2010-10-08, 11:50
Medlem
Vem vågar att skicka ett PM med denna tråd till
han http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000644742570
Citera
2010-10-11, 16:25
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabturbo
Vem vågar att skicka ett PM med denna tråd till
han http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000644742570

Wtf? Är det verkligen Alexander som är innehavare av kontot?
Citera
2010-10-11, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Troligtvis därför att TV3 har en fenomenal förmåga att producera skitprogram som folk vill se.
Visserligen är deras produktioner påhittade och originalproducerade utomlands, men dom vet
hur det ska överföras till Sverige och svenska tittare.
Sen kan man ju ha åsikter om den där Alex, men att han är påtänd osv tror jag inte ett skit på, det är väl bara så att han i grunden har en personlighet som är motbjudande för de flesta och det är därför han gör sig bra i TV3.
Ska se programmet ikväll.

Vad är det som skulle vara så otroligt med att han var pundare då? Jag säger inte att han är det, men jag får en känsla av att vissa tror att det bara är gubbarna på bänken som tar tjack. Det är vanligare med droger än vad folk tycks tro, och det är inte bara slödder som håller på utan även folk med fina fasader. Framförallt egenföretagare.
Citera
2010-10-16, 17:58
Medlem
Jantelagen tycks rula fett i den här tråden.
Han är ju kung för fan! Fatta det.
Citera
2010-12-11, 00:32
Medlem
MissFitt73s avatar
Vart bor han? Brukar se honom i Gullmars lite då och då!
Citera
2010-12-11, 05:51
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Vart bor han? Brukar se honom i Gullmars lite då och då!

Vasastan enligt denna artikel
http://www.svd.se/naringsliv/bostad/mittkvarter/alexander-nilson-trivs-som-nybakad-kandis_4171111.svd
Citera
2010-12-11, 06:11
Medlem
OrangeBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
1. Han försöker vara någon svensk version av Gordon, dock blir det bara väldigt, väldigt pinsamt.
2. Han har troligtvis 40 års kris
3. Jag hoppas verkligen att det är mycket manus kring det hela. För om han är sådär pinsam privat också så vet jag inte vad jag ska ta mig till.

1. Exakt! Precis som alla jävla serier som går på tv i Sverige är ripoffs från USA så är detta inget undantag tyvärr.

2. Det tror jag med

3. Såg han i debatt i SVT för några dagar sen, han var lika jävla speedad och högljud där oxå
Citera
2010-12-11, 11:29
Medlem
bombaccis avatar
Han var med på debatt

Kände inte igen honom först men förstod att det var någon "kändis", först tyckte jag han var lite obehaglig men sedan var han ganska flummig och rolig
Citera
2010-12-18, 23:46
Medlem
Alex Är INTE PÅTÄND I PRODUKTIONEN !Skulle han vara det skulle han vara "normal och ganska tråkig",
pga sin ADHD.Alex normaltillstånd är speedad till max sedan 40 år tillbaka.
Hans ev Cs missbruk är snarare en form av självmedicinering .Som kock är han Snarare en kreatör än arbetsledare,då han aldrig har drivit en restaurang själv.
Men han är en ÄKTA ROCKABILLY!!!
Citera
2010-12-27, 22:51
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitumen
Alex Är INTE PÅTÄND I PRODUKTIONEN !Skulle han vara det skulle han vara "normal och ganska tråkig",
pga sin ADHD.Alex normaltillstånd är speedad till max sedan 40 år tillbaka.
Hans ev Cs missbruk är snarare en form av självmedicinering .Som kock är han Snarare en kreatör än arbetsledare,då han aldrig har drivit en restaurang själv.
Men han är en ÄKTA ROCKABILLY!!!
Jag tycker han är extremt sexig iallafall
Citera
2010-12-27, 23:41
Medlem
missR247s avatar
Har en vän som jobbar som kock inne i sthlm. Hans chef har jobbat ihop med (och är vän med) Alexander Nilsson. Tydligen så är han inte alls speciellt classy som kock.. Han kom till min väns jobb för ett tag sedan och satt och tryckte i sig en massa käk. Enligt personalen som serverade honom så verkade han vara påverkad och kladdade och grisade i sig maten. Munchies..?
Citera
2010-12-28, 15:56
Medlem
Wxps avatar
En kompis som var med i kniven mot strupen sa att han drack jävligt mycket, Han och hans "hjälp" kock som gör allt köksjobb bakom kameran drack öl något djävulst, han var full dygnet runt en vecka, Har för mig att han sa att det var ett krav att dom skulle få fri tillgång till drcyk på restaurangen,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in