2013-05-29, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo4life
han är tjack torsk min styvpappa såg han i Göteborg hans pupiller va för fan lika stora som jordgloben för fan juuu! sa min styvpappa

Sa han det? Helt sjukt i så fall.
Citera
2013-05-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo4life
han är tjack torsk [tjacktorsk]min styvpappa såg han [honom] i Göteborg hans pupiller va för fan lika stora som jordgloben för fan juuu! sa min styvpappa
Ifall din styvpappa såg det så måste det rimligen vara sant. Något annat är helt otänkbart! Juuu
Citera
2013-05-29, 21:31
Medlem
turbo4lifes avatar
om ni ser han någon gång kolla på han så ser du ticks från tjacket typ på käken och det!
Citera
2013-07-16, 10:21
Medlem
Än riks alkolist som dricker varje dag. Brukar sitta på St:edmund i Norrtull typ och kröka ner sig konstant. Går förbi varje dag och då ser jag han sitta på uteserveringen alltid med en bira och en jäger
Citera
2013-07-16, 11:13
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Än riks alkolist som dricker varje dag. Brukar sitta på St:edmund i Norrtull typ och kröka ner sig konstant. Går förbi varje dag och då ser jag han sitta på uteserveringen alltid med en bira och en jäger

Vilka tider på dygnet brukar han sitta där?
Citera
2013-11-14, 21:05
Medlem
Nå finns det nå seriös info om Alexander? Det mesta i tråden är väl taget från luften alternativt hört från en väns vän etc.

Jag tycker alex är riktigt rolig att titta på. Han lever sig in så inåt helvete och vevar och flaxar med armarna och ser desperat ut på riktigt!

Men frågan jag ställer mig är varför driver inte karln en egen restaurang? Har han inte erfarenheten, kunskapen, ekonomin? Vad är det som gör han till en stjärnkock i folks ögon? För mig är han en duktig kock och det är allt. Vart han han jobbat förut? Michelinrestauranger?
Citera
2013-11-15, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Men frågan jag ställer mig är varför driver inte karln en egen restaurang? Har han inte erfarenheten, kunskapen, ekonomin? Vad är det som gör han till en stjärnkock i folks ögon? För mig är han en duktig kock och det är allt. Vart han han jobbat förut? Michelinrestauranger?
Testa att kolla på introt till "Kniven mot strupen" någongång, 99% av dina frågor besvaras där...
Citera
2014-03-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Stämmer in i kören. Såg han sitta själv på Treat en tisdag eftermiddag kl 5 i höstas och kröka på friskt för att sedan vingla iväg själv ned för gatan.

Han har börjat se riktigt risig ut nu också. Alltså, värre än tidigare.
Citera
2014-03-21, 13:25
Medlem
Jätte full på ett morgonflyg här i veckan till barcelona.
Dock super trevlig
Citera
2014-03-21, 14:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasso
Jätte full på ett morgonflyg här i veckan till barcelona.
Dock super trevlig

Tvivlar på att det är sant eftersom du inte är skrivkunnig.

Men det jag undrar över är om någon vet om det blir några fler program med honom.
Jag frågade samma sak för ett år sen, och sen så kom det en ny serie på TV3 med honom
och Kniven mot strupen.
Citera
2014-03-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Tvivlar på att det är sant eftersom du inte är skrivkunnig.

Men det jag undrar över är om någon vet om det blir några fler program med honom.
Jag frågade samma sak för ett år sen, och sen så kom det en ny serie på TV3 med honom
och Kniven mot strupen.

Haha Jag är inte svensk. Mannen var super full innan 10.
Citera
2014-03-21, 22:58
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55

och Kniven mot strupen.
(FB) Kniven mot strupen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in