2014-03-18, 19:56
Medlem
Finns det någon som vill spela med mig? känns drygt att bara spela ensam. Har inte spelat så länge, 2k battles. Har 2 7r.
Citera
2014-03-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Med andra ord precis som NA.

Fast polackerna är i en helt egen klass för sig. Det kommer du att märka den dagen roaming införs.
Citera
2014-03-19, 00:06
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Så gör i varje fall jag, men det har blivit lite väl dyrt i takt med att jag blivit bättre, fått fler tanks och tjänar väldigt mycket mer xp per match.
Häromnatten satt en i chatten och klaga på att han inte hade råd med kläder än mindre mat....dumfan hade slösat 1400$ flera månader i rad en del människor
Citera
2014-03-19, 02:30
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Häromnatten satt en i chatten och klaga på att han inte hade råd med kläder än mindre mat....dumfan hade slösat 1400$ flera månader i rad en del människor

Haha, det är ju för fan extremt. Har förvisso puttat in en hel del pengar de senaste månaderna, men inte i sådana mängder att jag inte kan köpa mat. Men visst, det har blivit en del guld för att konvertera all xp med de olika premiumtanksen jag köpt.
Citera
2014-03-19, 07:56
Medlem
Kebabsugers avatar
hänt något nytt se senaste 15 dagarna ? lyckades dom fixa server laggen ?
MM fortfarande samma bajs ?

har dom mördat fv 304 än ?
Senast redigerad av Kebabsuger 2014-03-19 kl. 08:02.
Citera
2014-03-19, 07:58
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Hur brukar ni grinda?

Har ni en tank ni kör med, eller flera olika så no bara "quittar" gamet och in i en annan tank? Tänker på om man förlorar pengar och exp om man går ur spel.

inte räknat nu men, ligger på 70+ tanks, och väldigt många av dom är elitade för fri exp som sedan kan konverteras med guld, men snål nu och vill inte lägga pengar i spelet på ett tag
och själklart lämnar man matchen så fort ens tanks är sprängd, mycket tid att förlora genom att titta på idioterna förlora när den bästa spelaren är borta(jag :P)

Citat:
Varför kan man ens uppgradera tanken? Helt värdelöst!

Har fått 2-3st nya "kanoner", alla har samma skada, sikttid och penetration.
Nya larvfötter? Ingen skillnad.
Nytt torn? Annan form, samma pansar

Någon jävla förbättring vore bra.

rätt mycket bullshit där, gör skillnad på alla tanks, tex nästa kanon kanske skjuter ett skott mer per minut
tracks gör skillnad på tex hur snabbt du kan vända tanken och svänga
nytt torn behövs ofta för bästa kanon och brukar vara sloped bättre än orginal
Senast redigerad av Kebabsuger 2014-03-19 kl. 08:01.
Citera
2014-03-19, 08:23
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Hur brukar ni grinda?
Mest xp:s vinner!

Citat:
Har ni en tank ni kör med, eller flera olika så no bara "quittar" gamet och in i en annan tank? Tänker på om man förlorar pengar och exp om man går ur spel.
Har skurit ner lite (eftersom hög-tier tanks är så satans dyra och jag börjar bli klar med de flesta grenarna). Skulle tro att jag har runt 30 tanks som jag kör aktivt idag där 4-5 är grenar som inte är elitade och som jag fortfarande grindar. Tidigare kunde jag lätt ha runt 15 grenar som jag körde/grindade samtidigt.

Du måste vänta till du dör alt. vinner innan du går ur matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lutore
Finns det någon som vill spela med mig? känns drygt att bara spela ensam. Har inte spelat så länge, 2k battles. Har 2 7r.
Det finns en "FB-kanal" i spelet där en del från den här tråden hänger. (Sök inne i spelet under fliken "kanaler"). Annars rekommenderar jag att du skaffar Teamspeak och går med i en klan. Då har du alltid folk att spela med.

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Haha, det är ju för fan extremt. Har förvisso puttat in en hel del pengar de senaste månaderna, men inte i sådana mängder att jag inte kan köpa mat. Men visst, det har blivit en del guld för att konvertera all xp med de olika premiumtanksen jag köpt.
Ja herregud. Vågar inte tänka på hur många tusen man har slängt iväg på det här nu. Inte $1.400 i månaden iofs men Fort Knox-/stora guldpaketet är ju inhandlat mer än en gång, + alla premiumkärror....

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
hänt något nytt se senaste 15 dagarna ? lyckades dom fixa server laggen ? MM fortfarande samma bajs ? har dom mördat fv 304 än ?
Tror det (brukar inte ha lagg själv men det klagas mindre nu), ja och nej.
Citera
2014-03-19, 09:11
Medlem
Överviktigs avatar
Hittade denna på WOT-forumet, ger väl någon dags premium eller liknande men gratis är ju alltid gott.

MONOL1THWGLGRANDF1NAL
Citera
2014-03-19, 11:59
Medlem
liddens avatar
Citat:
nytt torn behövs ofta för bästa kanon och brukar vara sloped bättre än orginal

Många (alla?) torn ger mer HP. KV-1S har 810 uppgraderad under 800 utan, så ser man en sådan med mindre än 800 max HP så är den "ofarlig". T-28 går från 320 till 350 när man uppgraderar. MS-1 från 90 till 100.
Citera
2014-03-19, 12:44
Medlem
Kebabsugers avatar
fortfarande mitt namn blått

gjorde 12000 i skada utan någon TK innan jag lämna, nu tillbaka efter 15 dagar och fortfarande blå, wtf

Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Hittade denna på WOT-forumet, ger väl någon dags premium eller liknande men gratis är ju alltid gott.

MONOL1THWGLGRANDF1NAL
gammal kod, funkar ej
Citera
2014-03-19, 13:43
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
fortfarande mitt namn blått

gjorde 12000 i skada utan någon TK innan jag lämna, nu tillbaka efter 15 dagar och fortfarande blå, wtf

gammal kod, funkar ej

Ofan, använde den precis innan jag postade och få funkade den.
Citera
2014-03-19, 13:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
gammal kod, funkar ej

Funkade 09:20 men jag vet inte vad jag fick
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto