2014-03-19, 14:26
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Haha, det är ju för fan extremt. Har förvisso puttat in en hel del pengar de senaste månaderna, men inte i sådana mängder att jag inte kan köpa mat. Men visst, det har blivit en del guld för att konvertera all xp med de olika premiumtanksen jag köpt.
Är väl såna som sätter sin sista krona på lotto :/ tragiskt egentligen att en del människor kan tappa fattningen så brutalt för ett sketet datorspel.
Pengarna jag lägger in märker jag nästan aldrig för det är 50kr åt gången för lite guld så jag kan avmontera utrustning, ett par stora köp har jag gjort och det är tog2, t14, churchill3, 1 månad premium så jag kunde utforska och köpa t34 för krediter, su-122-44...blir en del ändå när jag tänker efter men utspritt över 3år.

Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Många (alla?) torn ger mer HP. KV-1S har 810 uppgraderad under 800 utan, så ser man en sådan med mindre än 800 max HP så är den "ofarlig". T-28 går från 320 till 350 när man uppgraderar. MS-1 från 90 till 100.
T29 fick +1 ROF med storra bössan när jag bytte torn men de va innan dom gjorde om mussepigg öronen.
Citera
2014-03-19, 14:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Hittade denna på WOT-forumet, ger väl någon dags premium eller liknande men gratis är ju alltid gott.

MONOL1THWGLGRANDF1NAL
Incorrect code :/ vilket forum hitta du den på? na eller eu.
Citera
2014-03-19, 16:03
Medlem
libbens avatar
Tror fan jag är den som spenderat minst pengar på wot, även fast det är lite. Ifall man ska se till när jag reggade mig. Reggade mig en dag efter den kom ut ur betan. Spelat 8,5k typ.

Har en del 10'or.

Fan, skulle man göra som vissa gör kredikortet hade jag nog haft alla vagnar upplåsta vid det här lagret.

As I type just nu! Dont hate! http://i.imgur.com/2bGgpML.jpg
Citera
2014-03-19, 16:06
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Tror fan jag är den som spenderat minst pengar på wot, även fast det är lite. Ifall man ska se till när jag reggade mig. Reggade mig en dag efter den kom ut ur betan. Spelat 8,5k typ.

Har en del 10'or.

Fan, skulle man göra som vissa gör kredikortet hade jag nog haft alla vagnar upplåsta vid det här lagret.

lite xp du har stackare
Citera
2014-03-19, 16:16
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Ofan, använde den precis innan jag postade och få funkade den.
Tyvärr funkade den inte för mig heller men det är tanken som räknas.

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Funkade 09:20 men jag vet inte vad jag fick
Herpes.

Citat:
Ha ha! Någon som orkar räkna på vad det skulle kosta att konvertera detta på ett bräde?
Citera
2014-03-19, 16:38
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Incorrect code :/ vilket forum hitta du den på? na eller eu.

EU var det.
Citera
2014-03-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Ha ha! Någon som orkar räkna på vad det skulle kosta att konvertera detta på ett bräde?

Typ 32000 guld, så 900 spänn typ.
Citera
2014-03-19, 18:36
Medlem
Carolus_Rexs avatar
Ar jag den enda som alltid kryssar i accelerate training pa sina elitade tanks?
Citera
2014-03-19, 19:21
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolus_Rex
Nej
Citera
2014-03-19, 19:25
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolus_Rex

Nej! Vagnar är lätt o få men perks är värre.
Citera
2014-03-19, 21:31
Medlem
Citat:

Har en del 10'or.

http://i60.tinypic.com/6ptg8z.jpg

jag hade lite mer.... har konverterat massor

törs fan inte tänka på spenderade pengar på detta spel och hur mycket jag skulel kunan spendera

ang crew xp.. jag har bara den påslagen på tier 10... alla andra kan det tänka sig att man behöver XP på om de stoppar in nån ny tank nånstans
Senast redigerad av plastdunkk 2014-03-19 kl. 21:42.
Citera
2014-03-19, 23:23
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Är väl såna som sätter sin sista krona på lotto :/ tragiskt egentligen att en del människor kan tappa fattningen så brutalt för ett sketet datorspel.
Pengarna jag lägger in märker jag nästan aldrig för det är 50kr åt gången för lite guld så jag kan avmontera utrustning, ett par stora köp har jag gjort och det är tog2, t14, churchill3, 1 månad premium så jag kunde utforska och köpa t34 för krediter, su-122-44...blir en del ändå när jag tänker efter men utspritt över 3år.

Visst är det så. Samtidigt är WoT byggt så att det är väldigt enkelt att plocka upp kortet och spendera pengar för att lättare låsa upp moduler och tanks.

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
törs fan inte tänka på spenderade pengar på detta spel och hur mycket jag skulel kunan spendera

Det har blivit ganska mycket pengar för mig med faktiskt, dock inte i sådana extrema mängder att jag förlorar hus och familj som vissa andra spelberoende. Och jävlar, 2,7 miljoner xp?
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-19 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in