2013-05-04, 01:14
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Han är lite mer nedtonad i den nya omgången. Har alltid tyckt att han är bättre än originalet Ramsay som verkar grymt otrevlig.

Då har du ju bara sett den amerikanska versionen. Du kan knappast ha sett den engelska och ha den uppfattningen eller?
Citera
2013-05-05, 10:57
Medlem
submariners avatar
Hej,

En av de mest påtagliga skillnaderna mellan Ramsey och Alex är att den förstnämnda faktiskt kan laga mat "på riktigt" - GM stjärnor är trots allt inget man beställer hos Hobbex
Citera
2013-05-05, 12:58
Medlem
CrazyTrain90s avatar
Gordon Ramsay är definitivt en bättre kock än Alexander, men tittar mest på programmet för att det är så jävla roligt att se när han skriker och flaxar med armarna Helt enkelt underhållande. Skulle inte förvåna mig om han inte kan laga mat överhuvudtaget!
Citera
2013-05-05, 16:12
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

En av de mest påtagliga skillnaderna mellan Ramsey och Alex är att den förstnämnda faktiskt kan laga mat "på riktigt" - GM stjärnor är trots allt inget man beställer hos Hobbex
Nu är Gordon tveklöst en bättre kock än Alexander, men jag förstår inte riktigt ditt påstående att den sistnämnde inte kan laga mat? Han har jobbat som kock i 20 år, drivit restauranger etc.
Citera
2013-05-28, 17:06
Medlem
Satt i kö på valhalla vägen för ca 10 min sen å såg en riktigt sliten/packad/påverkad Alexander stapla förbi. Han hann spy 2 gånger innan jag fick grönt och åkte vidare. Trodde först de var någon random alkis. Skriver från telefonen så ni får ursäkta stavfel. Lite skvaller iaf
Citera
2013-05-28, 20:02
Medlem
Åkte inte denna kille fast med kokain?
Undrar om HTH kök vet om detta. Tänker på att han är med i deras reklam.
Citera
2013-05-28, 20:12
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weazelz
Satt i kö på valhalla vägen för ca 10 min sen å såg en riktigt sliten/packad/påverkad Alexander stapla förbi. Han hann spy 2 gånger innan jag fick grönt och åkte vidare. Trodde först de var någon random alkis. Skriver från telefonen så ni får ursäkta stavfel. Lite skvaller iaf

Om han staplar nerför Vallhallavägen packad vid 17.00 på eftermiddagen och spyr två gånger så ere nog värre med han än befarat. Om han nu gjorde det låter jag vara osagt!
Citera
2013-05-28, 20:44
Medlem
I förra veckan stog han på ICA Maxi Solna och stekte/krängde köttbullar. Jävlar vad stirrig han var och högröd i ansiktet. Något hade han definitivt tagit. Köttbullarna var helt ordinära, ingen smaksensation.
Citera
2013-05-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Om han staplar nerför Vallhallavägen packad vid 17.00 på eftermiddagen och spyr två gånger så ere nog värre med han än befarat. Om han nu gjorde det låter jag vara osagt!

Eftersom det var bilkö och rusning så var det förmodligen en hel del människor som bevittna detta, så kanske kommer info från något annat håll också. Såg iaf honom nere vid roslagstull, mitt emot grillen där så min spontana reaktion var att han hade varit på strippklubben prive. Har dock ingen aning om de har öppet mitt på ljusa dagen en tisdag
Citera
2013-05-28, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weazelz
Eftersom det var bilkö och rusning så var det förmodligen en hel del människor som bevittna detta, så kanske kommer info från något annat håll också. Såg iaf honom nere vid roslagstull, mitt emot grillen där så min spontana reaktion var att han hade varit på strippklubben prive. Har dock ingen aning om de har öppet mitt på ljusa dagen en tisdag
Ja oftast hänger han där!
I
Citera
2013-05-28, 23:53
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slynfitta666
Åkte inte denna kille fast med kokain?
Undrar om HTH kök vet om detta. Tänker på att han är med i deras reklam.

Med tanke på att det stod om det i de stora kvällstidningarna så lär de veta om det ja.
Citera
2013-05-29, 05:37
Medlem
turbo4lifes avatar
han är tjack torsk min styvpappa såg han i Göteborg hans pupiller va för fan lika stora som jordgloben för fan juuu! sa min styvpappa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in