2014-03-20, 01:18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Visst är det så. Samtidigt är WoT byggt så att det är väldigt enkelt att plocka upp kortet och spendera pengar för att lättare låsa upp moduler och tanks.
Gu tala inte om skiten, 3 klick så är jag inne på paypal så det är skrämmande lätt, glad jag har lite impulskontroll när det kommer till pengar.
Citera
2014-03-20, 02:54
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gu tala inte om skiten, 3 klick så är jag inne på paypal så det är skrämmande lätt, glad jag har lite impulskontroll när det kommer till pengar.

Själv har jag inte den impulskontrollen tyvärr. Köpte mig en T-34-3 samt en 112 nyligen, på fyllan dessutom.
Citera
2014-03-20, 04:30
Medlem
Kebabsugers avatar
ingen som vet hur länge man är blå´?
känns som en bug i spelet
typ spelat 400 matcher sedan jag blev blå och är fortfarande blå, riktigt störande att om man skulle råka göra ett misstag nu så blir det bannad
Citera
2014-03-20, 08:18
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Själv har jag inte den impulskontrollen tyvärr. Köpte mig en T-34-3 samt en 112 nyligen, på fyllan dessutom.
Ha ha! En klassiker!
Citera
2014-03-20, 08:37
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
As I type just nu! Dont hate! http://i.imgur.com/2bGgpML.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
http://i60.tinypic.com/6ptg8z.jpg
jag hade lite mer.... har konverterat massor
törs fan inte tänka på spenderade pengar på detta spel och hur mycket jag skulel kunan spendera

Ni är medvetna att den mängden XP hade varit bra att ha på sin crew istället för att samla det på ett berg som ändå inte används?
Jag har 100k i sparat XP för när jag vill låsa upp en bössa i Tier8-9, och det tar bara en dag att skaffa lika mycket XP igen genom att köra dubblar på alla mina premiums.
Det jag spenderat pengar på i detta spel är premiumtid och premiumtanks, och väldigt lite på konvertera XP. Jag gillar visserligen grindandet och saknar konstant pengar så....

För övrigt plastdunkk, du tycker inte du saknar några tier10 TDs?
Citera
2014-03-20, 10:12
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
ingen som vet hur länge man är blå´?
känns som en bug i spelet
typ spelat 400 matcher sedan jag blev blå och är fortfarande blå, riktigt störande att om man skulle råka göra ett misstag nu så blir det bannad

eh va 400 matcher? bullshit.. råkar man skjuta lite team damage så inte fan blir man blå så många matcher väl.. konstigt du inte är bannad då.
Citera
2014-03-20, 11:49
Medlem
libbens avatar
Kan man se hur många man skadat eller dödat någonsin? teamkills och teamdamage dvs.
Citera
2014-03-20, 15:10
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
eh va 400 matcher? bullshit.. råkar man skjuta lite team damage så inte fan blir man blå så många matcher väl.. konstigt du inte är bannad då.

nope ingen fucking bullshit, kan dock vara en bug

vissa säger att man måste bli teamkilled för att det skall gå tillbaka, eller göra mer TK så man får 1 timmes ban

snart 20 dagar sedan jag dödade en pollack som puttade ner mig för en klippa, efter jag dödat pollacken var jag inte blå i matchen, men mitt namn blev blått/cyan i garaget och har varit så sedan dess, ca 400 matcher utan någon tk, ingen knuff eller liknande, spelat så jäkla försiktigt att det stör hela spel upplevelsen
Citera
2014-03-20, 15:33
Medlem
7 dagar sedan jag spelade tier 7-8. 2 matcher 2 förluster i två 80%:a polska mupplag där ingen verkade titta på minikartan eller rörde sig mer än 200 m från basen trots att jag markerade som en galning på den. Behöver jag säga att det blev storstryk i bägge matcherna. Jättebra början..

Den polska mupptsunamin på eu-servrarna har säkert fått många att sluta spela spelet vid det här laget. Jag kommer inte att slänga en enda krona till på vare sig premiumkonto eller mer premiumvagnar eller guldköp så länge som wot:s MM system slänger in en i 30%: pisslag hela tiden. Ligger på 47% idag där jag låg som bäst på 51% tidigare. Mitt premiumkonto blir vilande och jag startar ett standardkonto med max tier 6 vagnar tills någonting görs.
Citera
2014-03-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Kan man se hur många man skadat eller dödat någonsin? teamkills och teamdamage dvs.

Titta in i ditt tjänstgöringsbetyg där finna all statistik..
Citera
2014-03-20, 16:02
Medlem
Överviktigs avatar
Researched:
Jagdpanzer E 100 researched. Undistributed experience spent: 210000. Free Experience spent: 0.

Sitter alltid fint med en till 10a, Jagdtigern var en riktig fröjd att spela men kände att den fick pensioneras nu för att göra plats för något kraftfullare
Citera
2014-03-20, 19:08
Medlem
different_trips avatar
Kan man inte köpa sig EXP?

Pallar inte grinda och vill ha KV1 nu.
Behöver både valuta och exp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto