2014-03-21, 21:02
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ja, dynamiskt väder verkar ju skitkul! Plötsligt måste alla campare/snipers göra omflyttningar mitt i matchen för deras viewrange gick ner med 200m pga snö, regn eller sandstormar och nu blir de sårbara för alla flankers. Detta ser jag faktiskt fram emot rejält och jag kan tänka mig att det ändrar en statisk och låst camp-match rejält.

Ser också fram emot detta, kan bli riktigt bra. ....om inte en massa spelare blir stående och inväntar bättre väder dvs...

Varit en del tal om nattstrider också, tror det skulle bli riktigt spännande. Ligga på lur med en panther t:ex med IR strålkastare; medans många andra måste förlita sig på vanliga strålkastare .

http://www.achtungpanzer.com/german-infrared-night-vision-devices-infrarot-scheinwerfer.htm
Citera
2014-03-21, 21:19
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ja, dynamiskt väder verkar ju skitkul! Plötsligt måste alla campare/snipers göra omflyttningar mitt i matchen för deras viewrange gick ner med 200m pga snö, regn eller sandstormar och nu blir de sårbara för alla flankers. Detta ser jag faktiskt fram emot rejält och jag kan tänka mig att det ändrar en statisk och låst camp-match rejält.

jo det kommer leda till att alla kommer köra tank med bra armor endast för att kunna brawla

kul med tier 5 match med 28 kv-1 och vars en hetzer :P
Citera
2014-03-21, 21:29
Medlem
Råkade just ut för två st felknullade CP:n från en så kallad klan vid namn WLT. I_am_the_killer och I_am_Roman. Istället för att anfalla fienden så började dom knuffa mig och som spelade spg. Svinen lyckades med bedriften att båda två få noll poäng efter matchen. Torsk naturligtvis. Någon som vet vilken muppklan det handlar om?
Citera
2014-03-21, 21:30
Medlem
Ja det verkar faktiskt lovande men dom måste få bukt med lagg och skrattretande dålig MM system också.

Hoppas sådant fixar sig till 9.0.
Citera
2014-03-21, 22:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
Aaaawww
https://www.youtube.com/watch?v=HPjGuSgx6Xs

Citat:
Ännu ett slag för alla sniper-inspirerade vagnar, nashorn med sina 30mm frontpansar kändes som masochism att spela och det lär bli ännu värre när sikten blir sämre
Citera
2014-03-21, 23:34
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Ser också fram emot detta, kan bli riktigt bra. ....om inte en massa spelare blir stående och inväntar bättre väder dvs...

Varit en del tal om nattstrider också, tror det skulle bli riktigt spännande. Ligga på lur med en panther t:ex med IR strålkastare; medans många andra måste förlita sig på vanliga strålkastare .

http://www.achtungpanzer.com/german-infrared-night-vision-devices-infrarot-scheinwerfer.htm

Nattstrider sa de ju i videon att de uteslutit redan. Men vem vet, kanske kommer när de fått till det på ett bra sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
jo det kommer leda till att alla kommer köra tank med bra armor endast för att kunna brawla

kul med tier 5 match med 28 kv-1 och vars en hetzer :P

Nej då, dags för alla campare att anpassa sig, ungefär som andra får akta sig för artys.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Aaaawww
https://www.youtube.com/watch?v=HPjGuSgx6Xs

Ännu ett slag för alla sniper-inspirerade vagnar, nashorn med sina 30mm frontpansar kändes som masochism att spela och det lär bli ännu värre när sikten blir sämre

Njae, snipers kommer ju alltid vara ett hot så länge det finns hjärndöda kartor som Komarin.

Tror inte det kommer att ändra på snipers betydelse alls, bara att man får anpassa spelstilen istället för att som idag, sitta och campa kring spawn hela matchen.
Citera
2014-03-21, 23:35
Medlem
Citat:
rng fick dig inte att träffa hans slope då ?
sedan så är det avg 30 i fronten, vet inte om han har 5 på något ställe och 60 på något annat, men pz1c är hård i front i bland, har bouncat många kulor med vinkling med min

Nej han kom rakt emot mig på relativt plan yta.
Citera
2014-03-22, 00:55
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Nattstrider sa de ju i videon att de uteslutit redan. Men vem vet, kanske kommer när de fått till det på ett bra sätt? .

Missa det, ber om ursäkt.

Första matchen nu med vk4501:an för helgen. i motståndarlaget: 8 st tier 10 TD´s!!!
Man var inte direkt sugen på att åka ut med stridsvagnen. MM påminner mer och mer om ett enda skämt...
Citera
2014-03-22, 02:05
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Nej han kom rakt emot mig på relativt plan yta.
kollade du reprisen?

Citat:

Nej då, dags för alla campare att anpassa sig, ungefär som andra får akta sig för artys.

vad yrar du om ?
detta är bara serb som vill att folk inte skall snipa hans kv1s

du låter som en PL nu
Citera
2014-03-22, 02:53
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Råkade just ut för två st felknullade CP:n från en så kallad klan vid namn WLT. [snip] Någon som vet vilken muppklan det handlar om?

En tysk klan (world league tanks). På wots hemsida kan man söka klaner. Finns under community tabben.
Citera
2014-03-22, 03:54
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:

vad yrar du om ?
detta är bara serb som vill att folk inte skall snipa hans kv1s

du låter som en PL nu

Hehe. Det är ju självklart man inte ska kunna snipa den allsmäktiga kv1s, det går ju inte för sig. Dingade tornet på en kv1s med min tiger II häromdan, 2 ggr om med premiumammo dessutom.

Nä skämt åsido så tror jag helt enkelt att det tillför en ny dimension till spelet, det blir roligare helt enkelt.
Citera
2014-03-22, 03:57
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Missa det, ber om ursäkt.

Första matchen nu med vk4501:an för helgen. i motståndarlaget: 8 st tier 10 TD´s!!!
Man var inte direkt sugen på att åka ut med stridsvagnen. MM påminner mer och mer om ett enda skämt...

Satt och funderade på om det kunde vara roligare att bara dränka min vagn när jag hamnade i ett lag med 10 td:s på motståndarsidan på skitkartan Komarin igår. Mindre plågsamt sätt att dö på i vilket fall och de får inte några krediter eller xp för min sprängda vagn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in