2014-03-20, 19:17
Medlem
Wazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Kan man inte köpa sig EXP?

Pallar inte grinda och vill ha KV1 nu.
Behöver både valuta och exp.
Du gillar inte o jobba för nått va o tar gärna genvägar?
Citera
2014-03-20, 19:50
Medlem
Återigen ett exempel på hur inkonsekvent och nyckfullt wot har blivit. Spelade just gruvor och hade min cruiser 4 med 64 pen kanonen sköt mot en pz1c:s weakspots, 1 penetrerande träff av 7 grönmarkerade skott mot garanterade penytor han kom rakt emot mig!! Pz1 c har 30 i skrovpansar... han slog ut mig.

Jävla inkonsekventa spel.
Citera
2014-03-20, 19:51
Medlem
Citat:
Kan man inte köpa sig EXP?

Pallar inte grinda och vill ha KV1 nu.
Behöver både valuta och exp.

Gå in på köp guld och konvertera sedan till fri xp.
Citera
2014-03-20, 20:17
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waza
Du gillar inte o jobba för nått va o tar gärna genvägar?

Om du kallar ett World 62, Lich King 25HC som "inte gillar jobba och gärna tar genvägar" så får det stå för dig.

Nu är mina gamingdagar över där man samlas 18 och spelar nonstop till midnatt, men bara för det vill jag inte köra runt i skruttomobiler.
Citera
2014-03-20, 20:24
Medlem
Wazas avatar
Citat:
Om du kallar ett World 62, Lich King 25HC som "inte gillar jobba och gärna tar genvägar" så får det stå för dig.

Nu är mina gamingdagar över där man samlas 18 och spelar nonstop till midnatt, men bara för det vill jag inte köra runt i skruttomobiler.
Köp guld o skaffa premium om du inte har det. Köp en premium tank men all xp med andra tanks får du låsa upp sen.
Citera
2014-03-20, 20:28
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waza
Köp guld o skaffa premium om du inte har det. Köp en premium tank men all xp med andra tanks får du låsa upp sen.

Verkar alltså som man är tvungen att köpa en tank och köra med för att få experience, blir en väg ändå trots allt. Gissar på att man får vanlig xp av premiumtanks också? Inget dubbelt etc

Edit: Finns ju ett World of Warplanes också, fett!
Senast redigerad av different_trip 2014-03-20 kl. 20:31.
Citera
2014-03-20, 20:40
Medlem
Citat:
Verkar alltså som man är tvungen att köpa en tank och köra med för att få experience, blir en väg ändå trots allt. Gissar på att man får vanlig xp av premiumtanks också? Inget dubbelt etc

Ett tips som många andra har är att grinda sovjet linjen först. Mest nybörjarvänlig. Bra tanks över hela banan högre upp i tier.
Citera
2014-03-20, 20:41
Medlem
Citat:

Rekommenderas om du nu orkar med att spela med siemkas etc att du som någon skrev köper premiumkonto och någon premiumtank för att grinda krediter och xp.
Citera
2014-03-20, 20:45
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Kan man se hur många man skadat eller dödat någonsin? teamkills och teamdamage dvs.
Det finns en mod för det.
Citera
2014-03-20, 20:54
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Återigen ett exempel på hur inkonsekvent och nyckfullt wot har blivit. Spelade just gruvor och hade min cruiser 4 med 64 pen kanonen sköt mot en pz1c:s weakspots, 1 penetrerande träff av 7 grönmarkerade skott mot garanterade penytor han kom rakt emot mig!! Pz1 c har 30 i skrovpansar... han slog ut mig.

Jävla inkonsekventa spel.

rng fick dig inte att träffa hans slope då ?
sedan så är det avg 30 i fronten, vet inte om han har 5 på något ställe och 60 på något annat, men pz1c är hård i front i bland, har bouncat många kulor med vinkling med min
Citera
2014-03-20, 22:15
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:

Japp, det är det snabbaste sättet (tillsammans med premiumkonto) att få mer xp. Men som sagt, det kostar om man som jag avskyr stockgrinds och köper allt för free xp. Grejen med premiumtanks är ju att man tjänar mer krediter än på vanliga tanks och all xp man får för varje match går att konvertera. Det går dessutom att träna besättningar till dina andra vagnar snabbare i premiumtanksen.
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-20 kl. 22:26.
Citera
2014-03-21, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Ni är medvetna att den mängden XP hade varit bra att ha på sin crew istället för att samla det på ett berg som ändå inte används?
Jag har 100k i sparat XP för när jag vill låsa upp en bössa i Tier8-9, och det tar bara en dag att skaffa lika mycket XP igen genom att köra dubblar på alla mina premiums.
Det jag spenderat pengar på i detta spel är premiumtid och premiumtanks, och väldigt lite på konvertera XP. Jag gillar visserligen grindandet och saknar konstant pengar så....

För övrigt plastdunkk, du tycker inte du saknar några tier10 TDs?
Jasså du märkte min tyska weakspot?
Jag grindar inte ens mot den. Leo, fvb212 och japanen grindas nu och iofs obj 430..tier 7 på allihopan.

Och, ja det är surt med fre exp som hade kunnat legat på crew istället, men jag har 4 skils på mina högtiders så... Blir lite shit hoppens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in