Citat:
Ursprungligen postat av
Denosynlige
Tack kupochan och EttNypon, ni fattar!
Murder.me.mickey - Asså är du på riktigt? Försöker du starta upp nå tjaffs med mig eller?
Nej, det gör jag inte. Jag förstår om du känner dig påhoppad men tro mig, det är inget personligt. Jag vänder mig egentligen till samtliga skvallrare i tråden när jag ställer dessa frågor. Det är bara det att den här dubbelmoralen som florerar här och som stör mig något så infernaliskt, syns extra tydligt i just dina inlägg så därför väljer jag att lyfta fram dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Denosynlige
Jag satt och bläddrade i kanske 10 minuter, so what?
I normala fall bryr jag mig inte om att kommentera hennes utseende nej. Det var ett sällsynt undantag. Sen är det här en skvallertråd, du får ta det lite med en nypa salt lilla vännen.
Vad är det jag ska ta med en nypa salt? Dina "vettiga" inlägg, ditt struntinlägg eller din illa dolda härskarteknik?
Citat:
Ursprungligen postat av
Denosynlige
Tror du fattar själv att jag inte tror att det var någon konstruktiv kritik för det var det inte heller, utan, som sagt en observation helt enkelt. Sen har jag aldrig sagt att det är något fel med det, min egna naturliga färg är liknande bara lite mörkare.....
Ja, det är klart jag fattar det, det är ju det som är hela poängen! Det är inte jag som har påstått att du skriver här för att hjälpa Berny, det är
du själv som har sagt det. Upprepade gånger dessutom.
Jag tycker det är märkligt att säga att man vill hjälpa någon, och sedan i nästa andetag börja skvallra om den personens hår eller dammsugare eller vad det nu kan vara. Då känns det ju som om man inte alls vill hjälpa, utan bara använder "tough love" som en ursäkt för att jävlas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Denosynlige
Men snälla någon jag orkar inte, kan vi gå vidare nu tack?
Om du inte orkar diskutera föreslår jag att du slutar skriva på ett diskussionsforum. Detta är ingen mysig hata-Berny-klubb där alla ska sitta och dunka varandra i ryggen på bekostnad av en stackars psykiskt sjuk missbrukare. Även om det stundtals verkar så.
Citat:
Ursprungligen postat av
kupochan
Har du aldrig haft tråkigt och kollat upp kändisar/vänner? Allt man gör på internet måste inte vara så seriöst.
Jodå, det händer förstås att jag sitter och slösurfar på sådant som jag tycker om och som inspirerar eller underhåller mig. Men att sitta och diskutera kring och aktivt snoka upp detaljer om en människas liv som jag inte ens gillar? Nej, det har jag aldrig gjort. Menar du att det är ett normalt och friskt beteende?
Citat:
Ursprungligen postat av
EttNypon
Berny har ju flera gånger sagt att hennes naturliga hårfärg är röd, nu senast i samband med Red Rumors. Därför kanske någon ville avslöja ännu en av hennes jävla lögner?
Varför? Vad ska det vara bra för? Den här tråden är 6 år gammal, att Berny ljuger ibland har väl varit känt ända sedan den startade, kanske även innan dess? Hon har ju t.o.m. erkänt det själv? Vad är det ni försöker åstadkomma med era s.k. avslöjanden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kardnialvokal
Fattar inte heller hur "råttfärgat" är kränkande? Det är en vanlig lekmannabenämning av askig mellan/mörkblond.
Jag har aldrig påstått att det är kränkande, bara att det rimmar väldigt dåligt med den här påstådda omtanken om Berny. Om jag bryr mig om någon och vill hjälpa den personen att må bättre, då skulle jag ju inte gå ut på internet och skriva en massa skvaller om hen. Det känns ju lite kontraproduktivt, tycker du inte?
För jag har då aldrig hört talas om någon kändis som har mått bättre av att bli skvallrad om. Aldrig har jag hört någon av de kändisar som tagit sig ur missbruk och annat jävelskap säga "Det var mycket tack vare mina anonyma haters och deras skvallrande, deras tuffa kärlek och konstruktiva kritik."
Nej, snarare tvärt om. Om Berny blir frisk och styr upp sitt liv, vilket jag hoppas och tror att hon en dag gör, så kommer det inte vara tack vare er utan
trots er.