Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Nåja, det går rätt fort att ta sig igenom dem iofs men T71 är skoj också, inget snack om annat.
Ja, den är klart över förväntan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Hade T71 haft tier7 MM hade den varit OP så in i helvete. Min favorit tier7 LT i spelet lätt. Har aldrig känt att LT MM var ett problem i den tanken.
Nä, det har gått bra till och med i tier X matcher, kan ju köra åttor kring alla söliga td:s på vissa kartor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Bara så ni vet, det är inte bättre på NA. Snarare sämre eftersom vi har en större andel tier10 och lägre antal spelare. Skillnaden är att man förstår idiotin, vilket ni slipper.
Det har jag svårt att tänka mig.

Inget kan vara värre än alla jävla öststatare som spammar sönder chatten med trivialt trams, kör som fyllon, skjuter som blinda och där ordet taktik inte finns i deras vokabulär.
Köpte mig annars min första tier 9 (type 61) nu i morse och jag har skitkul, trots en stockkanon som saknar pen på högre tiers, vägs det upp genom att man får iväg ett skott var 4,5 sekund. Det var först på T8 som de japanska vagnarna började bli kul att spela med, de blev mindre, smidigare, snabbare, fick plötsligt bra cammo och fick riktigt bra kanoner dessutom. Det är som att spela med en slags medium Hellcat.
Tier 10 japsen STB-1, är som jag fattat det en riktigt grym tank, får hoppas att den urtrista grinden med alla genomruttna chi-tanks var värt det i slutändan.