2009-12-14, 17:51
Medlem
Träffade nyligen denne pajas och råkade sedan se hans program Kniven mot strupen i går. Programmet är bara en Gordon Ramsaykopia där alla tips går ut på att: "Ta bort hälften av rätterna på menyn, laga husmanskost, använd bra råvaror".
Men nu undrar jag:
Varför valdes just denna Alexander Nilson som programledare, det måste finnas hundratals duktiga och mer TV-mässiga kockar?

Har han problem med hörseln, eller varför SKRIKER han hela tiden?

Varför är han så uppskruvad?

Varför färgar han håret och klär sig som Elvis Presley?

Varför är han mer pinsam än en pappa på klassfest?

Hur desperata är restaurangägare som visar upp sina kackerlackor i TV för att sen bli utskällda av denna fjant?

Någon som vet något mer än bara allmängods om denne mans bakgrund?
Citera
2009-12-14, 17:56
Medlem
_abous avatar
Citat:
Varför valdes just denna Alexander Nilson som programledare, det måste finnas hundratals duktiga och mer TV-mässiga kockar?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=1069847
Citera
2009-12-14, 18:43
Medlem
Knuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Har han problem med hörseln, eller varför SKRIKER han hela tiden?

Varför färgar han håret och klär sig som Elvis Presley?

Varför är han mer pinsam än en pappa på klassfest?
1. Han försöker vara någon svensk version av Gordon, dock blir det bara väldigt, väldigt pinsamt.
2. Han har troligtvis 40 års kris
3. Jag hoppas verkligen att det är mycket manus kring det hela. För om han är sådär pinsam privat också så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Citera
2009-12-14, 19:07
Medlem
BobWilliss avatar
För en sådär 10-12 år sedan tog han den bokstavligt i tvåan medans dåvarande (kanske har samma fortfarande) flickvännen var gravid och han ute och partajade loss med killar som gillar killar
Citera
2010-01-09, 17:15
Medlem
Påtänd är bara förnamnet!!!
Citera
2010-01-09, 18:27
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Påtänd är bara förnamnet!!!
Stenhårt påtänd, japp.
Citera
2010-01-10, 00:03
Medlem
Ingetvals avatar
Någon gång ska jag göra slag i saken och räkna hur många gånger han säger fel under ett program när det gäller uttryck och talesätt. Han missar JÄMT vad det verkar. Lyssna så kommer ni också få höra. Det är saker i stil med "som man sår får man ligga" eller "hungrig som en björn"... Aarggh! Faan vad jag stör mig på sådant!
Citera
2010-01-10, 00:55
Medlem
Bagwells avatar
Någon på FB måste ju ha jobbat med idioten. Är han lika pinsam i köket som på Tv? Gordon och Melker driver ju iaf restauranger, och vet hur saker och ting fungerar. Alexander Nilson verkar ju bara vilja skrika för han tycker det är coolt, eller är han stenad?
Citera
2010-01-10, 01:49
Medlem
BobWilliss avatar
Får uppfattningen av att han lider av ADHD eller någon annan bokstavskombination. Lite föööör energisk liksom.
Citera
2010-01-10, 01:53
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Får uppfattningen av att han lider av ADHD eller någon annan bokstavskombination. Lite föööör energisk liksom.
Beror snarare på amfetaminbruk.
Citera
2010-01-10, 01:54
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Beror snarare på amfetaminbruk.
Aha. Ja kanske det men brukar inte det synas mer i ögon mm? Har ingen erfarenhet av knark.
Citera
2010-01-10, 01:58
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Aha. Ja kanske det men brukar inte det synas mer i ögon mm? Har ingen erfarenhet av knark.
Du menar hans stirriga, flackande ögon?
Det är möjligt att han är en aning excentrisk över huvud taget, och dessutom spelar över efter manus, men jag tycker inte tjack känns som ett långskott med tanke på att han ändå är hyfsat framgångsrik i just restaurangbranschen, det hör inte till ovanligheterna att folk inom krogsvängen drar linor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in