Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Hur brukar ni grinda?
Mest xp:s vinner!
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Har ni en tank ni kör med, eller flera olika så no bara "quittar" gamet och in i en annan tank? Tänker på om man förlorar pengar och exp om man går ur spel.
Har skurit ner lite (eftersom hög-tier tanks är så satans dyra och jag börjar bli klar med de flesta grenarna). Skulle tro att jag har runt 30 tanks som jag kör aktivt idag där 4-5 är grenar som inte är elitade och som jag fortfarande grindar. Tidigare kunde jag lätt ha runt 15 grenar som jag körde/grindade samtidigt.
Du måste vänta till du dör alt. vinner innan du går ur matchen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lutore
Finns det någon som vill spela med mig? känns drygt att bara spela ensam. Har inte spelat så länge, 2k battles. Har 2 7

r.
Det finns en "FB-kanal" i spelet där en del från den här tråden hänger. (Sök inne i spelet under fliken "kanaler"). Annars rekommenderar jag att du skaffar Teamspeak och går med i en klan. Då har du alltid folk att spela med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Haha, det är ju för fan extremt. Har förvisso puttat in en hel del pengar de senaste månaderna, men inte i sådana mängder att jag inte kan köpa mat. Men visst, det har blivit en del guld för att konvertera all xp med de olika premiumtanksen jag köpt.

Ja herregud. Vågar inte tänka på hur många tusen man har slängt iväg på det här nu.

Inte $1.400 i månaden iofs men Fort Knox-/stora guldpaketet är ju inhandlat mer än en gång, + alla premiumkärror....
Citat:
Ursprungligen postat av
Kebabsuger
hänt något nytt se senaste 15 dagarna ? lyckades dom fixa server laggen ? MM fortfarande samma bajs ? har dom mördat fv 304 än ?
Tror det (brukar inte ha lagg själv men det klagas mindre nu), ja och nej.