vågar prata med) och dom andra 50% smyghatar dig eftersom du bombar hårdare än dom nånsin gjort, och du får inte ens köpa folköl än. Du drar o bombar tills en snutbil erbjuder dig skjuts hem eftersom "det går runt en livsfarlig klottrare i området".
Du är ICE

Toys Digest Issue 1 July 2005

Citera
2014-03-22, 03:16
Medlem
Varifrån kommer DIR-crew ursprungligen? Vet inte om nån reppar det aktivt idag men har för mig att Glöm WLC körde det bl:a (Kan vara så att jag är ute och cyklar också). Har funderat på detta ett tag i alla fall.
Citera
2014-03-22, 16:52
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
FUSK (IFS KTS)
http://www.jnytt.se/storklottrare-harjar-i-jonkoping-citychefen-rasar

många roliga kommentarer av läsare - och texten stämmer, han har köttat på så in i helvete i helgen, svinkul att se

Det var ju t.o.m med på 4ans lokalnyheter på TVn, riktigt nice att se. Måste vara den bästa artikeln från jnytt pålänge... GO GO FUSKEN!!

Föresten, någon som vet om FUSK körde för BUS när det begav sig för X antal år sen?
Citera
2014-03-23, 20:37
Medlem
johnnymongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Varifrån kommer DIR-crew ursprungligen? Vet inte om nån reppar det aktivt idag men har för mig att Glöm WLC körde det bl:a (Kan vara så att jag är ute och cyklar också). Har funderat på detta ett tag i alla fall.
Är inte Dir en person typ samma som Rid ?
Citera
2014-03-24, 11:14
Medlem
"ZIP" mannen, myten, Legenden.

Efter att ha kollat genom hela jävla internet efter info vem ZIP är så hittar jag ingenting. Det var längesen han höll på och sedan gjorde han en kriminell karriär. Så som alla andra "kända kriminella" borde det gå att läsa om dem på nätet. Men om det står om ZIP så heter han ZIP. Har fått fram Petri och att efternamnet börjar på V (??) men inget mer. Jag har kollat igenom varenda tråd om honom och det är precis som det är tabu och berätta vem han är. Tyck vad ni vill om min nyfikenhet men den har bara eskalerat ju svårare det är att hitta info om honom och nu är jag nästan besatt. Inte av ZIP bara av att lyckas.

Jag tror det är han som nämn i denna dom men här tar mitt material slut. Snälla hjälp mig.

http://www2.notisum.com/rnp/domar/hd/HD000C69.htm
Citera
2014-03-24, 12:36
Medlem
Evropas avatar
Han skrev även Speed lite senare.
Som Speed hade han en skön (tidstypisk) stil och var en otroligt effektiv bombare.

Står lite om hans bravader i någon av trådarna om kriminella 80-talet.
Citera
2014-03-24, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Han skrev även Speed lite senare.
Som Speed hade han en skön (tidstypisk) stil och var en otroligt effektiv bombare.

Står lite om hans bravader i någon av trådarna om kriminella 80-talet.

Har lusläst alla trådar om honom. Men det står ingenstans vad han heter.
Citera
2014-03-24, 13:18
Medlem
Evropas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benutchi
Har lusläst alla trådar om honom. Men det står ingenstans vad han heter.
Okej, då fattar jag.
Jag har inget intresse av att hjälpa till att koppla riktiga namn till tags, då det oftast ligger något lurt bakom en sådan förfrågan.

Så ... vad ska du med det till?
Citera
2014-03-24, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Okej, då fattar jag.
Jag har inget intresse av att hjälpa till att koppla riktiga namn till tags, då det oftast ligger något lurt bakom en sådan förfrågan.

Så ... vad ska du med det till?

Det är inget lurt. Satt och var nostalgisk för några dagar sen och läste om vad folk, man hade koll på förut gjorde idag. Sen kom ZIP upp på agendan och jag vart nyfiken. Han är så känd och det står inget om honom som person bara som writer. Så min adhd triggades igång och jag har säkert suttit 10tim och bara sökt av och försökt kolla domar och diverse vårdhem men kammat noll. I grunden kan man säga att jag vill läsa "se och hör" där ZIP är med som person. Bara nyfiken i en strut. Och har fått dille på att det inte finns info. Jag menar vad ska med den infon rent tags mässigt? Han har ju inte dragit något på närmare 30år. Men hans galna grejer han gjorde som gjorde att ha blev dömd till fängelse i så ung ålder osv. Blir bara nyfiken.
Citera
2014-03-24, 14:05
Medlem
zip är o förblir "king of bombing" hur länge sen d än må vara… http://spc.fotolog.com/photo/28/45/61/newsferatu/1262459528436_f.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in