Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Haha, det är ju för fan extremt. Har förvisso puttat in en hel del pengar de senaste månaderna, men inte i sådana mängder att jag inte kan köpa mat. Men visst, det har blivit en del guld för att konvertera all xp med de olika premiumtanksen jag köpt.

Är väl såna som sätter sin sista krona på lotto :/ tragiskt egentligen att en del människor kan tappa fattningen så brutalt för ett sketet datorspel.
Pengarna jag lägger in märker jag nästan aldrig för det är 50kr åt gången för lite guld så jag kan avmontera utrustning, ett par stora köp har jag gjort och det är tog2, t14, churchill3, 1 månad premium så jag kunde utforska och köpa t34 för krediter, su-122-44...blir en del ändå när jag tänker efter men utspritt över 3år.
Citat:
Ursprungligen postat av
lidden
Många (alla?) torn ger mer HP. KV-1S har 810 uppgraderad under 800 utan, så ser man en sådan med mindre än 800 max HP så är den "ofarlig". T-28 går från 320 till 350 när man uppgraderar. MS-1 från 90 till 100.
T29 fick +1 ROF med storra bössan när jag bytte torn men de va innan dom gjorde om mussepigg öronen.